Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kalun koko

Vierailija
31.05.2006 |

Tässä on nyt ja aikaisemmin keskusteltu paljon kalu koosta.

Miten olisi tämmöinen käytännöllisempi mittaustapa:

" veskipaperirullatesti"

Minulla menee pienellä survomisella muna rullan läpi, ja juhlakunnossa terska on kokonaan rullan ulkopuolella ja on pikkuisen hankalaa vetää rulla pois.

Rullan mitat:

pituus 11,5

halk. 4,3

ymp. 14

-> kalu n 17cm, maks ymp. vähän yli 4,3

kysymys:

Haluaisin rehellisesti kuulla naisten mielipide, onko tämä asiallisen kokoinen kalu?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuullostaa asialliselta. Viehätys perustuu kuitenkin enemmän aivotoimintaan, aivot ovat mielestäni tärkein sukupuolielin. Mies, jonka kanssa ajatukset synkkaa on myös seksikäs. Ainakin minulle se, että käyttää aivojaan, on hyvin innostavaa.

Vierailija
2/9 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ymmärrän ja olen jopa samaa mieltä aivotoiminnasta ja " kemiasta" . Mutta en oikeastaan kysynytkään " sielujen yhteensopivuudesta" tässä, vaan ihan suoraan kalun koosta.

T. Ap (= Mies joka ei käytä aivoja vaan veskipaperirullaa! ;))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuollaisella koolla pärjää aivan mainiosti. testaan mieheni tänä iltana, tulen sitten kertomaan tulokset.

juu ja aivotoiminta - tottakai sitäkin soisi miehellä olevan. mutta ilman kohtuukokoista kepakkoa aivot eivät pitemmän päälle riitä. liha vaatii osansa!

Vierailija
4/9 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

veeveevee mraverage pistekom

Vierailija
5/9 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaa nro 2. Kyllähän minä kommentoin myös kokoa vai etkö kiihtymykseltäsi sitä huomannut?

Vierailija
6/9 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakukoneelta löytyy: peniksen koko mittarit ja kaikki.

Vierailija
7/9 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastollisesti suurimmalla osalla miehistä on alle 6" tehokasta pituutta. Toisinsanoen tänne on pesiytyneet suhteettoman suuri osa luonnonoikuista (20cm mela 0,3% väestöstä) tai sitten porukka mittailee heppejään jostain peräaukosta asti. Tietysti jos taipuu moiseen asentoon että pallitkin painaa molskauttaa sisään niin onhan se sitten...

Vierailija
8/9 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 20 cm penis on tosi harvinainen näky

Vierailija
9/9 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunget mulkkuas veskipaperirullaan. :)) " voin vain kuvitella näyn" Voi hyvää päivää. Koita hommata jostaki se pillu ja tunge sinne se ja kysy " onko asiallisen kokoinen" . Saat rehellisen mielipiteen heti.

Vierailija:

Tässä on nyt ja aikaisemmin keskusteltu paljon kalu koosta.

Miten olisi tämmöinen käytännöllisempi mittaustapa:

" veskipaperirullatesti"

Minulla menee pienellä survomisella muna rullan läpi, ja juhlakunnossa terska on kokonaan rullan ulkopuolella ja on pikkuisen hankalaa vetää rulla pois.

Rullan mitat:

pituus 11,5

halk. 4,3

ymp. 14

-> kalu n 17cm, maks ymp. vähän yli 4,3

kysymys:

Haluaisin rehellisesti kuulla naisten mielipide, onko tämä asiallisen kokoinen kalu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi