Mikä teitä eniten vituttaa muissa ihmisissä?
Kommentit (153)
Pikkumyy mammat. Vanhatkin akat käyttävät pikkumyy paitoja, mukeja jne. "Kun minä olen sellainen täräkkä suorasuinen pikkumyy, mieskin aina niin sanoo".. sitten naukuvat kimakalla, lapsenomaisella äänellä todisteeksi. Kuinka myytä sitä ollaan, huolimatta että olemus enemmän Mymmelii ..
Esim Tehyn puheenjohtaja....Taisi oikein itse kertoa miten myy onkaan. Jopa nutturaa myöten.. "pikku" tosiaan :::))
Mitä tähän lisäisi kun melkein kaikki on sanottu.
Joskus on vain pakko jättää sellaiset ihmiset pois omasta elämästä, joilla on eri ajatusmaailma. He eivät kykene muuttamaan itseään.
Vierailija kirjoitti:
Alhaiset ihmiset. Ylikriittiset ihmiset. Väkivaltaiset ihmiset. Ihmiset joiden täytyy saada voittaa, keinoja kaihtamatta. Tuomitsevat ihmiset. Pelkurit. Löysäperseet. Massan mukana kulkevat ja isossa seurassa rohkeat suunsoittajat.
et varmaan ole tuomitseva ja ylikriittinen itse
Valehteleminen, keneenkään ei voi luottaa. Siksi ystäviä minulla tasan 0 kpl.
En ole koskaan tykännyt ihmisistä. Mutta kyllä aina töissä olen tykännyt käydä. Yksinkertaisesti ihmiset ovat täysiä piruja.
"Ihminen on lajina vielä hyvin nuori ja lajikehityksessään keskeneräinen. Ihmisten väkivaltaisuus on perua muinaisilta esi-isiltämme eli simpansseilta. Lajikehitys on hyvin hidas ja pitkällinen prosessi."
Tämä kyllä pätee meihin kaikkiin, ihan jokaiseen.
130. Simpanssi on viimeisimpien tieteellisten tutkimusten perusteella väkivaltaisempi kuin me ihmiset. Bonobot taas säyseämpiä luonteeltaan kuin me.
Itsekkäät, pinnalliset, valehtelijat, oman edun tavoittelijat, pyrkyrit, mielistelijät, kaikkitietävät, salailijat, besserwisserit ja varaukselliset persoonat.
Kaikki tällaiset ja ne muut, jotka unohdin mainita ovat red flagejä 🚩.
Onko sitä kaljaa pakko juoda joka hemmetin välissä, en ymmärrä että kaljaa alkaa tekemään mieli kellään muulla kuin alkoholistilla.
Se, että ihmiset ovat täysin vietävissä nykyään. Kaikki, mitä mediassa julkaistaan tai joku turhajulkkis julistaa totuutena somekanavillaan niellään purematta. Omia aivoja ei viitsitä vaivata yhtään, mitään ei kyseenalaisteta, eikä nähdä omaa napaa pidemmälle. Toisin sanoean, eniten vtuttaa ihmisissä tyhmyys ja lammasmaisuus.
Myös se vtuttaa, että kuvitellaan omien elämänvalintojen olevan parhaita kaikille muillekin. Jos tehdään lapsi, ollaan sitä mieltä, että kaikkien muidenkin pitäisi ryhtyä samaan, koska se tuntuu itsestä parhaalta. Sama toisin päin; jos jäädään lapsettomiksi, arvostellaan niiden valintaa, jotka ovat hankkineet lapsia. Lapsenhankinta vain esimerkki, jonka tilalle voi vaihtaa ihan minkä tahansa ison elämänvalinnan.
Vierailija kirjoitti:
Hitaus
Ihmiset, jotka "huitelevat menemään"; Jatkuva sähläys, tavaroiden paiskominen, eivät keskity yhtään mihinkään.
Totaalinen huolimattomuus ja välinpitämättömyys asioista ja muista ihmisistä.
Juokseminen, kiire, ölinä...
Sen oman pikajuoksun korostaminen, ei osata nauttia hetkestä.
Eniten se vaatimus, että kaikkien pitäisi olla kuin he.
Luodaan olematonta kiirettä.
Persuus, eli tyhmyyshän se eniten vituttaa.
Ei sitten jaksa kyllä sekuntiakaan kuunnella persujen idioottimaisuuksia.
K A T E U S.
Kaikki muu tulee kaukana perässä.
Vierailija kirjoitti:
Onko sitä kaljaa pakko juoda joka hemmetin välissä, en ymmärrä että kaljaa alkaa tekemään mieli kellään muulla kuin alkoholistilla.
Jotkut ohjelmoi päänsä siihen. Aina kun tulee levoton olo eikä tiedä mitä haluaisi, haluaa muka kaljaa. Naiset haluaa yleensä suklaata.
Tämmöinen hetken himo menee ohi, kun odottaa sen hetken, että se menee ohi.
Kaikki jotka on lopettaneet jonkun addiktion, on tajunneet tämän. Juoppo ei yleensä kärsi alkoholismista vaan ongelma on huonot hermot!
Epäasialliset kirjoitukset näillä palstoilla. Täällä tyhmyys tiivistyy.
Pahantahtoisuus ja itsekkyys