Mikä teitä eniten vituttaa muissa ihmisissä?
Kommentit (153)
Se että ei osaa keskustella hiiltymättä. Se että ei osaa ottaa erilaisia mielipiteitä, vaan odottaa että toinen myötäilee koko ajan samoja lauseita mitä itse hokee keskustelussa. Ei kai se keskustelua olekaan silloin.
Jotkut osaa keskustelut ja väittelyt ja jotkut ei.
Kyvyttömyys asettua toisen ihmisen asemaan.
Itsekkyys, empatin puute, ylimielisyys, kaksinaamaisuus
Olen lapseton vapaasta tahdostani. Silti jotkut kertovat ja puhuvat lapsistaan. Eivätkö ymmärrä että minua ei voisi vähempää kiinnostaa.
Käytöstapojen puute ja kyvyttömyys ottaa huomioon muita kanssaeläjiä. Tyhmyys yhdistettynä kovaäänisyyteen.
Tyhmyys ja möyhöäminen, kyvyttömyys asettua toisen asemaan, kylmyys ja tylyys, itsekkyys jonka varjolla toisen ihmisen tarpeet voi jättää huomiotta.
Ei osata pysyä omissa kengissään, vaan aina pitää päsmäröidä muita ja arvostella sekä lähinnä olettaa ja komentaa muita olemaan itsensä kaltainen.
Vierailija kirjoitti:
Seläntakana pzkaa puhuvat, ihmiset jotka uskoo ihan kaiken ja värittämällä juttua vielä levittävät eteenpäin eli yhtäkuin tyhmät idiootit
Ja sitten kuvitellaan, ettet ymmärrä mitä selän takana tapahtuu. Ja pitäis leikkiä ystävällistä ja kaveriin. Tämä on oletus. Arvatkaa mitä tapahtuu kun ei osallistu em. Teatteriin 😁
Rajaton käytös. Tätä on ihmeen paljon aikuisissakin ihmisissä.
Ylipäätään muiden ihmisten olemassaolo ja minäkeskeisyys. Meidän kakara on paras, vaikka se on yksi paskakasa kaikkien muiden mielestä. Naapuri vaihtaa kesärenkaita ja huudattaa kompressoria illalla. Naapurin kakarat saavat leikkiä autotiellä ja haistattavat paskat kaikilla jotka ojentavat niitä. Kunpa ihmiset tajuaisivat sen, että kukaan ei ole mitenkään toista ihmeellisempi ja erikosempi ja siksi kuvittelisivat että heidän asiansa ja ongelmansa kiinnostaisivat muita vittuakaan.
Vierailija kirjoitti:
Rajaton käytös. Tätä on ihmeen paljon aikuisissakin ihmisissä.
Rajaton käytös niin, ettei nähdä muiden rajoja erillisenä itsestään. Muistuttaen narsistimaista käytöstä näkien muut omana jatkeenaan eli marioinetteinä.
Suurisuisuus ja empatiakyvyttömyys, rasismi ym.
Tehdään omien luulojen perusteella johtopäätöksiä muista ihnisistä ja pidetään sitä totena, vaikka kohteena oleva asian kieltäisi vääräksi. Esitetään ehkä tämä oma vääristynyt totuus myös ulkopuolisille totuutena eli juorutaan. Tajuamatta syyllistyvänsä mustamaalaukseen ja kunnianloukkaukseen esittämällä perättömiä.
Välinpitämättömyys ja itsekkyys. Julmuus ja pahuus
Mua vituttaa se, että kaikki on nykyään rasismia tai muuten vaan jotain syrjintäpaskaa.
Heterona oleminen, duunissa käynti, verojen maksu, ihan tavallinen arki, joskus dokaan, käyn kävelyllä välillä nussitaan ja saunotaan. Äänestän aina vaaleissa. Riittää mulle, mutta muille ei näytä riittävän.
Kateellisuus ja se, että itseä ylentääkseen pitää painaa toisia alas.