Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen. Mitä tykkäät spermasta?

Vierailija
21.09.2019 |

Tuli mieleen kysyä tälläista. Muutama nainen kun on ihan kysymättäkin kertonut että sperma on ällöttävää tms.
Myös perusteluja toivon.

Nainen. Mitä tykkäät spermasta?

Vaihtoehdot

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitkerää

Vierailija
2/8 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole maistanut joten en osaa sanoa, mutta toiset naiset ovat kertoneet että maku vaihtelee miehen ja elintapojen mukaan.

Aiheesta pitäisi löytyä ihan hyvin keskusteluja netistä, jos vain googlaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän ja se on kuulemma terveellistä ja iholla se pitää sen kunnossa.

Vierailija
4/8 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoitsijan sperma on kauheinta mitä voi maan päällä olla!

Samoin jos mies juo liikaa kahvia.

Tulee tunkkaisen kitkerää ja kokkareista ja usein haisee pahalle hengitykselle (kahvihengitys). Ei maistu.

Jos mies syö paljon hedelmiä ja juo teetä, niin sperma on makoisaa ja raikasta, silloin myös vetistä, tasaista ja miellyttävä niellä.

Vierailija
5/8 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Jenkeissä asuessani kauneushoitolassa, ja kerran minulle laitettiin kasvoille paksu ja nihkeä naamio. Iho tuntui todella hyvältä sen jälkeen ja näytin nuoremmalta monta päivää. Kysyin mitä tehokasta ainetta se oli, kuulemma sisälsi valaan spermaa!

Samoihin aikoihin kaverilleni laitettiin pulunkakkanaamio Australiassa. :D Kuulemma tasoitti ihon väriä.

Vierailija
6/8 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö sitä, mutta roiskin mieheltä suihin oton jälkeen rinnukseen ja levittelen siitä isoille tisseilleni. Toivon että pysyisivät kiinteinä sen avulla : )

Vierailija
7/8 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan spermaa. Sisälläni, rinnoillani, kasvoillani, suussani. Ei haittaa yhtään vaikka mies polttaa eikä syö päivittäin hedelmiä(!), hyvää se on silti.

Vierailija
8/8 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemukseni spermoista kirjoitti:

Tupakoitsijan sperma on kauheinta mitä voi maan päällä olla!

Samoin jos mies juo liikaa kahvia.

Tulee tunkkaisen kitkerää ja kokkareista ja usein haisee pahalle hengitykselle (kahvihengitys). Ei maistu.

Jos mies syö paljon hedelmiä ja juo teetä, niin sperma on makoisaa ja raikasta, silloin myös vetistä, tasaista ja miellyttävä niellä.

Kuittaan tämän. Lisäksi tupakoitsijaa ei viitsi edes suudella. Huh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi