Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksin aikana fantasiointi

Vierailija
22.09.2019 |

Kuinka usein seksin aikana fantasioit jostain toisesta tai jostain näkemästäsi kuin kumppanistasi. Itsellä yli 15 vuotta takana liittoa ja kyllä lähes joka ketta tulee muisteltua jotain mitä on päivän aikana nähnyt.

Seksin aikana fantasiointi

Vaihtoehdot

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En fantasioi. En pysty. Olen liikaa siinä hetkessä kiinni.

N28

Vierailija
42/52 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies, jolla on vatsa kunnossa kirjoitti:

Miehelle, jota yököttää vieraan ajattelu:

Ehdotan muunnelmaa tunnetusta psykologisesta kokeesta:

Ajattele ensin jotain tietämääsi naista, jolla ei ole sinuun mitään vetovoimaa. Kenties hän yököttää sinua. Olkoon hän vaikka Z.

Sitten seuraavan kerran kun ryhdyt vaimoosi sano itsellesi: Nyt minulta on Z: n ajattelu ehdottomasti kielletty! Minuahan yökötää ajatella vierasta naista kun yhdyn vaimooni. On kiellettyä ajatella Z:aa!

Saatpa nähdä, pystytkö olemaan ajattelematta. Varaa siis oksennuspussi mukaan!

Ei ymmärsit väärin. Ei minua yökötä muiden ajattelu vaan vastasin kaverin puolesta että vaimo on ilmeisen yököttävää kamaa kun täytyy aina loppumetreillä fantasioida jostain toisesta. Minun ei onneksi tarvitse. Joillain käy tuuri ja saa hyvän vaimon, toisilla sitten paskempi mäihä. Mutta kuten sanottu, onneksi voi fantasioida kun hoitaa sitä yököttävää vaimoa.

Tee silti ajatuskokeeni. Muille koehenkilöille on osoittautunut mahdottomaksi olla ajattelematta juuri sitä asiaa, jota on kielletty ajattelemasta.

Vaimoni on erinomainen, kaikkea muuta kuin yököttävä. Mäihäni on ollut tosi hyvä. Olemme olleet yli 50 v yhdessä. Silti ajatus saattaa harhailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele ensin jotain tietämääsi naista, jolla ei ole sinuun mitään vetovoimaa. Kenties hän yököttää sinua. Olkoon hän vaikka Z.

Sitten seuraavan kerran kun ryhdyt vaimoosi sano itsellesi: Nyt minulta on Z: n ajattelu ehdottomasti kielletty! Minuahan yökötää ajatella vierasta naista kun yhdyn vaimooni. On kiellettyä ajatella Z:aa!

Ei ymmärsit väärin. Ei minua yökötä muiden ajattelu vaan vastasin kaverin puolesta että vaimo on ilmeisen yököttävää kamaa kun täytyy aina loppumetreillä fantasioida jostain toisesta. Minun ei onneksi tarvitse. Joillain käy tuuri ja saa hyvän vaimon, toisilla sitten paskempi mäihä. Mutta kuten sanottu, onneksi voi fantasioida kun hoitaa sitä yököttävää vaimoa.

Tee silti ajatuskokeeni. Muille koehenkilöille on osoittautunut mahdottomaksi olla ajattelematta juuri sitä asiaa, jota on kielletty ajattelemasta.

Vaimoni on erinomainen, kaikkea muuta kuin yököttävä. Mäihäni on ollut tosi hyvä. Olemme olleet yli 50 v yhdessä. Silti ajatus saattaa harhailla.

Luulin että tämä on ihmisten keskustelupalsta mutta sinä ainakin tunnut olevan täysi aasi! Miksi ihmeessä yrittäisin tarkoituksella miettiä jotain toista naista kun siihen ei ole tarvetta ollut tähänkään asti? Minulta menisi jokin hyvä hetki vaimon kanssa siinä ohi samalla. Mieti sinä niitä naikkosiasi naida napsauttaessasi, minä keskityn naiseeni!

Vierailija
44/52 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma kiva erikseen, seksin aikana keskityn puolisoon. Mutta olenkin nainen.

Olen joskus kuullut, että suhteessa usein toinen on rakastuneempi kuin toinen. Meillä se taitaa olla mies, tunnustan. Keskityn kyllä puolisoonikin, tottakai, mutta olen fantasioinut seksin aikana jostain muusta usein, lähes joka kerta jossain kohtaa, ehkä 10-20% ajasta, oikeastaan aina.

