Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingin yliopiston paneeli - professori Lonka puhuu roskaa perusopetuksesta

-----------------
22.09.2019 |

Ohessa linkki videoon keskustelusta, laitoin aikaleiman linkkiin relevantin asian kohdalle:

Miksi helvetissä koululaisten epävarmuuden lisääminen opetustilanteessa on jotenkin positiivinen asia ?

Huomatkaa kuinka yliopiston web-tiimi on poistanut kommentointimahdollisuuden videosta...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lonka nyt puhuu muutenkin paljon roskaa. Hän on paraatiesimerkki ihmisestä, jolla ei ole mitään käsitystä koulujen arkitodellisuudesta, ja joka kuitenkin laukoo norsunluutornistaan "totuuksia" siitä, mitä opettajien pitäisi tehdä.

Olen positiivisesti yllättynyt siitä, että AV:lla on näinkin valveutunutta porukkaa, mitä tämän linkitetyn videon katsominen osoittaa. Tosin kommenttien vähyys kertoo myös että ei uppoa valtavirran tajuntaan tämä asia.

Vierailija
2/2 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Agh, mulla ollut yks Longan luento; joka meni niin, että mainosrti kirjojaan ja itseään melkein koko luennon, asiaa ei ollut oikeastaan yhtään. Lisäksi tiedän mitä hänen tyttärensä sai lukiossa matematiikasta numeroksi.... Joo, oli todella valaiseva luento, siis Longasta itsestään, joka nyt tietenkin kiinnostaa, kun pitäisi valmistautua psykologian tenttiin. Tää on kyllä rasittavin luennoitsija, jota olen tähän mennessä kohdannut.

N27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi