Itseään ujoksi tituleerannut mies ei pidä yhteyttä ikinääää (on pari seikkaa, joiden vuoksi saattaa kokea huonommuutta)
Nimittäin asumistyylini ja vuolaiden kehujensa perusteella ulkonäkö. Hän on kyllä itse tosi hyvännäköinen ja ul##malainen, mistä voisi vetää johtopäätöksen lirkuttelijasta. Mutta hän ei ole kyllä yhtään sellainen. Sanoi suoraan, että on ujo ilman alkoholia. Yhden kerran olemme tavanneet (alkoholin merkeissä.) Emme panneet, vaikka yön vietimmekin luonani. Kovin vaikuttunut näytti olevan talostani ja pahoinpa pelkään, että luulee nyt olevansa huonompi, koska itse tuskin asuu samalla tavalla. Minulla on myös auto, hänellä ei. Olen sanonut hänelle, että sanoo suoraan jos ei halua tutustua. Olen sanonut myös siitä, että minä joudun aina lähettämään ekan viestin. En oikeastaan usko kiinnostuksen puutteeseen, koska itsetuntoni on parantunut entisajoista. Nykyään ymmärrän enemmän myös miesten tunnepuolta.
Kommentit (8)
saattaa myös olla naimisissa, ja pelätä Jumalan rangaistusta huorintekijälle?
Mies asuu itse kämppiksen kanssa, mutta uskon tämän olevan oikeasti vain kämppis. Ihan normaalisti mies oli deittipaikassa naamakuvansa kanssa, joten en epäile häntä pettäjäksi. Tietysti kuka tahansa voi olla mitä tahansa, mutta uskon hänen olevan sinkku, kun niin sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt kuitenkin vaikka lähdetään siitä että se mikään ujo ole.
Tunnet hänet näköjään paremmin kuin minä. Kerro lisää? Ap
Yksi lause: jatka matkaa. Tuollaiset jätkät tykkää pitää naisia löysässä hirressä ja palaavat aina asiaan kun tämä parempi on jäähyllä.
Asia on hoidossa. En jatka matkaa minnekään :) ap
Ps. Hän ei ole väittänyt, että yhteyden pitämättömyys johtuisi juuri ujoudesta. Kaikki on nyt ok, vaihdoimme pari sanaa aiheesta.
Jos nyt kuitenkin vaikka lähdetään siitä että se mikään ujo ole.