Miehelläni on silmät auki alusta loppuun, en usko, että fantasioi ainakaan yhtä paljon kuin minä. En haluaisi tietää, muttei se mielestäni olisi törkeä petos. Kunhan ei ihan pelkästään fantasioisi.

Enkä fantasioi vain mieheni kanssa rakastellessa , näin se oli edellistenkin poikakaverien/miesystävien kanssa. Orgasmin saadakseni on pakko turvautua mielikuvitukseen, ehkä 99% orgasmeista aikana olen fantasioinut. En sentään ole feikannut ainuttakaan. -Nainen

No näinhän se naisilla menee. Mikään ei riitä.

Vierailija
45/52 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn arvoisilta rouvilta:

Jos pitkässä suhteessa mies joskus seksin aikana ajattelee jotain aikaisempaa yhteistä hyvää seksihetkeä, onko sekin väärin?

Onko siis loukkaavaa ajatella kumppaniaan sellaisena kuin hän oli vuosikymmeniä sitten, timminä, kun nyt vuodet ovat muokanneet molempia?

Vierailija
46/52 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin että tämä on ihmisten keskustelupalsta mutta sinä ainakin tunnut olevan täysi aasi! Miksi ihmeessä yrittäisin tarkoituksella miettiä jotain toista naista kun siihen ei ole tarvetta ollut tähänkään asti? Minulta menisi jokin hyvä hetki vaimon kanssa siinä ohi samalla. Mieti sinä niitä naikkosiasi naida napsauttaessasi, minä keskityn naiseeni!

Enhän kehottanut ajattelemaan, vaan nimenomaan kieltämään itseäsi ajattelemasta!

Vierailija
47/52 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mutta kuten sanottu, onneksi voi fantasioida kun hoitaa sitä yököttävää vaimoa.[/quote]

[/quote]

Luulin että tämä on ihmisten keskustelupalsta mutta sinä ainakin tunnut olevan täysi aasi! [/quote]

Tämäkö on kaipaamaasi korkeatasoista keskustelua?

Vierailija
48/52 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kuten sanottu, onneksi voi fantasioida kun hoitaa sitä yököttävää vaimoa.

Luulin että tämä on ihmisten keskustelupalsta mutta sinä ainakin tunnut olevan täysi aasi!

Tämäkö on kaipaamaasi korkeatasoista keskustelua?

Jep!

Vierailija
49/52 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussin aina tyttöystävääni kovaa, läpsin persettä, työnnän sormia hänen suuhun, puristan tissejä lujaa ja aina kun hän koittaa käsillään työntää minua pois kun menen liian syvälle, otan hönen kädet kiinni ha nussin just niin syvälle kun haluan. Ja hän pitää tästä.

Tänään kuitenkin kuvittelen että hänen tilallaan on hänen kaveri Emmi, tosin emmiä nussisin väkisin myös suuhun ja perseeseen

Vierailija
50/52 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

Naidessa en ajattele juuri mitään. Siinä on vain minä, rakastajani ja nautinto. En todellakaan mieti ketään muuta! Se on kuin olisi toisessa todellisuudessa, toisella planeetalla. Mitään muuta ei ole.

Runkatessa ajattelen lukemiani fantasioita. En silloinkaan ketään toista siihen kanssani.

..jännä: fantasia? sulla, sanot:' En todellakaan mieti ketään muuta..Se on kuin olisi toisessa todellisuudessa, toisella planeetalla..' ? Siis. scifi-s.e.x.-tyylistä.. (VAIN! Ufomiehii.. ja niide,ufomulkkujavarmaankin.. ;) jännää.

Vierailija
51/52 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kuuntelen vaimon kertomaa tosijuttua kimppaseksistä, jossa hän oli neljän miehen leluna.

Vierailija
52/52 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisissä suhteissa fantasioin, koska seksi pyöri aina naisen orgasmin ympärillä. Ne naiset osoittautuivat ajan kanssa itsekkäiksi muutenkin. Nykyisessä suhteessa en fantasioi kun on halukas nainen joka saa orgasmeja liukuhihnalta ja HALUAA seksiä. Seksi on äärettömän monipuolista ja molempia tyydyttävää. Aina kun naiset sanoo että haluavat tuntea itsensä halutuksi, niin kanattaa miettiä toimiiko itse niin sitä miestä kohtaan ja panostaako hänen nautintoon ja uusien nautintotapojen etsintään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi