Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka käytte aamulla suihkussa niin mitä teette jos harrastatte liikuntaa illalla? Menettekö hikisenä nukkumaan?

Vierailija
22.09.2019 |

Niin?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko tai älä, mutta suihkussa voi käydä useamminkin kuin kerran päivässä.

Vierailija
2/33 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Käyn suihkussa myös illalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usko tai älä, mutta suihkussa voi käydä useamminkin kuin kerran päivässä.

Ei voi!

Vierailija
4/33 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen likainen tai hikinen niin menen suihkuun. Aamulla menen suihkuun sen takia koska hiukset on pestävä.

Vierailija
5/33 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Liikuntavaatteet päällä myös.

Vierailija
6/33 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenin tai lenkin jälkeen käyn suihkussa. Tosin muutenkin käyn illalla saunassa tai ainakin. suihkussa.

Vierailija
7/33 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina iltaisin suihku. En ymmärrä että jotkut menee työ/koulu bakteeripöpöissään puhtaaseen sänkyyn! Hiukset huuhdeltava/pestävä joka ilta.

Vierailija
8/33 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen oloni itsevarmemmaksi ja mukavemmaksi, kun tunnen itseni aamulla puhtaaksi aamusuihkun jälkeen!!

Liikunnan jälkeen käyn kyllä huuhtomassa hiet pois illallakin jne...

Vierailija
9/33 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen tietysti suihkuun. Seuraavana aamuna en sitten välttämättä käy, mutta näin vaihdevuosissa kärvistelen, niin yöllä hikoilen, joten aamulla suihku kutsuu. Töissä tarvitsee olla huoliteltu, joten siihen kuuluu olla fressi ja siistit vaatteet.

Vierailija
10/33 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän heittäydyn toisinaan niinkin villiksi, että käyn suihkussa keskellä päivää.

Vierailija
11/33 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis joku direktiivi, joka estää käymästä suihkussa useammin kuin kerran päivässä?

Vierailija
12/33 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oon mennyt hikisenä sänkyyn mut useimmiten käyn pesemässä vartalon.

Vierailija
13/33 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette pese joka suihkukerralla hiuksia niin huuhteletteko te ne vaam vedellä vai laitatteko kiinni/ huivin alle suihkun ajaksi?

Vierailija
14/33 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siihen mitään direktiiviä ole tai muutakaan. Minusta on vain jännä nykyään käydä aamulla ja illalla suihkussa. Vapaapäivisin en käy kuin illalla. Lähinnä itse miettii ekologisuutta sekä rahaa. Joka ikinen valutettu pisara maksaa.

Vierailija
15/33 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olen likainen tai hikinen niin menen suihkuun. Aamulla menen suihkuun sen takia koska hiukset on pestävä.

Siis miksi hiukset on pestävä aamulla? Laitatko niihin illalla vielä tököttiä suihkun jälkeen? 

Vierailija
16/33 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ette pese joka suihkukerralla hiuksia niin huuhteletteko te ne vaam vedellä vai laitatteko kiinni/ huivin alle suihkun ajaksi?

Laitan kiinni.

Vierailija
17/33 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin mitenkin. Joka aamu pesen koska rasvoittuu vuorokaudessa.

Vierailija
18/33 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan poninhännälle laitan enkä kastele niitä. 

Vierailija
19/33 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et pese illalla valmiiksi?

Vierailija
20/33 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi hiukset on pestävä aamulla? Laitatko niihin illalla vielä tököttiä suihkun jälkeen? 

Koska hiukseni rasvoittuvat nopeasti. Jos illalla pesen, ovat ne siedettävät noin puoleen päivään asti, sitten alkavat roikkua päätä myöten. Aamulla kun pesen ovat iltaan asti puhtaan tuntuiset ja näköiset.