Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarjoilijat!

Vierailija
31.05.2006 |

Millaisia työkenkiä pidätte? Sain keikkahomman tarjoilijana ja nyt haluaisin vinkkejä!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sukkikset tulevat siihen alle? ap

Vierailija
2/9 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle vain tulee todennäköisesti hame. Varmaan sen kanssa pidetään sukkiksia. Te ootte ihania, kun annatte neuvoja tällaiselle tietämättömälle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee ihanan kevyt olo jaloille.

Suosittelen!

Vierailija
4/9 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(12 vuoden aikana), ei ole saanut olla ilman sukkahousuja (tai sukkia) kuin terassilla ja silloinkin on suotavaa, ettei varpaat ole paljaana. Se on työturvallisuusasiakin: meneehän terassillakin laseja rikki jne.

Itse käytän mustia, laadukkaita, korollisia (en korkeakorkoisia!) ja kärjestä umpinaisia avokkaita. Koron korkeus on varmaan ihmisestä riippuva asia: mihin on tottunut. Itse en siviilissäkään käytä korkkareita. Joskus terveyskenkämallistoistakin löytää kauniita ja siroja kenkiä. Muista että tärkeää on että kengät ovat hyvälaatuiset! On tuskaa, jos jalkoihin koskee, usko pois.

Mulla on edelleen aina kahdet toimivat kengät käytössä. Jos tekee pitkää päivää, on ihanaa kun voi vaihtaa välillä kengät. Sitä on kuin uusi ihminen sen jälkeen. Sinulla todennäköisesti alussa jalat kipeytyy aika lailla. Ota siis toiset, vaikka huonommatkin, kengät mukaan - huomaat että saat niistä huomattavan helpotuksen ja lisää tarmoa jaloille ja sitä kautta koko olemukseesi.

Toivottavasti viihdyt työssä =)

Vierailija
5/9 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeasti tiedä näistä pukeutumisjutuista muuta, kuin että tulee valkea paita ja musta alaosa.

ap

Vierailija
6/9 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lautasten kantaminen on hankalaa, jos on isoja sormuksia paljon. Siis kolmen tai useamman (yhdessä kädessä).

Vierailija
7/9 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykästyt, niin hanki sitten koulutus myös, joohan.

Vierailija
8/9 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan mustat sandaalit ja sukkikset, mustan hameen ja valkean paidan. Hiukset tietty kiinni ja sormukset pois.

Kiitos teille kaikille ihanille ihmisille, kun vastasitte :) Tämä palsta on oikeasti kätevä!

Joten ei kun työkeikkaa tekemään :)

ap

Vierailija
9/9 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulutuksesta! =)

Toki autetaan, missä osataan. Toivottavasti saat kivat ja auttavaiset työkaveritkin!