Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö kangaskassi ole epäkäytännöllinen käsilaukkuna/työlaukkuna? (sis. linkin)

Vierailija
22.09.2019 |

Siis tällainen litteä kassi, jossa ei ole suljinta eikä taskuja https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000006247132.html

Näitä näkee paljon mm. opiskelijoilla. Siellä laukun pohjalla on sikin sokin kännykkä, lompakko, avaimet ja kaikki?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole siellä kuin muistiinpanovälineet. Ei niiden takia jaksa reppua raahata mukaan

Vierailija
2/9 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole siellä kuin muistiinpanovälineet. Ei niiden takia jaksa reppua raahata mukaan

Entä avaimet, lompakko ja kännykkä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varkaiden unelmakassi.

Vierailija
4/9 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on tosi kätevä, mutta minulla onkin aika vähän tavaroita yleensä mukana. Erityisen hyvin toimii kun lähtee lasten kanssa puistoon tms. mutta käytän töissäkin.

Vierailija
5/9 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä avaimet, lompakko ja kännykkä?

Liivin/takin/reisitaskuhousujen taskuissa

Vierailija
6/9 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sulta se on pois? Ei kaikilla ole varaa merkki laukut käsissä kulkea, ja vielä vähemmän juuri köyhillä ihmisillä sekä köyhillä opiskelijoilla. Joko kannat käsissä, tai sitte kannat kangaskassissa. Emmä tiiä susta, mutta jos jotakuta häirittee nii laittakoot laput sitten silmille jos näky ei miellytä. Tai sitten on hyvä, kaivaa kuvetta ja ostaa ison matkalaukun. Mitä itse kannan nekin vähät kirjat mitä kunakin päivänä tarvitdee, kännykkä, avaimet, jos meen asioolle niin lompakko. Emmä ainakaa mitään matkalaukkuu tartte siellä, ja ihan oma asoa pidätkö jotkin pienessä pussissa vai sikin sokin. Oma valinta sekin.

Vierailija
7/9 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on  kangaskassin sisällä pikkutasku, jossa säilytän nuo ap.n mainitsemat. 

Vierailija
8/9 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt samaa. Pidän kyllä kangaskassia usein mukana laukussa, jos käyn kaupassa tai tulee muuta kannettavaa.

Vierailija
9/9 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän ne varkaat löydä sieltä sitä lompakkoa tai kännykkää kaiken sen rojun seasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi