Mikä teitä eniten vituttaa muissa ihmisissä?
Kommentit (153)
Tyhmyys, valehtelu, epärehellisyys, moraalittomien asioiden kannatus
Toisten kyttääminen ja arvosteleminen.
"L'enfer, c'est les autres"
-Jean-Paul Sartre-
Kaikkista eniten vihaan niitä ihmisiä, jotka rakastavat sitä omaa ääntään niin paljon, että asia on pakko puhua vaikka sitten huutamalla jollei muuten saa ääntään kuulumaan. Tämän tyyppiset ihmiset eivät pysty pitämään tur***nsa kiinni edes sitä yhtä pientä hetkeä, että keskustelun toinen osapuoli saisi oman asiansa sanottua. Ehei, pakko alkaa puhumaan vaikka päälle kun oma ääni on niin kaunis ja rakas ja kaikkien pitäisi saada kuulla tämän upean äänen sulosanomia.
Jos haluat, että toiset jaksaisivat (tai välittäisivät) kuunnella tai puhua kanssasi, OPETTELE OLEMAAN JOSKUS HILJAA!!!
Itseriittoisuus ja sellainen maailmanomistaja-asenne.
Tunteiden vietävissä oleminen, kun ei tiedosteta omia tunteitaan. Esim. joku ihminen herättää itsessä ärsytystä, ja luullaan objektiiviseksi faktaksi, että ko. ihmisessä on jotain pahaa, sen sijaan että tunnistettaisiin oma tunne ja vähän yritettäisiin analysoida sitä.
Se että kaikkien pitäisi hamuta helvetisti omaisuutta. Eräs työkaveri ihmetteli että olenko kumminkin joku narkkari/mt-ongelmainen kun en vielä 24-vuotiaana asunut omistusasunnossa eikä mulla ollut autoa. Kysyi vielä perään että sijoitatko kumminkin ja onko lapsilisät säilytetty. Sain vittuilua osakseen myös pukeutumisestani, tykkään käydä kirppiksillä ja olen saanut äidiltäni hänen vanhoja ja varsin hyvälaatuisia vaatteita itselleni.
Ahdistaa tämä että jos elät vaatimattomasti ja luontoa kunnioittaen, et ole mallikansalainen.
Välinpitämättömyys esim. luonnosta eli heitetään luontoon roskat, ei välitetä kotieläimistä joita on hankittu, ei välitetä yhtään mistään mitään muuta kuin omasta itsestä. Kaippa siihen kuuluu myötäelämisen taidon puute että osattaisiin asettua toisen ihmisen, eläimen tms. asemaan.
Ahne ja pihi, sotkuinen ja laiska, pelkuri (ei uskalla kertoa omia mielipiteitää tai seistä niiden takana), tyhmä joka usein kuvittelee olevansa älykäs, moraaliton, huono käytöksinen (röyhtäilee, haukottelee suu auki jne),
tässä nyt muutaman..onneksi mä olen täydellinen! ;-)
Lyhytnäköisyys ja se, ettei nähdä yksittäisten asioiden suhdetta/vaikutusta muihin asioihin.
Esimerkki: Puolustellaan reilua ylinopeutta sillä, että ei sattunut kolaria. Ihmetellään miksi jotakuta haittaa se ylinopeus, vaikka mitään ei sattunut. Ei siis nähdä, että ylinopeuteen halutaan puuttua myös tulevaisuuden kannalta (jottei jatkossa ajettaisi vaaratilanteiden todennäköisyyttä lisäävällä tavalla) eikä pelkän nykyhetken kannalta.
Ahneus, itsekkyys ja kovat arvot.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmyys (älykkyyden vastakohta), typeryys (viisauden vastakohta), itsekkyys, pinnallisuus, statuskeskeisyys, mustavalkoisuus, kovaäänisyys yms. muiden huomioimattomuus, tylsyys, keskinkertaisuuden ihannointi.
Ohisalo on hyvin rikas, pinnallinen ja itsekäs
Köyhille ei anna rahaa, vaan ostaa luksustavaroita itselleen
Ylenmääräinen uteliaisuus toisten asioista ja niistä juoruilu.
Runsas tunne yhdistyneenä niukkaan järkeen.
Se kun luullaan, että argumentointi on jokin hieno juttu, jota ei tarvita normaalissa keskustelussa.
Rumuus, tyhmyys ja ennen kaikkea lihavuus.
Ehkä kaikki.
Kerrankin osuva keskustelunaihe. Kiitos siitä!
Kaikki! Olen myynyt asunnon ja muuttanut kokonaan uudelle paikkakunnalle ja täysin erakoitunut täällä. Ainoa ihmiskontakti on kaupan kassalle sanottu hei ja kiitos. Ja näin on hyvä!
Kun joku on hyödytön ja ainoa tapa tuntea itsensä hyväksi on muiden nokkiminen.
Vain yksi, eräs itseään vuolaasti kehuva ihminen. Mutta kehuminen verhotaan 'muiden sanomaksi'. Esim. "Kaikki aina sanoivat että sinä olet niin hauska, hyvännäköinen, todella mahtava ammatissasi", jne jne. En tajua missä ne 'kaikki' oikein lymyävät, kun ikinä en ole kuullut muiden häntä kehuvan. Suurin ärtymys nousee kyllä silloin kun tyyppi sanoo, että "Mähän olen niin hauska ja tapani mukaan taas siellä vitsailin ja kaikki nauroivat kyyneleet silmissä". Toi on jotenkin oikeasti järkyttävää. Tyyppi on muuten ihan ookoo , mutta hän on aivan yhtä "hauska" kuin kuka muu tahansa. Välillä on hyviä juttuja ja välillä ei. Kiusallista kuunnella sitten tuota itsekehua, ei oikein tiedä mitä sanoisi tai kuinka reagoisi.