Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen pelaa GTA ja RDR-pelisarjan pelejä?

Vierailija
20.09.2019 |

Jälkimmäinen siis Red Dead Redemption. Väkivaltaa ihannoiva psykopaatti? Mutta oikeasti, ei kai ihminen voi täydessä järjissään olla, jos tuollaisia sairaita väkivaltapelejä pelaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

RDR on tullut pelattua, uusin. GTA ei kuulu mun suosimiin peligenreihin. 40v nainen olen. Ihan normaali työssäkäyvä ja vakituisessa parisuhteessa elävä :D

Vierailija
2/8 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka osaa erottaa fiktion tosielämästä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rdr2 ainakin kannustaa olemaan lännenmies ja vaan eläytymään.

Vierailija
4/8 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätit kyllä aika monta peliä mainitsematta sekä lähes jokaisen tv sarjan ja elokuvan.

2/5

Vierailija
5/8 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tutkittu, että väkivaltaiset videopelit eivät tee ainakaan täysin järjissään olevasta tervepäisestä ihmisestä yhtään aikaisempaa väkivaltaisempaa.

Vierailija
6/8 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pelannut kyseisen genren pelejä jo 20vuotta eikä ole vaikuttanut mitenkään psyykkeeseeni.Osaan kyllä erottaa todellisuuden fiktiosta.

Vierailija
7/8 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisin että gta pelaajat eivät kaikki ole väkivaltaisia paykopaatteja. Mutta monet kyllä voisivat paremmin jos pelaisivat rdr2:sta ja astelisivat hitaasti kaupunkiin kuin cowboy. Juttuja tapahtuu, ehkä puutut ehkä et.

Vierailija
8/8 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rdr on ihan perus konsoli openword action peli. Ainut ero on rdr2 täysin tekee maailman täysin eläväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi