Olisiko tällaiseen naiseen vielä mahdollisuuksia? -Sinccis
Pohdiskelin, että onkohan väkivaltainen menneisyys tällä naisella. Olin toissapäivänä lidl ja joku tuoti oli loppu. Seuraavaksi menin Oliivihyllylle ja Eridan oliiveja ei ollut, vain sitä pahanmakuista baresaa.
Viimeksi lisäksi oli vielä perunat puolimätiä kun sieltä ostin, mutta se on toinen juttu se. Niin!
Siinä kohtaa siis pääsi prkle vahingossa ohi suun. No siinä n. 10 metrin päässä oli siivooja leidi, joka katsoi minuun kuin peura ajovaloissa silmät lautasina ja pelokkaan näköisenä.
Minähän vain kirosin puuttuvia oliiveja. Jälkikäteen vain jäin miettimään, että olikohan tuolla av-naisella väkivaltainen menneisyys, kun noin vähästä peljästyi ..
Onkohan tuollaiseen naiseen semmoisen "pelottelun" jälkeen tämmöisellä räyhänhengellä mahdollisuuksia?
Ihan noin niinkuin mielenkiinnosta kyselen, jos vastaavia palstalla ..
Sinccis
Kommentit (18)
Onks tää joku vitsi? Kyllä mäkin säikähdän usein helposti ja varmaan katon tollasella ilmeellä mutta ei mulla ole mitään väkivaltajuttuja. :’D
Apua, ekaa kertaa nauroin ääneen Sincciksen jutulle 😂😂😂 Räyhähenki 😂😂😂
Lidlissä siivoaa henkilökunta. Voit kousatansamaa leidiä kassalla.
Vierailija kirjoitti:
Onko Sinccis mies????!!!
Rekkalesbo.
Vierailija kirjoitti:
Onko Sinccis mies????!!!
Ei. Se on "mies".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Sinccis mies????!!!
Rekkalesbo.
😁
Vierailija kirjoitti:
Onko Sinccis mies????!!!
Vissiin hän on tänään mies, mutta toissapäivänä hän oli Lidl. En tiedä, miten tällainen on mahdollista, mutta sen verran harvinaista se on, että kannattaa yrittää lyödä rahoiksi. Oletko joskus myös S- tai K-market, tai jopa T-kauppa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Sinccis mies????!!!
Vissiin hän on tänään mies, mutta toissapäivänä hän oli Lidl. En tiedä, miten tällainen on mahdollista, mutta sen verran harvinaista se on, että kannattaa yrittää lyödä rahoiksi. Oletko joskus myös S- tai K-market, tai jopa T-kauppa?
Onko puilla ja kivillä henki ?
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Onks tää joku vitsi? Kyllä mäkin säikähdän usein helposti ja varmaan katon tollasella ilmeellä mutta ei mulla ole mitään väkivaltajuttuja. :’D
Ei tää vitsi ollut ;)
Jäin vain pohdiskelemaan, että säikähtikö pahemminkin.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Sinccis mies????!!!
Sinccis
En tiedä, mutta kerro lisää siitä, että olet välillä Lidl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Sinccis mies????!!!
Sinccis
En tiedä, mutta kerro lisää siitä, että olet välillä Lidl.
Olen tänään S-Market. Joskus Lidl.
Sinccis
Toiset On, mitä vaan, toiset ei, ne vaan alkaa valittamaan.
Sinccis
Miksi minusta tuntuu ettei tämä ole aito Sinccis. Sinccis yleensä kirjoittaa selkeämmin, tämä oli täysin sekava teksti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi minusta tuntuu ettei tämä ole aito Sinccis. Sinccis yleensä kirjoittaa selkeämmin, tämä oli täysin sekava teksti.
Oli se, minulla on ollut vain paljon visioita viimeaikoina ja keksintöjä.
Tämänkin elämässäni käyneen jutun vain muistin siinä sivussa.
Ystävällisesti,
Sinccis
Tällä hetkellä ajatukset vähän poikkoilee eri asioissa. Siinä olet oikeassa.
Mutta silloin kun olen luovimmillani ja keksintöjä syntyy, niin silloin olen vähän "poukkoilevampi".
En tiedä kuka on sinccis, joku palstapersooona? Vähän tulee mieleen mies28+söpö lapsensa 2v vai mitä se oli, varmaan jo kouluikäinen, eli siis lievästi(?) spektrumin sisuksissa. Ihan hauska aloitus silti, en jaksa enempää kirjoitella vaikka jonkun vitsinkin voisin vääntää jos olisi enemmän energiaa.
tuoti tuoti tuotinoin, siis TUOTE
Sinccis