Peukku pyllyyn, kun orkku on tulossa
Hot or not? Mieluummin vain anuksen päältä painaen vai kunnolla syvälle?
Kommentit (29)
M49 kirjoitti:
Vaimoa ei anukseen saa koskea. Noniin mutta kun toisella kädellä hoitaa klittaa ja toisella pöyrittelee, niin orkun lähestyessä apukäsi painamaan välilihaa vaivihkaa. Sitten kun juna tulee siirtyy apusormi painamaan anukseen. Eli sinne ei saa koskea ja sormi meinaa kuitenki just puhkasta sisään. Samalla tulee eikä voi jarruttaa. Meno on ku moukarihäkissä...
Ootte te kyllä tökeröitä miehiä kun kiellosta huolimatta pitää tuommoista tehdä. Jos mun miehellä ois noin vähän kunnioitusta mua ja mun pyyntöjä kohtaan niin ois ex.
Hyi helvata.
Mieheni laittaa sormeen liukkaria kun nuolee minua ja painaa hellästi sormen kakkoseen. Orgasmi on tajunnanräjäyttävä, näin myös minä kun otan suihin laitan liukkaria ja sormen miehen kakkoseen. Mahtavaa kun mies alkaa tulla ja aukko supistelee sormen ympärillä ja mies parkuu suoraa huutoa ja laukeaa nykien nieluuni. Christina.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni laittaa sormeen liukkaria kun nuolee minua ja painaa hellästi sormen kakkoseen. Orgasmi on tajunnanräjäyttävä, näin myös minä kun otan suihin laitan liukkaria ja sormen miehen kakkoseen. Mahtavaa kun mies alkaa tulla ja aukko supistelee sormen ympärillä ja mies parkuu suoraa huutoa ja laukeaa nykien nieluuni. Christina.
Ooh mikä nainen olet Christina.
Vierailija kirjoitti:
On se kummallista, kun heteromiehillä on nykyään pakkomielle naisen anaalista, mutta ovat extra homo-kammoisia. Ehkä tämä kertoo omasta kutkutuksesta, kumpa joku sormettaisi heitä omaan anukseen ja tunkisi kalun sinne ja jyystäisi kunnolla.
Naisen orgasmin voimistaminen peukalolla naisen pyllyyn laittoko muka sinusta miehen pakkomeille`? Meillä ei edes muuta peppuseksiä harrasteta. Mutta mitäpä mies ei tekisi naisensa tyydytyksen puolesta.
Palleja kun muija hoplaa niin irtoaa kivemmin
Vierailija kirjoitti:
M49 kirjoitti:
Vaimoa ei anukseen saa koskea. Noniin mutta kun toisella kädellä hoitaa klittaa ja toisella pöyrittelee, niin orkun lähestyessä apukäsi painamaan välilihaa vaivihkaa. Sitten kun juna tulee siirtyy apusormi painamaan anukseen. Eli sinne ei saa koskea ja sormi meinaa kuitenki just puhkasta sisään. Samalla tulee eikä voi jarruttaa. Meno on ku moukarihäkissä...
Ootte te kyllä tökeröitä miehiä kun kiellosta huolimatta pitää tuommoista tehdä. Jos mun miehellä ois noin vähän kunnioitusta mua ja mun pyyntöjä kohtaan niin ois ex.
Hyi helvata.
Pian sekin tajuaa asian ja onkin ex ihan omasta halustaan.
Hot. Kunnolla syvälle. Sekä mimulle, että naiselleni.
Anaaliseksi ja sormi pepussa on not. Värisevä plug sensijaan on hot niin esileikeissä kuin yhdynnän aikana.