Siis voiko olla nolompaa? Aikuinen mies ja kämpästä löytyy ns. peliratti, -polkimet, -vaihdekeppi ja lentopelien ohjaimia
Siis oikeesti, miten aikuinen, työssäkäyvä ihminen viitsii kuluttaa rahojaan tuollaisiin lapsellisuuksiin? :D
Kommentit (33)
Jos mies ei naura mulle pahantahtoisesti, kun pelaan Super Mariota ja liikutan ohjainta liikkeen suuntaan niinku se jotain auttais, niin ei ole ongelma. Jos ei käytä aivan niin jumalattomasti aikaa pelaamiseen, että siitä tulee ongelma.
Mieluummin tuo kuin jännis.
Turhiksien seuraaminen instassa se vasta onkin jalo harrastus. Plussaa jos jaksaa spekuloida tekemisillä av:llä.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei naura mulle pahantahtoisesti, kun pelaan Super Mariota ja liikutan ohjainta liikkeen suuntaan niinku se jotain auttais, niin ei ole ongelma. Jos ei käytä aivan niin jumalattomasti aikaa pelaamiseen, että siitä tulee ongelma.
No itseasiassa simulaattoreilla kilpaa ajavissa on myös jänniksiä mukana.
T: Simulaattoreita harrastava mies.
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä se on noloa, sillä tuo setti on torso ilman käsijarrua.
- Simulaattorikuski
Älä. Ei kaikkea kerralla :)
Tunnen jopa tuollaisia eläkeläisiä.
Mites se merikapteenin käikäle joka simulaattorilla opiskelee laivan käsittelyä? Ihme nörtti, ai niin se on koulutusta. Entäs jos tämä heppu rentoutuu pelaamalla ja toiset dokaamalla. Kumpi parempi? Enää ei voi sano N sanaa mutta voi ilkkua peliharrastajille. Vihataan tai pilkataan kun on jotain mitä ei itse tee tai asia mitä ei ymmärrä. Ei jatkoon tää mimmi
Alkoholi pullot&tölkit ja huumepiikit on kuitenkin sitten ok.
Voi. Se ettei nuorelta mieheltä noita löydy.
mies51v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itseasiassa simulaattoreilla kilpaa ajavissa on myös jänniksiä mukana.
T: Simulaattoreita harrastava mies.
On tiedossa, että myös jännikset pelaavat.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen jopa tuollaisia eläkeläisiä.
Ap on jäänyt ajasta. Tulevaisuudessa yhä enemmän vanhuksiakin pelaa. Pelit ei kuulu vain nuorille. Ne on harrastus siinä missä muutkin. Ja varmasti parempi kuin av-palstalla surffailu ;)
Eikös peliteollisuus ole nykyään suurin viihdeteollisuuden ala?
Voiko olla nolompaa.. Kotoani löytyy xbox ja sen ohjain, olen aikuinen nainen, iik. Pelaaminen on nykyään kuules kaikenikäisten harrastus, ajanvietettä. N33