Perheemme vaateostoksilla
Miehellä meni taas vähän överiksi vaateostokset.
Mieheni
Superdry neule 59,95€
Ami villahuivi 185€
Minä
Pipo 9,90€
Sormikkaat 3€
Poikamme
Villapaita 29,99€
Villakualuri 12,99€.
Lapaset 9,99€
Pojan vaatteista roskiin heitin pieneksi jääneen printti paidan ja hellehatun sekä lippiksen.
Miehelle ei vaan kelpaa mikään tavallinen vaate.
Kommentit (542)
Silppu kirjoitti:
Minä olen kunnon saatanan tahtoa noudattava ihminen enkä saastainen kristitty
Saatana on kristinuskoon kuuluva hahmo.
Vierailija kirjoitti:
Tunteeko kukaan tätä henkilöä irl? Itse olisin hyvin huolissani lapsen puolesta ja soittaisin jonnekkin.
Ne, jotka tuntee, tietää, ettei ole mitään lasta. Niitä on syntynyt (ja kuollut) hänen blogeissaan vuosien varrella muuten melkoinen lista. Mielikuvitusta ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunteeko kukaan tätä henkilöä irl? Itse olisin hyvin huolissani lapsen puolesta ja soittaisin jonnekkin.
Ne, jotka tuntee, tietää, ettei ole mitään lasta. Niitä on syntynyt (ja kuollut) hänen blogeissaan vuosien varrella muuten melkoinen lista. Mielikuvitusta ovat.
Niinkö. Kiukkulasta päivää -blogista muistan lukeneeni, että yksi lapsi meni sijoituskotiin ja hän sanoi, että lapsi on hänelle kuollut tms.
On tämä vaan niin outoa. Vaikka olisi trollikin, niin jutut niin pimeitä, ettei voi olla terve.
Vierailija kirjoitti:
Äitihullu ja silppu on saman tyypin eri persoonanosia.
Kuuluukohan ammattivalittajakin samaan sisarusparveen. Siinäkin on jotain samaa...
Just kattelin kiukkulasta päivää-blogia ja ihan sama tyyli ku tällä silpulla. On kyllä kahjoin tyyppi pitkään aikaan.
"tiistai 9. lokakuuta 2018
Töitä töitä ja vielä kerran töitä.
Tiedättehän sen tunteen kun kalenteri vaan täyttyy töistä ja vapaa ajasta ei ole tietoakaan.
Mä jo kerkesin ilahtumaan kevyemmällä aikataululla varustetusta keväästä mutta paskanmarjat keväästä tulee yhtä kiireinen kuin tästä syksystä ja jo nyt tiedetään että ensisyksy se vasta kiireistä aikaa onkin.
Miten hallita siis tätä kaaosta. No minä hallitsen sillä tavalla parhaiten että nostan kädet pystyyn ja sann että se on voi voi että kiireitä riittää. hukutaan kaikki vaan ihan rauhassa töihin.
Tämä kaaoshan johtuu siitä että nykyinen työpaikkani on huonosti johdettu ja siitä että työ kavereina oln laiskoja punikkeja jotka eivät viitsi tehdä niilel annettuja tehtävi. Milloin punikit on porsimis lomalla, huoraamis vapaalla jne."
Eikös hänen olisi itsekin pitänyt olla porsimislomalla tuohon aikaan?
Käyks silppu ite alapeukuttamassa nää, vai joku muu mielensäpahoittaja O_o
Ihmeen kauan saanut ketju olla täällä. Onkohan Silppu unohtanut häröttää tämän.
Vierailija kirjoitti:
Käyks silppu ite alapeukuttamassa nää, vai joku muu mielensäpahoittaja O_o
Luultavasti, ihan samoin kuin äitihullu.
Islamko se on parempi uskonto. HÄH?
Silppu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silppu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun ikäinen tarvitsee unta yössä 7-9 tuntia. Miten muka kukaan jaksaa tehdä yhtään mitään 4h unilla. Unettomuus saattaa olla osasyy siihen mitä pään sisällä liikkuu.
Jaa 28v naisellekin on joku keksinyt nukkumis säännönm en kärsi unettomuudesta. Perheessämme ei ole koskaan ollut sallittua nukkua yli 4 tuntia
Se on yleissivistystä että ihminen tarvitsee noin 8h unta päivässä :D Ekkö ole kouluja käynyt? Opetatko poikasiki tähän 4h uniin?
Olen erittäin korkeasti koulutettu ja erotan myös propagandan faktasta. 4h on riittävästi aikuiselle terveelle ihmiselle. Sairaalle max 10-15min lisää
Okei. Jäsennelläänpä tämä aihe. Olet erittäin korkeasti koulutettu. Sait nyt vihdoinkin koulutustasi vastaavaa työtä. Blogisi mukaan työssä lähinnä luet sähköposteja ja tilaat jotain toimistolle, teet nettiin "työpaikka ilmoituksia" , teet sekalaisia paperitöitä jne. Kiinnostaa kovasti mikä on koulutuksesi, ja kuinka korkealle pitäisi kouluttaa, että osaa esimerkiksi yhdyssanat kirjoittaa oikein, puhumattakaan nyt muusta kieliopista?
https://www.vauva.fi/keskustelu/3336217/miehen-paaton-raivoaminen
Tässä viestissä 18 kuulostaa siltä kuin mies yrittäisi nukkua enemmänkin kuin sen neljä tuntia.
Miten häntä siitä rangaistaan? Entä sinua?
Tulee näkyviin näköjään kommentit ensin, rullatkaa ylöspäin.
Kauheasti vaan viestejä häviää, vaikkei niissä mitään asiatonta ole kuitenkaan...
Voisko Silppu jo tulla keskusteluun mukaan?
Mä ymmärsin blogeja silmäiltyäni, että on hevosia ja (metsästys)koiria ym. Luulin, että asuu maalla. Siksi silmäilinkin, kun itselläni hevosia ja juurikin koiria ja asumme maalla, niin ajattelin ensin että olisi jotain yhtäläisyyksiä.
Mutta onko kuitenkin näin, että asuu stadissa? Jonkun mummon luona? Olen tipahtanut kärryiltä.
Mökistäkin sanoi, että se poltetaan tai puretaan...
Täältähä lähtee kommentteja urakalla.
Tässäkö tää mun päiväni taas menee 😂
Ei, vaan tämä oli puhdasta vi**uilua, jota Silppu tietenkään ei huomannut, vaan riensi leuhkimaan, miten rikas ja menestyvä on. Ostettuaan kympin pipon ja kolmen euron sormikkaat. :DDD