Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kantoliinailijat!

Vierailija
31.05.2006 |

Suositelkaa noviisille kantoliinaa! Vasta ryhdyin niihin tutustumaan eli en tiedä sitten yhtään mitään niitten ominaisuuksista.

Katselin Huutiksessa noita hintoja - miksi hug-a-bubit on selvästi muita kalliimpia? Mikä niissä on erityistä?

Rintareppu on ollut meillä aiemmin käytössä. Kuulin, että kantoliina voisi olla selälle parempi. Onko tosiaan niin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla hartiat oli ainakin ihan jumissa kun repussa kannoin, muutenkin menevät aika herkästi jumiin.

Liinoista tykkäsin ihan pienellä baby bundlerista kun oli niin pehmeä ja joustu kuitenkin niin aloittelijankin oli helppo tehdä sidonnat.. Isommalle ostin jonkun tsi-liinan josta en tykännyt niin paljon, ehkä joku kudottu " oikea" liina olisi ollut kiva...

Vierailija
2/8 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kudottu, 5,2m pitkä liina ja tyytyväinen olen ollut ja myös neiti, nyt 4kk, viihtyy hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä parempi. Merkeistä en tiedä - didymos on takuulla laadukas, mutta kalleimmasta päästä kai. Koita löytää käytettynä, niin säästät vähän. Tämän lehden osta&myy palstalta tai Kaksplussan tai muualta, peruskirpparilla en ole ikinä nähnyt, vaikka usein käyn, menevät varmaan heti.

Vierailija
4/8 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikooliina on monikäyttöisempi ja mahdollistaa pidmpiaikaisen käytön. Kannan siinä vieläkin 1,2v tyttöäni, eikä se tunnu raskaalta. Tosin, olen häntä kantanut aina liinassa niin olen tottunut painoon.

kannattaa kokeilla liinaa jollain tuttavalla, jos jollain on, niin saat tuntumaa, mikä liina olisi sinulle se paras.

Liinailu on pop! :D

Vierailija
5/8 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienelle vauvalle suosittelen trikoo-liinaa. Yksi hyvä vaihtoehto moby wrap. Ei veny (kuten esim hillittömän kallis hug a bub mun käytössä venyi ja koko ajan sai olla sidontaa kiristelemässä). On helppo sitoa ja käyttää muutenkin. Kudotut liinat ovat varmaankin parempia isommille lapsille.

Vierailija
6/8 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kiinnostaa.

Vierailija
7/8 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

som 279 @ luukku. com

poista välit

t.6

Vierailija
8/8 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ittelläni on Pikku-Ruu. Trikoinen sininen. Ihana kapistus. Kannan vuorotellen vauvaa ja 2- vuotiasta.

Selässä ei tunnu, jostain oon lukenut että trikooliina on hyvä kun se ei purista jos vähän mutkalla, siis kankainen tarttee laittaa tarkemmin suoraan tai puristaa. Tosin ei oo omaa kokemusta, mut itte tykkään liinastani eikä siis purista.

Reppu kuulemma voi tuntua raskaalta kun se nyt ei oo vartalonmyötäsesti kiinni sidottuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän