Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Deittipalvelu johon pääsevät vain yli 120äo:n omaava

Vierailija
21.09.2019 |

Mitä jos perustaisi deittipalvelu johon profiilin luomiseen pitäisi Mensa testissä tai jossain psykiatrien käyttämässä älykkyystestissä pitäisi saada vähintään 120äo. Mensan jäsenet pääsisivät suoraan sisään kun jäseneksi pääsee vain yli 130äo. Tuo 120 pistettä takaisi vähän laajemman asiakaskunnan. Deittipalvelu voisi järjestää maksullisia älykkyystestejä vaikka jossain baarissa.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kuvitella sitä nöyryytystä kun yliopisto opiskelija tai tutkinnon suorittanut ei pääsisikään jäseneksi.

Voin kuvitella myös sen nöyryytyksen, kun henkilö, joka ei osaa edes yhdyssanoja, ei pääsekään jäseneksi.

Ainoat hyväksyttävät selitykset yhdyssanavirheille ovat ulkomailla pitkään asuminen tai lukihäiriö.

Ulkomailla olen asunut työkomennuksella pari vuotta ja minulla on todettu lukihäiriö.

Vierailija
22/38 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että osaa nopeasti arvioida viidennen kuvion 4 erilaisen kuvion perusteella ei valitettavasti takaa kovinkaan paljoa sosiaalisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin lähinnä seksisuhteita, joten Tinder on jo sellaisenaan lyömätön työkalu. Oikeastaan on parempi, että siellä on myös niitä penaalin tylsimpiäkin kyniä 😊

Vierailija
24/38 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsisin deittipalvelun asiakkaaksi, mutta en menisi. Olen mies, mensan jäsen, mutta minulle ei se kumppanin äo ole minkäänasteinen kriteeri, kunhan ihan omatoimiseen ajatteluun kykenee, oli se äo sitten 80 tai 160

Juujuu :D Enpä usko, että sinun ÄO:ssäsi menee edes 100 rikki.

Sinä saat uskoa ihan mihin haluat :)

T. ÄO 135

No todistappa. :) Tekstisi huutaa nimittäin kilometrin päähän alle satasen ÄO:ta.

Missä nähdään?

Ei meidän missään tarvitse nähdä, screenshot/valokuva todistuksesta ja uppaus kuvapalveluun aikaleimalla riittää.

Kuvia pystyy manipuloimaan, joten ei ole mitenkään luotettava todistus. Joku parempi todistelutapa, mikäli et uskalla nähdä livenä.

Vierailija
25/38 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jees, nörttimiehet onki kuuminta hottia deittimarkkinoilla tällä hetkellä, ei kun ei ihan ollutkaan. Mistäs saisit sinne naisia, jotka ois valmiita maksamaan testistä, päästäkseen tapailemaan näitä nörttejä?

Vierailija
26/38 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kerooko korkea älykkyysosamäärä ihmisesä joain muutakin kuin, että hänellä on korkeampi älykkyysosamäärä? 

Itse tavis maisterina uskin omaan kovinkaan korkeaa älykkyysosa määrää. Sen olen kuitenkin ollut havaisevinani, että kaikkein älykkäimmät eivä ole aina kaikkein viihdyävinä ja miellyttävintä seuraa. Mutta ehkä tämä havaintoni kertoo enempi vain minusta itsestäni kuin heistä joilla on huomattavan suuri älykkyysosamäärä ja haluava alleviivata ja korostaa sitä.       

Minulle tietyn rajan ylittävä älykkyys on ehdoton perusvaatimus, jonka on täytyttävä jotta voin kiinnostua miehestä. Siksi käyttäisin mielelläni tällaista deittipalvelua. Pelkkä äly ei tietenkään takaa sitä, että mies on mukava tai sopiva, mutta älykkäiden miesten joukosta se mukava ja sopiva kuitenkin löytyy.

Niin. - Enää pitäisi päästä yheisymmärrykseen siitä, mitä älykkyys oikeasaan on. - En usko, että sinäkään olet vaatinut kumppaniasi osallistumaan älykkyysteseihin, että hän voisi osoittaa sinulle "riittävän älykäs". - Vaikka misä sitä tieää. Itse en tienny mitä vastata treffikumppanilleni, koska hän oli kuulemma kiinnostunut minusta siksi, että hänen mielesään minulla oli "oikeanlainen koulutus", josta hän tiesi luultavasti vain sen, että olen jonkinalan maisteri, joka taas kertoo minun mielestä aika vähän ihmisestä... (Sanon luultavasti siksi, että tokihan hän on voinut vaikka näyttää deitiprofiliani jollekin kaverilleen, joka on tunnistanut minut kuvasta ja osannut siten kertoa minusta vaikka sitten koulutusalani).        

Vierailija
27/38 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kerooko korkea älykkyysosamäärä ihmisesä joain muutakin kuin, että hänellä on korkeampi älykkyysosamäärä? 

Itse tavis maisterina uskin omaan kovinkaan korkeaa älykkyysosa määrää. Sen olen kuitenkin ollut havaisevinani, että kaikkein älykkäimmät eivä ole aina kaikkein viihdyävinä ja miellyttävintä seuraa. Mutta ehkä tämä havaintoni kertoo enempi vain minusta itsestäni kuin heistä joilla on huomattavan suuri älykkyysosamäärä ja haluava alleviivata ja korostaa sitä.       

Minulle tietyn rajan ylittävä älykkyys on ehdoton perusvaatimus, jonka on täytyttävä jotta voin kiinnostua miehestä. Siksi käyttäisin mielelläni tällaista deittipalvelua. Pelkkä äly ei tietenkään takaa sitä, että mies on mukava tai sopiva, mutta älykkäiden miesten joukosta se mukava ja sopiva kuitenkin löytyy.

Niin. - Enää pitäisi päästä yheisymmärrykseen siitä, mitä älykkyys oikeasaan on. - En usko, että sinäkään olet vaatinut kumppaniasi osallistumaan älykkyysteseihin, että hän voisi osoittaa sinulle "riittävän älykäs". - Vaikka misä sitä tieää. Itse en tienny mitä vastata treffikumppanilleni, koska hän oli kuulemma kiinnostunut minusta siksi, että hänen mielesään minulla oli "oikeanlainen koulutus", josta hän tiesi luultavasti vain sen, että olen jonkinalan maisteri, joka taas kertoo minun mielestä aika vähän ihmisestä... (Sanon luultavasti siksi, että tokihan hän on voinut vaikka näyttää deitiprofiliani jollekin kaverilleen, joka on tunnistanut minut kuvasta ja osannut siten kertoa minusta vaikka sitten koulutusalani).        

En olekaan. Mutta kun mietin niitä miehiä, joihin olen ollut elämäni aikana aidosti ihastunut, niin joukossa ei ole ketään keskiälykästä. Eikä nyt takerruta siihen, että kaikkia heistä ei ole testattu. Kaksi on, ja lopuista näkee heidän olevan samassa kategoriassa sillä perusteella, miten he analysoivat monimutkaisia konsepteja (sekä työssään että vapaa-ajalla).

Vierailija
28/38 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olekaan. Mutta kun mietin niitä miehiä, joihin olen ollut elämäni aikana aidosti ihastunut, niin joukossa ei ole ketään keskiälykästä. Eikä nyt takerruta siihen, että kaikkia heistä ei ole testattu. Kaksi on, ja lopuista näkee heidän olevan samassa kategoriassa sillä perusteella, miten he analysoivat monimutkaisia konsepteja (sekä työssään että vapaa-ajalla).

Hmm. Jos ja kun ajattelen itse kaikkia niitä naisia joihin olen kokenut ihastuneeni ja jopa rakastuneeni, niin heissä on myös jopa hieman hämmentävän paljon yhteistä. - Ei heitä toki erityisen montaa ole... On jännää aatella miksi näin on. Onko niin, että olen vain vellihousu, kun en ole tietoisesti pyrkinyt hakemaan kumppanikseni, jotain aivan erilaista ja toisenlaista kumppania kuin niiden piirteiden omaavia, joita on tai on ollut tähän astisilla kumppaneillani. - Tarkennuksena vielä, enkä nyt tarkoita piireillä vain ulkonäköön liiyviä seikkoja (/ piirteitä).   

Vierailija
29/38 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs jos on - 142- 156 kuten mulla ollut riippuen testin vaikeudesta, niin sanonko että nää on liian tyhmiä sitten ?

Eihän ihmisiä voi noin luokitella vaan rakastaa pitäisi. Semmoisenaan.

Vierailija
30/38 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatetaan ideaa... Turhauttavaa olla tyhmien seurassa muutenkin.

Tutkinto ei todellakaan takaa älykkyyttä, mutta taitaa suurin osa älykkäistä tykätä opiskelusta ja mielenkiintoisista ja haastavista työtehtävistä. Yliopistoporukasta helpompi siis löytää älykästä seuraa, kuin amis tai amk tyypeistä.

Vierailija
31/38 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsisin deittipalvelun asiakkaaksi, mutta en menisi. Olen mies, mensan jäsen, mutta minulle ei se kumppanin äo ole minkäänasteinen kriteeri, kunhan ihan omatoimiseen ajatteluun kykenee, oli se äo sitten 80 tai 160

Juujuu :D Enpä usko, että sinun ÄO:ssäsi menee edes 100 rikki.

Sinä saat uskoa ihan mihin haluat :)

T. ÄO 135

No todistappa. :) Tekstisi huutaa nimittäin kilometrin päähän alle satasen ÄO:ta.

ÄO ei tarkoita samaa että osaa yhdyssanat ja sanajärjestykset.

Terveisin 146 ja lukihäiriöinen.

Vierailija
32/38 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Jos ja kun ajattelen itse kaikkia niitä naisia joihin olen kokenut ihastuneeni ja jopa rakastuneeni, niin heissä on myös jopa hieman hämmentävän paljon yhteistä. - Ei heitä toki erityisen montaa ole... On jännää aatella miksi näin on. Onko niin, että olen vain vellihousu, kun en ole tietoisesti pyrkinyt hakemaan kumppanikseni, jotain aivan erilaista ja toisenlaista kumppania kuin niiden piirteiden omaavia, joita on tai on ollut tähän astisilla kumppaneillani. - Tarkennuksena vielä, enkä nyt tarkoita piireillä vain ulkonäköön liiyviä seikkoja (/ piirteitä).   

Minun ihastuksillani puolestaan ei ole muilta osin kovinkaan paljon yhteistä. Minulla ei ole erityistä ulkonäöllistä tyyppiä, josta tykkäisin enemmän kuin muista. Olen ihastunut insinöörityyppiin, tutkijatyyppiin ja taiteilijatyyppiin, pitkään ja lyhyeen, suomalaiseen ja ulkomaalaiseen, urheilua harrastavaan ja meditaation harrastajaan, yksityisyyttään varjelevaan ja julkisuuden henkilöön, ihmiseen jolla on paljon kavereita ja toiseen, jolla on muutama läheinen ystävä. Jne. Äly on niitä harvoja yhdistäviä tekijöitä, muutaman tärkeän perusasian lisäksi (kunnioittava asenne, yksiavioisuus, hyvä itsetuntemus ja hyvät tunnetaidot).

Tästä syystä esikarsinta juuri älyn perusteella olisi minun tapauksessani järkevää.

t. 27

Vierailija
33/38 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jees, nörttimiehet onki kuuminta hottia deittimarkkinoilla tällä hetkellä, ei kun ei ihan ollutkaan. Mistäs saisit sinne naisia, jotka ois valmiita maksamaan testistä, päästäkseen tapailemaan näitä nörttejä?

Kaikki älykkäät miehet eivät ole nörttejä. Itselläni ei ole tällä hetkellä mitään kiinnostusta maksaa virallisista testeistä, mutta jos tällainen deittipalvelu olisi, tilanne muuttuisi.

Vierailija
34/38 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kuvitella sitä nöyryytystä kun yliopisto opiskelija tai tutkinnon suorittanut ei pääsisikään jäseneksi.

Voin kuvitella myös sen nöyryytyksen, kun henkilö, joka ei osaa edes yhdyssanoja, ei pääsekään jäseneksi.

Ainoat hyväksyttävät selitykset yhdyssanavirheille ovat ulkomailla pitkään asuminen tai lukihäiriö.

Ohiksena, tai kännykän käyttö palstailussa, minulla ainakin känny päättää koska sanoja katkoo enkä aina kerkeä korjata noita ennen lähettämistä.

Sinulla on aikaa kirjoittaa viesti, mutta ei aikaa oikolukea sitä? Onko älykkäiden elämä todellakin noin kiireistä? En kadehdi.

Vierailija
35/38 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa, kun korkean ÄO:n ihmiset eivät saa aikaiseksi edes deittipalvelun toimintaperiaatteita ja alkavat kinastella ekasta sivusta alkaen lapsellisella tavalla. Ehkä ÄO pitäisi olla 140+ ennen kuin saisitte mitään aikaiseksi.

Vierailija
36/38 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hauskaa kuulla ja lukea millä kaikki muka älykkäät perustelisivat etteivät ole <120äo deittipalvelun jäseniä;D Profiilin saisi laittaa näkyviin ei jäsenienkin katseltavaksi tai piilottaa vain jäsenien nähtäväksi.

Vierailija
37/38 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on niin pieni maa, etteivät deittipalvelut toimi täällä muutenkaan hyvin. Todennäköisyys, että elämänkumppani löytyisi muutaman sadan ihmisen poolista on äärettömän pieni, koska yhteensopivuuteen tarvitaan lukuisia muitakin asioita kuin äo, ja sen jälkeen pitäisi vielä kemioiden kohdata.

Vierailija
38/38 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmalla iällä tuollaista ei enää tarvitsisi. Kyllä se älykkyys näkyy yleensä urassa. Jos ei näy (nämä mensalaiset taksikuskeina), mitä lisähyötyä tuosta älystä parisuhteessa olisi, hieman oivaltavampia vitsejä?

"Mitä hyötyä".. no, saattaa ajatusmaailma natsata. Oltiin jonkin aikaa treffailtu ja kysyin mieheltä kuuluuko hän mensaan, jutuista kävi ilmi että looginen päättelykyky oli todella hyvä. No kuuluihan se. Mies myöhemmin houkutteli mutkin testiin. Myös joissain työkavereissa huomaa kuinka niillä leikkaa vaan keskivertoa paremmin ja niiden kanssa kyllä itsellä synkkaa paremmin.

Ja ihan tavisammateissa ollaan kummatkin, suunnittelija ja insinööri.

Mutta ei se päättelykyky kyllä ole mikään itseisarvo. Kyllä noissa mensan tapaamisissakin vipeltää ties millaista porukkaa. Esim oltiin opastetulla kierroksella ja yks kaveri vastaa puhelimeen, ilmeisesti opas puhui liian kovaa ja häiritsi puhelua kun tän puhelin-kaverin ääni nousi kokoajan. Ei edes tajunnut jättäytyä kauemmas porukasta.