Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen muuttunut käytös

Vierailija
21.09.2019 |

Asumme ulkomailla, en halua sanoa tarkemmin maata mutta Euroopassa kuitenkin. Mieheni ei ole suomalainen.
Meillä kohta 3 vuotias lapsi. Minulla entuudestaan teini. Ollaan oltu yhdessä 7 vuotta. Ennen kuin päätettiin hankkia yhteinen lapsi, halusin että harkitaan tarkkaan ja että myös mies ymmärtää mihin on ryhtymässä. Puhuin paljon miten pikkulapsiaika on raskasta parisuhteelle ja kuinka paljon pieni lapsi vaatii aikaa ja rahaa menee. Ymmärisi kuulemma kaiken ja halusi lapsen. Sovittiin etukäteen että minä jään kotiin ja hän maksaa suurimmanosan elämisestä.
Viimeaikoina mies on alkanut puhumaan rumasti, huutaa, kiroilee, v...uilee. Kodin ilmapiiri on kamala. Olen yrittänyt puhua kuinka vaikuttaa lapsiin mutta ei auta.
Nyt sanoi että olen pakottanut tähän tilanteeseen, että kaikki rahat menee ja mun pitäis maksaa takaisin mitä on käyttänyt elämiseen. Ei kadu lasta mutta..

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen nainen tai ainakin ihastus..sori

Niin ajattelen itsekin. Toisaalta aikaa vähän ja tulee työvaatteissa kotiin, mutta voihan ne vaihtaa välissä..

Ihastus on hyvin todennäköistä :(

Ap

Vierailija
22/28 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä lailla se parisuhdeväkivalta juuri alkaa.

Lue kirja Why does he do that

Joku linkitti sen pari päivää sitten palstakeskustelussa tänne nettiin, josta voi lukea ilmaiseksikin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä lailla se parisuhdeväkivalta juuri alkaa.

Lue kirja Why does he do that

Joku linkitti sen pari päivää sitten palstakeskustelussa tänne nettiin, josta voi lukea ilmaiseksikin

Tuosta keskustelusta sain päätöksen itsekin avaurua

Vierailija
24/28 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huolissani sun vanhemmasta lapsesta, kuinka mies häneen suhtautuu kun toisen miehen lapsi? Noin ilkeä kun on niin ..

Vierailija
25/28 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kysyy voiko pelkkä stressi olla syynä vai onko pakko olla jotain muuta?

Vierailija
26/28 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen huolissani sun vanhemmasta lapsesta, kuinka mies häneen suhtautuu kun toisen miehen lapsi? Noin ilkeä kun on niin ..

Kyllä tässä on saanut varpaillaan olla. Tietää kyllä että jos vahinkoa tekee niin saa lähteä. Mä monesti myöntelen riidoissa ettei lapset kuule.. viimeaikoina mies korottaa ääntä :/

Vierailija
27/28 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on jumissa siellä ulkomailla, ei voi ilman miehen lupaa tulla Suomeen.

Vierailija
28/28 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän tämä päättyi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän