Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tapahtuma/asia on eniten muuttanut elämääsi paremmaksi?

Vierailija
21.09.2019 |

Jos ei oteta huomioon niitä yleisempiä syitä kuten lapsen syntyminen tai oikean kumppanin löytyminen. Itselläni se oli ulkomaille muutto.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa-aikaisen silpputyön muuttuminen kokopäivätyöksi, ilman viikonlopputyötä.

Vierailija
22/41 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioero. Ei ollut pettämisiä eikä muuta kamalaa, ei oikein edes tappelua, me vain joten vieraannuimme täysin. Minulle jäi kaksi rakasta ja ihanaa lasta ha velaton omakotitalo. Pärjäisimme lasten kanssa hyvin, elimme täyttä hyvää elämää. Joten seestyi tilanteemme, ilmeisesti puolisoni imi kaiken hapen, vaikka isompia kärhämöitä ei ollutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
24/41 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioero. Ahdistavaa aikaa oli vuosia. Helpotus, kun pääsin eroon. Eikä meilläkään mitään riitoja. Ex - mies vain etääntyi eikä suostunut puhumaan eikä halunnut viettää aikaa kanssani. Vuosikaudet näin. Monet itkut yksin sängyssäni itkin, kun ex nukkui sohvalla. Nyt inhottaa koko äijä.

Vierailija
25/41 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoillislestadiolaisuudesta eroon pääseminen. Ihan parasta! Elämänlaatu parani kertaheitolla.

Vierailija
26/41 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihastuin viimein niin vahvasti että toivo parisuhteesta oli vahvempi kuin kieltäytymisen pelko ja uskalsin kysyä ihastustani ulos. En ollut edes ikinä suudellut vaikka olin 19v mies. Nainen vastasi ei mutta vihdoin pääsin sen muurin yli joka oli pahimmanlaatuinen naiskammo. Nykyään 2v myöhemmin nautin naisten lähestymisestä, deittailemisesta ja kaikesta siihen liittyvästä.

Vierailija
27/41 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joogan ja sitä myötä meditoinnin aloittaminen. Tämä on tuonut uskomatonta mielenrauhaa ja pystyn hillitsemään negatiiviset tunteeni paljon paremmin. Meditoinnoin kautta olen löytänyt ns. oman itseni ja osaan huomata mitkä asiat eivät palvele omaa tarkoitustani ja osaan myös ottaa oikeat askeleet parantaakseni elämäni epäkohtia.

Sama. Tämän myötä olen myös oppinut kuuntelemaan itseäni ja saanut levon ja liikunnan oikeaan suhteeseen keskenään. Ennen meni kaikki överiksi.

Vierailija
28/41 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolenkorjaus

Vierailija
29/41 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin työni, ja otin etäisyyttä kaikkiin jotta sain vähän nähtyä metsää puilta. Olin liian monta vuotta työssä jossa olin tekemisissä "pintaliitokerman" kanssa ja heidän "ystävänä". Toinen ystäväpiiri oli työpaikalta ja kaikki olivat jollain tapaa ongelmaisia päihteiden ja alkoholin kanssa. Kummatkin piirit siis söi valtavasti energiaa ja loppujen lopuksi huomasin että voin huonosti kaikkien ympärillä. Sen jälkeen lähdin opiskelemaan ja sain täysin uuden buustin elämälle. Tosi paljon parempi vointi niin henkisestä että fyysisesti. Enkä kaipaa ketään tuosta "edellisestä elämästä".

Vierailija
30/41 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi anopin kuolema oli niin hyvä että kiinnostuin kuinka joilla voi noin oikeasti joku anoppi vaikuttaa elämään niin voimakkaasti. Mitenkä se pääsee siihen ja miksi? Miksi sen anopin antaa tulla vain ja eikö sitä voi estää mitenkään. Kuinka joku menee suhteeseen jossa on joku kolmas pyörä koko ajan suhteessa vaikuttamassa. Puoliso ei ole irtaantunut vanhemmastaan ja äiti on siinä mukana koko ajan. Kenelläkään ei liene isää kuvioissa mutta kuin riippuvainen äiti. Äiti ei päästä irti lapsestaan ja tulee väliin koko ajan. 

Vierailija
31/41 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoontulo. Ei tehnyt elämästä helppoa, mutta parempaa. Opetti armollisuutta ja kiitollisuutta ja vapautti menneisyyden riippuvuuksista. Onnekseni en alun naiiviudessa liittynyt mihinkään lahkoon. Olisi varmaan eri ääni kellossa nyt.

Vierailija
32/41 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en tarvitse teennäisiä esittäviä ihmisiä ympärilleni. Mistähän löytyisi niin tavallinen ja rehellinen kuin itse olen. 

Vierailija
33/41 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapia. Lisäksi terapian aikana luettu kirjallisuus ja musiikki, jota ryhdyin kuuntelemaan. Tuntuu, että olen löytänyt itseni, nyt kun vain uskaltaisin tuoda sitä enemmän esiin.

Vierailija
34/41 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, tulin kirjoittamaan että lapsen saaminen.

Laitetaan vaikka koulutus sitten.

Vierailija
35/41 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin pois kotoani ja eroon siskostani joka oli yllättävän väkivaltainen ja ilkeä. Se alkoi vasta kun hän tuli murrosikään. Häntä piti vain aaiina ymmärtää ja sietää. Kun tulin raskaaaksi muutin poikaystävän kanssa yhteen ja menimme naimisiin. Sain siis oman huushollin ja elämä rauhoittui. Sisko jatkoi riitelyään sitten äidin kanssa. Pidetään kyllä yhtä, mutta onni on asua muualla.  Sisko sitten lentelee ympäri maailmaa ja äitiparka maksaa kaiken ja on itse ilman rahaa.  No onhan se sisko vähän rauhoittunut, kun siellä ulkomailla ei kukaan anna rahaa.

Vierailija
36/41 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun yymmärsin pärjääväni yksin enkä tarvitse väkisin vierelleni töistä ihmistä. Enää en pelkää. Mahtava tunne.

Vierailija
37/41 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kiva aihe, nostan!

Vierailija
38/41 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin uuden ammatin alalta, jossa työtä riittää. Ei ole enää tarvinnut olla sen jälkeen työttömänä.

Vierailija
39/41 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelin uuden ammatin alalta, jossa työtä riittää. Ei ole enää tarvinnut olla sen jälkeen työttömänä.

Minkä ikäisenä lähdit opiskelemaan?

Vierailija
40/41 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon miehen löytyminen kumppaniksi. Rakkaudellinen ja hyvä kodin ilmapiiri omassa kodissa.

Kaunis koti tuo hyvinvointia.

Lasten syntymät.

Siirtyminen ns huonopalkkaisesta paskatyöstä hyvään, vakituiseen palkkatyöhön, joka on mielenkiintoista ja haastavaa. Uramahdollisuudet ja kehittyminen omassa työssä.

Urheilu. Kun kunto on hyvä ja kroppatikissä jaksaa stressiä paremmin, nukkuu paremmin, voi paremmin. Urheilu tuo hyvinvointia ja mielihyvää, ja on kiva kun kroppa on kaunis treenaamisesta.

Raha. On stressitömämpää ja turvallista kun ei tarvitse joka penniä venyttää. Raha tuo turvaa ja vähentää huolia. Raha mahdollistaa mm matkustelun ja tuo valinnan vapautta esim voi sisustaa kodin oman maunmukaisesti ja laadukkaasti.

Lasten hyvinvointi. Mikään ei ole tärkeämpää.