Miten tunnistaa baarissa naisen joka on tullut sinne etsimään seksiseuraa?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Varmaan se on pukeutunut niin, että erottuu.
En puhu nyt maksullisista.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En puhu nyt maksullisista.
ap
Annat naisen tehdä aloitteen, mikäli toinen ei osoita mitään eleitä sua päin niin et tee mitään!
Ei mistään.
Mutta humalainen nainen antaa helposti, vaikkei varsinaisesti oiskaan lähtenyt seksiä hakemaan.
Humalaista naista ei hidasta kotona odottava puoliso tai mikään mukaan.
Muista kysyä suostumus!
Vierailija kirjoitti:
Ei mistään.
Mutta humalainen nainen antaa helposti, vaikkei varsinaisesti oiskaan lähtenyt seksiä hakemaan.
Humalaista naista ei hidasta kotona odottava puoliso tai mikään mukaan.Muista kysyä suostumus!
Tämä on niin totta. Kaverini pokasi baarista aina sen kännisimmän tapauksen. Joskus oli tyttö kysynyt kaverin sitä laittaessa takaapäin vessassa että kuka sinä olet - et ainakaan poikakaverini
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mistään.
Humalaista naista ei hidasta kotona odottava puoliso tai mikään mukaan.Muista kysyä suostumus!
Tämä on niin totta. Kaverini pokasi baarista aina sen kännisimmän tapauksen. Joskus oli tyttö kysynyt kaverin sitä laittaessa takaapäin vessassa että kuka sinä olet - et ainakaan poikakaverini
..ja oli siitä sitten lähtenyt kesken hommien kotiinsa
Baarit on lihatiskejä niin olettamus on että seksiseuraa sieltä ollaan hakemassa.
Naiset eivät erikseen etsi seksiseuraa, MUTTA kun oikea uros sattuu kohdalle niin voishan sitä vaikka harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Tunika, legginsit ja Crocsit.
Pitäisin suht salettina.
sellainen nainen joka ei ole siellä töissä. siis esim. tarjoilijana. vilkuta setelinippua ja pukeudu siististi niin löydät kyllä halukkaan naisen. ei siellä krapulaa olla hankkimassa ;)
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät erikseen etsi seksiseuraa, MUTTA kun oikea uros sattuu kohdalle niin voishan sitä vaikka harrastaa.
Kyllä minä ainakin etsin, kun olin sinkku. Komppaan tuota, että anna naisen tulla juttelemaan sinulle. Minua eivät ainakaan hotsittaneet itseään tyrkyttävät epätoivoiset tapaukset.
Mitä jos rohkaiset mielesi ja kävisi vaikka juttelemassa naisten kanssa. Siitä saattaisi olla apua ja samalla saisit vinkkejä, miten mahdollisesti edetä siinä tilanteessa. Nainen kyllä viestittää, ilmein ja elein, jos on kiinnostunut miehestä. Naista pitää oppia tulkitsemaan oikein.
Nokelat saa ja hitaat tumputtaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos rohkaiset mielesi ja kävisi vaikka juttelemassa naisten kanssa. Siitä saattaisi olla apua ja samalla saisit vinkkejä, miten mahdollisesti edetä siinä tilanteessa. Nainen kyllä viestittää, ilmein ja elein, jos on kiinnostunut miehestä. Naista pitää oppia tulkitsemaan oikein.
Nokelat saa.... Kondylooman.
Vierailija kirjoitti:
Ei mistään.
Kannattaa äänittää se suostumus kysymys ja siihen saatu vastaus.
Paljaasta alapäästään ja riettaasta ilmeestä.
"Nälkäisestä katseesta", vilkuilee paljon ympärilleen ja hakee huomiota kiinnostavilta miehiltä. Toisaalta, joskus sitä ei näe mistään muusta kuin positiivisesta suhtautumisesta lähestyessäsi - etenkin jos nainen on tottunut, että mies vie alusta loppuun ja ns. hoitaa kaikki hommat.
Tulee kuola valuen luo ja tarttuu haaroihin.
Vierailija kirjoitti:
Juupa juu. Kerran baarissa yksi nainen oli oikein tuttavallinen. Paljon flirttiä sen puolelta, pusuja jne ihan fiiliksissä lähtemässä mun kämpille jatkoille. Sitten kun sinne päästiin niin kylmeni ja lähti menemään 15minuutin jälkeen yönselkään himaansa kohti tallustamaan. En keksi mitään muuta syytä kuin sen, että kämpääni ei ollut ökykämppä vaan opiskelijan ensi-asunto jossa ei ollut vielä paljoa mitään koska ääni kellossa muuttui samantien kun sinne päästiin. Kun en ollut masseissa niin lopputulos on tässä: nainen lähtee kävelemään.
Mä en jaksa enää tulkita naisia, tumputan mieluumin ja käytän itse tienaamani rahat itseeni jotka tienaan ammatista jonka olen itse itselleni opiskellut. Fak juu!
Tässä se nähdään, ettei miehet tajua mistaan mitään.