Miksi jännätytöt ja kilttipojat eivät ole koulussa tekemisissä keskenään?
Kommentit (6)
Sekä jännä- että kilttitytöt viettävät aikaansa niiden jännäpoikien makuuhuoneissa. Tietenkin koulun jälkeen, koulupäivän aikana ei kehtaa. Ainakaan kaikki.
Siinä sitten kiltimmät pojat ihmettelevät atk-kerhossa että missä kaikki ovat, ja lopulta pelaavat lanissa pasianssia.
Onhan ne. Kaksi kilttityttöä istuivat lukiossa takarivissä mun takana ja käyttivät merkittävän osan ajasta keksien erilaisia asioita minusta, joita keskenään nauroivat.
No sittemmin lukion jälkeen tapasin toisen, joka ei nyt suoraan pyytänyt anteeksi, mutta kuitenkin totesi, että he olivat kauheita lukion aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne. Kaksi kilttityttöä istuivat lukiossa takarivissä mun takana ja käyttivät merkittävän osan ajasta keksien erilaisia asioita minusta, joita keskenään nauroivat.
No sittemmin lukion jälkeen tapasin toisen, joka ei nyt suoraan pyytänyt anteeksi, mutta kuitenkin totesi, että he olivat kauheita lukion aikaan.
Mitähän mä sekoilin? Siis kaksi jännätyttöä istui minun, nörttipojan takana muinoin.
Vierailija kirjoitti:
Öh, no siis eiväthän he olleet kilttejä alkuunkaan. Eh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öh, no siis eiväthän he olleet kilttejä alkuunkaan. Eh.
Juuri totesin itsekin seonneeni sanoissa.
Miksi kiltille pojalle pitäisi olla jännätyttö? Miksei kiltti tyttö kelpaa?