Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä teitä eniten vituttaa muissa ihmisissä?

Vierailija
21.09.2019 |

Mikä piirre tai asia?

Kommentit (153)

Vierailija
21/153 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsivapaat!

Vierailija
22/153 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinrääkkäys, luonnon riisto, ei ymmärretä että kaikki elämä on yhtä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/153 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ärsyttää, että puheeni tulkitaan väärin. Aina oletetaan, että tarkoitan jotain muuta enkä sitä mitä sanon.

Vierailija
24/153 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on lajina vielä hyvin nuori ja lajikehityksessään keskeneräinen. Ihmisten väkivaltaisuus on perua muinaisilta esi-isiltämme eli simpansseilta. Lajikehitys on hyvin hidas ja pitkällinen prosessi.

Vierailija
25/153 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten taipumus erilaisille ajatusvääristymille, niin luonnollista kuin se onkin.

Vierailija
26/153 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkyys ja välinpitämättömyys.

Nykyihmiset eivät ole enää kohteliaita. Esimerkiksi kävelyllä havaitsee todella usein että tullaan porukalla leveästi rinnakkain koko tien leveydeltä eikä väistetä vastaantulijaa. Siinä saa sitten itse kiertää ojan puolelta tai muuten olkapää ottaa osumaa. Käsittämätöntä käytöstä! Itse olen tottunut että mennään jonossa oikeaan laitaan kun tulee muita vastaan.

Vierailija
27/153 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmät ja kaksinaamaiset ihmiset. Myös henkilöt joiden pitäisi määrätä aina toisia ihmisiä.

Vierailija
28/153 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervasemmistolaisuus.

Vierailija
29/153 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ihan vain se että ovat olemassa. Ihmisiä on kaikkialla. Tulee oikein paha olo joskus myös liian erikoisen näköisistä ja -oloisista ihmisistä. Koskee siis lähinnä tyyliä ja pukeutumista sekä kehonkieltä. Miksei voi olla normaali ja tavallinen? Pidän tuollaisia ihmistä ihan vain kamalina ja egosentrisenä, kiitän onneani ettei tarvitse olla tekemisissä.

Ahdistun myös hämärähemmoista ja huumeveikoista, ja pidän heitä säälittävinä. Myös typeriä ihmiskeskeisiä ja pikkusieluisia ”katuelämää” eläviä inhoan, joista oikein paistaa että eivät koskaan mieti mitään luontojuttuja eivätkä erottaisi kuusta männystä eikä puhettakaan että kiinnostaisi kirjallisuus tai mikään korkeakulttuuri tai itsensä sivistäminen, ei kiinnosta mikään muu kuin kaveri Hamidin tempaus naapurin Zazadille ja tyhjänpäiväiset sukuriidat.

Vierailija
30/153 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekkyys ja välinpitämättömyys.

Nykyihmiset eivät ole enää kohteliaita. Esimerkiksi kävelyllä havaitsee todella usein että tullaan porukalla leveästi rinnakkain koko tien leveydeltä eikä väistetä vastaantulijaa. Siinä saa sitten itse kiertää ojan puolelta tai muuten olkapää ottaa osumaa. Käsittämätöntä käytöstä! Itse olen tottunut että mennään jonossa oikeaan laitaan kun tulee muita vastaan.

Juuri tämä - välinpitämättömyys muita ihmisiä kohtaan.

Hyvä esimerkki on työkaveri jolla on puhelin pöydällä, äänet kovalla ja jatkuvalla syötöllä tulee ilmoitusääniä (siis oikeasti kokoajan). Itse en ainakaan kehtaisi häiritä muita yhtä törkeästi. En tiedä sitten olenko itse vaativa vai toinen välinpitämätön..

Vierailija
31/153 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt puhutaan yleisesti ihmisistä esim. väkijoukko paikassa x jossa myös itse olet niin kaikkein ärsyttävin piirre on se että ihmiset tötöilee edessä kun olet menossa johonkin suuntaan. Seuraapa vaikka ruuhkasessa marketissa joskus asiaa.

Jos taas puhutaan yksittäisen ihmisen ominaisuudesta yleisesti niin sanoisin, että haluttomuus ja kyvyttömyys asettua toisen ihmisen asemaan. Oma totuus on se oikea totuus, mustavalkoinen asenne.

Vierailija
32/153 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot käytöstavat - ei osaa ottaa muita huomioon. Ei osaa astua toisten saappaisiin, ei ymmärrä mitään omien mieltymystensä ja ymmärryksensä ulkopuolella olevaa.

Kusipäisyys - ihmisen luontainen taipumus kyykyttää muita ylentämällä itseänsä alentamalla muita.

Kaksinaamaisuus - toisen ihmisen halveksimista, pelkuruutta, epälojaaliutta, petturuutta, valehtelemista. 

Vierailija
33/153 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää ehdottomasti eniten se, että varmaan 95% ihmisistä tekee oletuksia ulkonäön perusteella siitä, millainen ihminen on ja ei sillä muuten olisi väliä, mutta kun ne oletukset on aina järjestäen negatiivisia, miksi? Voihan se ulkonäkö jotain suuntaa antaa mutta usein ei kerro mitä sieltä sisältä löytyy.

Jos minulla olisi taikasauva, heilauttaisin sitä ja esittäisin toiveen, että jokainen joutuu suhtautumaan neutraalisti uusiin ihmisiin, kunnes on keskustellut heidän kanssaan ja muodostanut sitä kautta mielipiteen, millainen se ihminen on. Ei sen kautta, miltä se ihminen näyttää ulospäin.

Tämä. Minusta ihmiset olettaa lähes poikkeuksetta ulkonäköni perusteella, että olen ilkeä ja tyhmä pissis. Meikkaan, käytän aika ”räväköitä” vaatteita joskus ja kieltämättä mulla on luonnostaan ehkä vihasenkin näköinen perusilme, mutta mitä minä sille voin? En kuitenkaan viitsi vääntää teennäistä tekohymyä 24/7. Ja sitten mua myös kohdellaan näiden oletusten mukaisesti. Eli ei tulla puhumaan tai jos puhutaan, niin lässytetään kuin en ymmärtäisi mistään mitään. Suljetaan automaattisesti porukoiden ulkopuolelle tms. Joskus jopa sanottu, että ei olisi musta ulkonäön perusteella uskonut, että oon näin kiva. Voi luoja.

N20

Vierailija
34/153 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää ehdottomasti eniten se, että varmaan 95% ihmisistä tekee oletuksia ulkonäön perusteella siitä, millainen ihminen on ja ei sillä muuten olisi väliä, mutta kun ne oletukset on aina järjestäen negatiivisia, miksi? Voihan se ulkonäkö jotain suuntaa antaa mutta usein ei kerro mitä sieltä sisältä löytyy.

Jos minulla olisi taikasauva, heilauttaisin sitä ja esittäisin toiveen, että jokainen joutuu suhtautumaan neutraalisti uusiin ihmisiin, kunnes on keskustellut heidän kanssaan ja muodostanut sitä kautta mielipiteen, millainen se ihminen on. Ei sen kautta, miltä se ihminen näyttää ulospäin.

Tämä. Minusta ihmiset olettaa lähes poikkeuksetta ulkonäköni perusteella, että olen ilkeä ja tyhmä pissis. Meikkaan, käytän aika ”räväköitä” vaatteita joskus ja kieltämättä mulla on luonnostaan ehkä vihasenkin näköinen perusilme, mutta mitä minä sille voin? En kuitenkaan viitsi vääntää teennäistä tekohymyä 24/7. Ja sitten mua myös kohdellaan näiden oletusten mukaisesti. Eli ei tulla puhumaan tai jos puhutaan, niin lässytetään kuin en ymmärtäisi mistään mitään. Suljetaan automaattisesti porukoiden ulkopuolelle tms. Joskus jopa sanottu, että ei olisi musta ulkonäön perusteella uskonut, että oon näin kiva. Voi luoja.

N20

Vielä tähän lisäksi, että olen myös ylipainonen mikä ennestään varmaan vahvistaa sitä mielikuvaa muissa ihmisissä, että olen tyhmä ja ilkeä.

N20

Vierailija
35/153 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen kaksi asiaa.

1. Se että ihmiset käyttävät/yrittävät käyttää minua omiin tarkoituksiinsa, ja tätä varten kaikki keinot ovat sallittuja. Tähän sisältyy kaikki paskanpuhumisesta valehteluun ja esittämiseen.

2. Se että yritetään vaikuttaa kaikin keinoin toisiin ihmisiin, eikä anneta heidän vain olla rauhassa. No, tämä sisältyy kylä myös ensimmäiseenkin, mutta tämä toimii myös passiivisesti, eli mm. somen kautta/uutisien kautta/mitä tahansa kautta, vaikka itse et olisi henkilökohtaisessa kanssakäymisessä ihmisten kanssa livenä.

Vierailija
36/153 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierous ja vehkeily.

Vierailija
37/153 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on lajina vielä hyvin nuori ja lajikehityksessään keskeneräinen. Ihmisten väkivaltaisuus on perua muinaisilta esi-isiltämme eli simpansseilta. Lajikehitys on hyvin hidas ja pitkällinen prosessi.

Simpanssit eivät kyllä ole esi-isiämme :D Mutta meillä on yhteinen esi-isä

Vierailija
38/153 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten minua ketuttaa tämä aloittelija täällä palstalla. Hän on vuosikausia tehnyt aloituksia. Ideat hän varastaa teiltä. Vauva lehti on vastuussa hänen toiminnastaan.

"Mode" on vaihtanut tyyliä parikertaa, mutta tunnistan hänet edelleen.

Vierailija
39/153 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden nopea tuomitseminen, sokeus omille heikkouksille.

Tyyliin huutohaukutaan huonot parkkeeraajat. Kun itse on parkkeerattu kahteen invapaikkaan poikittain ilman kiekkoa koko päiväksi ja saatu sakko, syy onkin yhteiskunnan ja naurettavan sääntösuomen ja minähän vaan pysähdyin siihen hetkeksi joten vien tämän käräjille.

Vierailija
40/153 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusnegatiiviset ihmiset, jotka ärsyyntyvät helposti kaikesta ja kaikista. Tekevät nopeasti ilkeitä päätelmiä toisten ominaisuuksista ja älystä. Eivät siedä heikkoutta ja inhimillisyyttä muissa lainkaan. Tässäkin ketjussa selvästi muutama tällainen tyyppi. Nämä tyypit pystyvät listaamaan kilometrin pituisia listoja siitä mikä muissa ärsyttää, ja he ovat tästä ylpeitä sillä eivät itse tietenkään omassa erinomaisuudessaan edusta mitään näistä piirteistä. Mitä nyt vaan ovat jatkuvasti kyrpäotsassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi