Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen muuttunut käytös

Vierailija
21.09.2019 |

Asumme ulkomailla, en halua sanoa tarkemmin maata mutta Euroopassa kuitenkin. Mieheni ei ole suomalainen.
Meillä kohta 3 vuotias lapsi. Minulla entuudestaan teini. Ollaan oltu yhdessä 7 vuotta. Ennen kuin päätettiin hankkia yhteinen lapsi, halusin että harkitaan tarkkaan ja että myös mies ymmärtää mihin on ryhtymässä. Puhuin paljon miten pikkulapsiaika on raskasta parisuhteelle ja kuinka paljon pieni lapsi vaatii aikaa ja rahaa menee. Ymmärisi kuulemma kaiken ja halusi lapsen. Sovittiin etukäteen että minä jään kotiin ja hän maksaa suurimmanosan elämisestä.
Viimeaikoina mies on alkanut puhumaan rumasti, huutaa, kiroilee, v...uilee. Kodin ilmapiiri on kamala. Olen yrittänyt puhua kuinka vaikuttaa lapsiin mutta ei auta.
Nyt sanoi että olen pakottanut tähän tilanteeseen, että kaikki rahat menee ja mun pitäis maksaa takaisin mitä on käyttänyt elämiseen. Ei kadu lasta mutta..

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita samassa tilanteessa?

Vierailija
2/28 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies muutti mieltään, ja koska ilmeisesti kyse enimmäkseen rahasta, haluaa varmaan että menet töihin.

Vaihtoehdot siis on, että menet töihin, eroat, tai jatkat huutamisen kuuntelemista. Tilanne tuskin muuttuu vuosikausiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon antanut paljon anteeksi käytöstä kun on varmasti stressaantunut, mutta tuntuu ettei ajattele yhtään meitä, ei sitä että olen ollut lapsen kanssa 24/7 ja hoitanut yksin kodin, kaikki ostokset, kaikki ruuat, ei tajua ollenkaan kuinka paljon se vaatii.

Vierailija
4/28 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule Suomeen takaisin ja hanki kiva työpaikka ja asunto. Ei sinun tarvitse elää tuolla tavoin. Pakkaat tavarat salaa ja siirrät ne pois, miehesi ollessa töissä. Suomessa huoltajuus kuuluu äidille. Mitä pidempään otat henkistä väkivaltaa vastaan, sitä heikompi sinusta tulee. Sinusta tulee lopulta ihmisraunio, joten ala suunnitteleen pakoa.

Vierailija
5/28 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies muutti mieltään, ja koska ilmeisesti kyse enimmäkseen rahasta, haluaa varmaan että menet töihin.

Vaihtoehdot siis on, että menet töihin, eroat, tai jatkat huutamisen kuuntelemista. Tilanne tuskin muuttuu vuosikausiin.

Näin on tarkoitus että jatkan töitä. Ja lapsi aloittaa pian esikoulun. Siinäkin kuitenkin pitää lapsi viedä ja hakea jonkun ja viettää loppupäivä lapsen kanssa. Ja hoitaa koti ostokset ja ruuat.

Siksi musta tuntuu että ero on ainoa ratkaisu, en usko että miehen käytös muuttuisi kun aloitan työt. Hoitaisin silti kaiken yksin.

Vierailija
6/28 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tule Suomeen takaisin ja hanki kiva työpaikka ja asunto. Ei sinun tarvitse elää tuolla tavoin. Pakkaat tavarat salaa ja siirrät ne pois, miehesi ollessa töissä. Suomessa huoltajuus kuuluu äidille. Mitä pidempään otat henkistä väkivaltaa vastaan, sitä heikompi sinusta tulee. Sinusta tulee lopulta ihmisraunio, joten ala suunnitteleen pakoa.

Ei olla naimisissa, yhteishuoltajuus. En voi vaan viedä lasta. Ja mulla siis toinen jolla koko elämä ja koulut täällä.

Vierailija
7/28 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on tarkoitus että jatkan töitä. Ja lapsi aloittaa pian esikoulun. Siinäkin kuitenkin pitää lapsi viedä ja hakea jonkun ja viettää loppupäivä lapsen kanssa. Ja hoitaa koti ostokset ja ruuat.

Siksi musta tuntuu että ero on ainoa ratkaisu, en usko että miehen käytös muuttuisi kun aloitan työt. Hoitaisin silti kaiken yksin.

Tunnet varmaan miehesi parhaiten. Jos käytös lähtee väärille raiteille, se ei yleensä palaa helposti takaisin. Ei tuollainen huutaminen ole oikein kumpaakaan, ei sinua eikä lasta kohtaan.

Vierailija
8/28 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu myös että mies muutti mieltä. Mikä ottaa päähän kun tätä harkittiin ja puhuttiin paljon.

Ja ei kuitenkaan halua erota jos en maksa kaikkea jonka käyttänyt meihin.

Vierailija
9/28 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
10/28 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoile että miehesi löytää kristinuskon, sen jälkeen varmasti ajatusmaailma pehmenee ja näkee asiat aivan toisin.

Vierailija
11/28 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rukoile että miehesi löytää kristinuskon, sen jälkeen varmasti ajatusmaailma pehmenee ja näkee asiat aivan toisin.

Ihan kristinuskoisia ollaan molemmat vaikkei ahkerasti kirkossa käydä.

Vierailija
12/28 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/28 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/28 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ketään jolla sama ongelma?

Vierailija
15/28 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltä, onko sillä dementia, kun ei muista niitä keskustelujanne. Ei ole reilua syyttää pakottamisesta, vaikka harmittaisikin.

Vierailija
16/28 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy mieheltä, onko sillä dementia, kun ei muista niitä keskustelujanne. Ei ole reilua syyttää pakottamisesta, vaikka harmittaisikin.

Sehän siinä onkin kun tuntuu törkeältä että väittää että olen hänet pakottanut tähän. Ja sanoin että mehän puhuttiin että jos tehdään lapsi niin jään kotiin. Nyt mies kokee että olen hyväksikäyttänyt häntä. Ja on kotona kuin per...seen ammuttu karhu.

Vierailija
17/28 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N

Vierailija
18/28 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti

Vierailija
19/28 |