Aika reps XD Luulin aina, että se tinderin 99+ tykkäystä on joku mainoskikka
Olen tehnyt uuden tinder-profiilin useamman kerran ja aina kiinnittänyt huomiota siihen, että siellä näkyy se "vakio" 99+ tykkäystä XDD. Viime yönä satuin huomaamaan, että siellä näkyi 1 tykkäys, ja muutamien minuuttien aikana luku kasvoi ja kasvoi ja lopulta alle puolessa tunnissa oli 60 tykkäystä ja hetken päästä taas sama 99+ XDDD
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että tuo johtuu siitä että miehet pelaa tuota sovellusta keskimäärin eri tavalla kuin naiset. Yllättävän monet miehet laittaa joka ikiselle naiselle sydäntä ja kattovat sitten muodostuneista matcheista mitä jäi haaviin. Ei ole mitään järkeä kun yhdenkään miehen kanssa tullut match ei tarkoita yhtään mitään. Itse olen lopettanut täysin keskustelujen aloittamisen, kyllä ne kiinnostuneet miehet itse aloittavat. Jos miehet pelaisivat enemmän samalla tavalla harkiten niin varmaan enemmän ihmiset näkisivät ihan naamattainkin kun keskustelujen aloittamisessa olisi enemmän järkeä.
En kestä kun porukka käyttää sanaa PELAAMINEN. Mitä vtun pelaamista siinä on että klikkaat jotain sydäntä netissä :DDD TINDER EI OLE MIKÄÄN HITON PELI, tajutkaa nyt jo.
Eikä kyllä minun kohdallani tule osumaa joka ikisen miekkosen kohdalla. Eiköhän kaikki tiedä tuon, että jotkut antavat tykkäyksen ihan kaikille. Olen itsekin tehnyt niin, mutta alkoi vtuttamaan niiden rumilusten kertyminen ja heidän viestinsä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Niin siis se 99+ ei kasva, mutta maksamalla näet kaikki tykkäykset, joita sitten voi olla vaikka tuhansia. Toki tuo 99+ on tarkoitus houkutella ostamaan gold-tason palvelu. Mätsejä tuli kovin vähän vaikka tykkäyksiä oli kuinka niin uteliaisuuttani katsoin mitä helmiä oli pyyhkinyt vasemmalle. Kyl noista useimmat profiilit oli ihan aidon oloisia. 🤣
Niin, eli missä se reps tässä nyt on En vieläkään tajua. Niinhän siinä kohdassa sanotaan "näe tykkäykset". Aloittajan oivallus oli mikä? Sekö, että se on maksullinen?
Vierailija kirjoitti:
Niin siis se 99+ ei kasva, mutta maksamalla näet kaikki tykkäykset, joita sitten voi olla vaikka tuhansia. Toki tuo 99+ on tarkoitus houkutella ostamaan gold-tason palvelu. Mätsejä tuli kovin vähän vaikka tykkäyksiä oli kuinka niin uteliaisuuttani katsoin mitä helmiä oli pyyhkinyt vasemmalle. Kyl noista useimmat profiilit oli ihan aidon oloisia. 🤣
Niin, tiedän? Pointti oli että luulin aina, että se 99+ on joku vakio, joka tulee aina automaattisesti. Sitten kiinnitin huomiota, kun uuteen profiiliini tuli 1 tykkäys. Sitten se kasvoi ja kasvoi ja nyt siellä on taas 99+. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, eli missä se reps tässä nyt on En vieläkään tajua. Niinhän siinä kohdassa sanotaan "näe tykkäykset". Aloittajan oivallus oli mikä? Sekö, että se on maksullinen?
Voi v...u en jaksa tyhmiä ihmisiä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ap mitään oivallista ole tehnyt. Selitin nyt vain ajankulukseni miten tuo toimii. Tuolla aiemmin joku epäili tykkääjiä botti-profiileiksi ja kyllä noi mun tykkääjät ihan aitoja ovat - sen verran tökerön näköisiä kuvia jne. Lähinnä ilkeästi naureskelin näiden profiilien (liialliselle) aitoudelle. 🙄