Mikä teitä eniten vituttaa muissa ihmisissä?
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
Itseäni vituttaa eniten muissa se, että vaikka maailma on täynnä suuria keskinkertaisuuksia, kuvittelee moni olevansa oikeutettu esimerkiksi arvostelemaan minua, joka olen aidosti parempi kuin ne arvostelijat. Eli toisin sanoen vituttaa se monien ihmisten täydellinen arvostelukyvyttömyys omaa keskinkertaisuuttaan kohtaan.
Tämä. Ja tämä näkyy huonona käytöksenä muita kohtaan.
Ylimielisyys, omakehu, turhalla pröystäily, humble brag, kaikki "yli" menevät jutut (kehuminen, osanotot, matkakertomukset, ostoskäyttäytyminen jne.).
Vierailija kirjoitti:
Olen lapseton vapaasta tahdostani. Silti jotkut kertovat ja puhuvat lapsistaan. Eivätkö ymmärrä että minua ei voisi vähempää kiinnostaa.
Oletko aivan varma että jokaista kiinnostaa ne kaikki aiheet ja asiat joista sinä puhut? Ettei vaan joku kuuntelisi kohteliaisuudesta?
Ilkeily ja vehkeily sekä ylimielisyys omasta erinomaisuudesta.
Aiheeton ketju seksipalstalla. Poistoon.
Henkilö joka hiipii kutsuttunakin meille kun varas, ei puhu mitään mutta kaikesta näkee että kyylää, arvostelee, käyttäytyy epäkohteliaasti, naureskelee puheille, ei muka kuule kun puhutaan sille. Listaa vois jatkaa loputtomiin ja joku voi luulla että tämä ei ole totta mutta tämä on totta.
Tietämättömyys. Tunteella mennään ja siltä pohjalta esitetään väittämiä asioista, vaikka totuus on jotain ihan muuta.
Kommunikointikyvyt.