Deittipalvelu johon pääsevät vain yli 120äo:n omaava
Mitä jos perustaisi deittipalvelu johon profiilin luomiseen pitäisi Mensa testissä tai jossain psykiatrien käyttämässä älykkyystestissä pitäisi saada vähintään 120äo. Mensan jäsenet pääsisivät suoraan sisään kun jäseneksi pääsee vain yli 130äo. Tuo 120 pistettä takaisi vähän laajemman asiakaskunnan. Deittipalvelu voisi järjestää maksullisia älykkyystestejä vaikka jossain baarissa.
Kommentit (38)
Ei kaikki älykkäät miehet halua älykästä seuraa. Jossakin tilanteessa ihan assaritason ÄO riittää pumppaushommiin.
Pääsisin deittipalvelun asiakkaaksi, mutta en menisi. Olen mies, mensan jäsen, mutta minulle ei se kumppanin äo ole minkäänasteinen kriteeri, kunhan ihan omatoimiseen ajatteluun kykenee, oli se äo sitten 80 tai 160
Kannatetaan.
Aloittaja ei kirjoitustaidostaan päätelleen pääsisi kyseiseen deittiappiin.
Vierailija kirjoitti:
Pääsisin deittipalvelun asiakkaaksi, mutta en menisi. Olen mies, mensan jäsen, mutta minulle ei se kumppanin äo ole minkäänasteinen kriteeri, kunhan ihan omatoimiseen ajatteluun kykenee, oli se äo sitten 80 tai 160
Juujuu :D Enpä usko, että sinun ÄO:ssäsi menee edes 100 rikki.
Hyvä idea periaatteessa (menisin heti käyttäjäksi), mutta ei toimisi Suomessa, koska käyttäjien absoluuttinen määrä jäisi liian pieneksi.
N41
Vierailija kirjoitti:
Hyvä idea periaatteessa (menisin heti käyttäjäksi), mutta ei toimisi Suomessa, koska käyttäjien absoluuttinen määrä jäisi liian pieneksi.
N41
Tarkennan, että vähäinen käyttäjämäärä ei mitenkään haittaisi itseäni käyttäjänä. Mutta palvelun voisi olla vaikea muodostaa ansaintalogiikkaa kun käyttäjiä on lukumääräisesti vähän. Lupaan kuitenkin heti osallistua, jos joku tällaisen kehittää!
Voin kuvitella sitä nöyryytystä kun yliopisto opiskelija tai tutkinnon suorittanut ei pääsisikään jäseneksi.
Vierailija kirjoitti:
Voin kuvitella sitä nöyryytystä kun yliopisto opiskelija tai tutkinnon suorittanut ei pääsisikään jäseneksi.
Voin kuvitella myös sen nöyryytyksen, kun henkilö, joka ei osaa edes yhdyssanoja, ei pääsekään jäseneksi.
Ainoat hyväksyttävät selitykset yhdyssanavirheille ovat ulkomailla pitkään asuminen tai lukihäiriö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä saat uskoa ihan mihin haluat :)
T. ÄO 135
Vanhemmalla iällä tuollaista ei enää tarvitsisi. Kyllä se älykkyys näkyy yleensä urassa. Jos ei näy (nämä mensalaiset taksikuskeina), mitä lisähyötyä tuosta älystä parisuhteessa olisi, hieman oivaltavampia vitsejä?
Mutta kerooko korkea älykkyysosamäärä ihmisesä joain muutakin kuin, että hänellä on korkeampi älykkyysosamäärä?
Itse tavis maisterina uskin omaan kovinkaan korkeaa älykkyysosa määrää. Sen olen kuitenkin ollut havaisevinani, että kaikkein älykkäimmät eivä ole aina kaikkein viihdyävinä ja miellyttävintä seuraa. Mutta ehkä tämä havaintoni kertoo enempi vain minusta itsestäni kuin heistä joilla on huomattavan suuri älykkyysosamäärä ja haluava alleviivata ja korostaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kuvitella myös sen nöyryytyksen, kun henkilö, joka ei osaa edes yhdyssanoja, ei pääsekään jäseneksi.
Ainoat hyväksyttävät selitykset yhdyssanavirheille ovat ulkomailla pitkään asuminen tai lukihäiriö.
Ohiksena, tai kännykän käyttö palstailussa, minulla ainakin känny päättää koska sanoja katkoo enkä aina kerkeä korjata noita ennen lähettämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmalla iällä tuollaista ei enää tarvitsisi. Kyllä se älykkyys näkyy yleensä urassa. Jos ei näy (nämä mensalaiset taksikuskeina), mitä lisähyötyä tuosta älystä parisuhteessa olisi, hieman oivaltavampia vitsejä?
Älykkyys ja koulutus ei kulje käsi kädessä. Eikä kaikki keskity uraan vaan jotkut jopa tekee sitä mistä itse pitää. Eikä se taksikuskin palkka ole yhtään sen huonompi kuin jonkun perusinsinöörin. Tai voi ollakin, mutta ainakin itse olen ihan tyytyväinen omaan palkkaan.
T. mensalainen taksikuski
Siellä tapais jotain likaisia kondylooma eeviksiä.
Sosialismi tappaa!
Eurooppalaisia pyydettiin orjiksi P-Afrikkaan, kolonialismi lopetti valkoisten orjuuttamisen
Suomeksi
Enkuksi
Suvaitsevaiset oppivat kantapään kautta
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/706651d0-ea3e-4866-bd52-9a355f696efa
Feminisminkin suuri suunnitelma perustuu tähän.
https://www.youtube.com/watch?v=Y9TviIuXPSE
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. ÄO 135
No todistappa. :) Tekstisi huutaa nimittäin kilometrin päähän alle satasen ÄO:ta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. ÄO 135
No todistappa. :) Tekstisi huutaa nimittäin kilometrin päähän alle satasen ÄO:ta.
Missä nähdään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohiksena, tai kännykän käyttö palstailussa, minulla ainakin känny päättää koska sanoja katkoo enkä aina kerkeä korjata noita ennen lähettämistä.
Tiedän, mutta yliopisto-opiskelijan väliin tulee väliviiva, joten kännykän korjaava tekstinsyöttö ei selitä kyseistä virhettä.
T. Testasin juuri äsken
Vierailija kirjoitti:
Mutta kerooko korkea älykkyysosamäärä ihmisesä joain muutakin kuin, että hänellä on korkeampi älykkyysosamäärä?
Itse tavis maisterina uskin omaan kovinkaan korkeaa älykkyysosa määrää. Sen olen kuitenkin ollut havaisevinani, että kaikkein älykkäimmät eivä ole aina kaikkein viihdyävinä ja miellyttävintä seuraa. Mutta ehkä tämä havaintoni kertoo enempi vain minusta itsestäni kuin heistä joilla on huomattavan suuri älykkyysosamäärä ja haluava alleviivata ja korostaa sitä.
Minulle tietyn rajan ylittävä älykkyys on ehdoton perusvaatimus, jonka on täytyttävä jotta voin kiinnostua miehestä. Siksi käyttäisin mielelläni tällaista deittipalvelua. Pelkkä äly ei tietenkään takaa sitä, että mies on mukava tai sopiva, mutta älykkäiden miesten joukosta se mukava ja sopiva kuitenkin löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. ÄO 135
Missä nähdään?
Ei meidän missään tarvitse nähdä, screenshot/valokuva todistuksesta ja uppaus kuvapalveluun aikaleimalla riittää.
Kuolleena syntynyt ajatus, eihän kukaan mies halua älykästä naista, paitsi jos naisen ulkonäkö on vähintään missikandidaattitasoa.