Eikö kangaskassi ole epäkäytännöllinen käsilaukkuna/työlaukkuna? (sis. linkin)
Siis tällainen litteä kassi, jossa ei ole suljinta eikä taskuja https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000006247132.html
Näitä näkee paljon mm. opiskelijoilla. Siellä laukun pohjalla on sikin sokin kännykkä, lompakko, avaimet ja kaikki?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole siellä kuin muistiinpanovälineet. Ei niiden takia jaksa reppua raahata mukaan
Entä avaimet, lompakko ja kännykkä?
Minusta se on tosi kätevä, mutta minulla onkin aika vähän tavaroita yleensä mukana. Erityisen hyvin toimii kun lähtee lasten kanssa puistoon tms. mutta käytän töissäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole siellä kuin muistiinpanovälineet. Ei niiden takia jaksa reppua raahata mukaan
Entä avaimet, lompakko ja kännykkä?
Liivin/takin/reisitaskuhousujen taskuissa
Ja sulta se on pois? Ei kaikilla ole varaa merkki laukut käsissä kulkea, ja vielä vähemmän juuri köyhillä ihmisillä sekä köyhillä opiskelijoilla. Joko kannat käsissä, tai sitte kannat kangaskassissa. Emmä tiiä susta, mutta jos jotakuta häirittee nii laittakoot laput sitten silmille jos näky ei miellytä. Tai sitten on hyvä, kaivaa kuvetta ja ostaa ison matkalaukun. Mitä itse kannan nekin vähät kirjat mitä kunakin päivänä tarvitdee, kännykkä, avaimet, jos meen asioolle niin lompakko. Emmä ainakaa mitään matkalaukkuu tartte siellä, ja ihan oma asoa pidätkö jotkin pienessä pussissa vai sikin sokin. Oma valinta sekin.
Mulla on kangaskassin sisällä pikkutasku, jossa säilytän nuo ap.n mainitsemat.
Olen aina ihmetellyt samaa. Pidän kyllä kangaskassia usein mukana laukussa, jos käyn kaupassa tai tulee muuta kannettavaa.
Mutta eihän ne varkaat löydä sieltä sitä lompakkoa tai kännykkää kaiken sen rojun seasta.