Miehen muuttunut käytös
Asumme ulkomailla, en halua sanoa tarkemmin maata mutta Euroopassa kuitenkin. Mieheni ei ole suomalainen.
Meillä kohta 3 vuotias lapsi. Minulla entuudestaan teini. Ollaan oltu yhdessä 7 vuotta. Ennen kuin päätettiin hankkia yhteinen lapsi, halusin että harkitaan tarkkaan ja että myös mies ymmärtää mihin on ryhtymässä. Puhuin paljon miten pikkulapsiaika on raskasta parisuhteelle ja kuinka paljon pieni lapsi vaatii aikaa ja rahaa menee. Ymmärisi kuulemma kaiken ja halusi lapsen. Sovittiin etukäteen että minä jään kotiin ja hän maksaa suurimmanosan elämisestä.
Viimeaikoina mies on alkanut puhumaan rumasti, huutaa, kiroilee, v...uilee. Kodin ilmapiiri on kamala. Olen yrittänyt puhua kuinka vaikuttaa lapsiin mutta ei auta.
Nyt sanoi että olen pakottanut tähän tilanteeseen, että kaikki rahat menee ja mun pitäis maksaa takaisin mitä on käyttänyt elämiseen. Ei kadu lasta mutta..
Kommentit (28)
Sillä lailla se parisuhdeväkivalta juuri alkaa.
Lue kirja Why does he do that
Joku linkitti sen pari päivää sitten palstakeskustelussa tänne nettiin, josta voi lukea ilmaiseksikin
Vierailija kirjoitti:
Sillä lailla se parisuhdeväkivalta juuri alkaa.
Lue kirja Why does he do that
Joku linkitti sen pari päivää sitten palstakeskustelussa tänne nettiin, josta voi lukea ilmaiseksikin
Tuosta keskustelusta sain päätöksen itsekin avaurua
Mä olen huolissani sun vanhemmasta lapsesta, kuinka mies häneen suhtautuu kun toisen miehen lapsi? Noin ilkeä kun on niin ..
Ap kysyy voiko pelkkä stressi olla syynä vai onko pakko olla jotain muuta?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen huolissani sun vanhemmasta lapsesta, kuinka mies häneen suhtautuu kun toisen miehen lapsi? Noin ilkeä kun on niin ..
Kyllä tässä on saanut varpaillaan olla. Tietää kyllä että jos vahinkoa tekee niin saa lähteä. Mä monesti myöntelen riidoissa ettei lapset kuule.. viimeaikoina mies korottaa ääntä :/
Ap on jumissa siellä ulkomailla, ei voi ilman miehen lupaa tulla Suomeen.
Niin ajattelen itsekin. Toisaalta aikaa vähän ja tulee työvaatteissa kotiin, mutta voihan ne vaihtaa välissä..
Ihastus on hyvin todennäköistä :(
Ap