Mitä ruoaksi tänään?
Hakisko kaupan tuoretiskiltä jotain vai snagarimättöä vai mitä...help! 2aik+2 teiniä.
Kommentit (16)
Puuroa, makaronia ja ketsuppia, banaania.
Meillä oli Lyonin kanaa riisin kera lounaalla ja äsken omenapiirakkaa. En tiedä mitä illalla söisi, en huomannut yhtään varautua. Varmaan tilataan sitten pitsaa tms.
Vierailija kirjoitti:
Mies kokkailee just burgundinpataa. Aika hyvät tuoksut tulee keittiöstä.
Ihana, mun herkkuruokani. Pitää tehdä joku päivä.
Meillä oli tänään pannarirullaa. Se on kyllä yksinkertaisuudestaan huolimatta hirmu täyttävä.
seitanit marinoitumassa, kaveriksi maissia,salaattia, perunaa ym. mitä keksii. Vuoden vikat grillailut!
Mä ostin alennuksesta tempehiä. Ajattelin keittää riisiä ja marinoida tempehiä, sipulia ja paprikaa ketjap manis -kastikkeessa ja paistaa pannulla.
Meillä syödään quornia quinoapedillä ja parsakaalilla. Kaiken kruunaa homejuustoinen anjoviskastike ja ruokajuomaksi valikoitui rasvaton piimä.
Syötiin äsken broiskuwokkia ja riisiä. Broiskusuikaleita (ei marinoituja) - 30 % tarjouksesta, kilon verran arviolta erilaisia tavisvihanneksia suikuloina, paljon purjoa ja valkosipulia, loput oliivin jämät mukaan, vähän kookosmaitoa ja paljon mausteita - oli hyvää riisin kanssa. Jälkkärinä kahvit ja omena-kaurapaistos (omenat saatu ilmaiseksi omakotitaloalueen puolitutulta, joka ei enää jaksa kerätä kaikkia omenoita itselleen). Jäi vielä molemmille eväät maanantaille, koska huomenna enemmän syöjiä ja toinen ruoka. :)
Itse aion tehdä tonnikalasalaattia. Salaattia, tonnikalaa, avokadoa, punasipulia ja valkosipuli-persilja fetajuustoa lisäksi tietysti oliiviöljyä suolaa ja pippuria. Hyvää, täyttävää mutta silti suht kevyttä viikonloppuruokaa :)
Meillä syödään tänään pastaa ja tomaattijauhelihakastiketta juustoraastekasalla.
Kinkku-salamipizza valkosipulilla (noutosellainen) ja London Pride-olutta.
M 45
Vierailija kirjoitti:
Meillä syödään tänään pastaa ja tomaattijauhelihakastiketta juustoraastekasalla.
Saanko kutsua itseni teille syömään? :D just tuota ruokaa tekee mieli :)
Tee perheellesi pellillinen nachoja. Aivan loistavan makuisia ja epäterveellistä viikonloppu mättöä.
https://www.soppa365.fi/reseptit/teemu-leminen/arjen-nopeat/nachopelti
Lämppäreitä teen kun yksin olen. Tai siis onhan mulla toi viinipullo seurana 😊
Mies kokkailee just burgundinpataa. Aika hyvät tuoksut tulee keittiöstä.