Työkaveri innoissaan kehuu ikivanhaa remonttiaan
Ei taas meinannut töissä pitää pokka kun kahvivuoneessa keskusteltiin asunnoista ja työkaveri ylpeänä jälleen kerran kehui kuinka heille on tehty täysi remontti 2004. Siis 15 vuotta sitten. Olen käynyt heillä ja hyvinkin olisi pinnat pitänyt uudistaa jo viisi vuotta sitten. Nyt miettii että saisivat varmaan hyvän hinnan jos laittaisivat myyntiin kun on kerta kokonaan remontoitu. Eikö ihmiset ihan oikeasti ymmärrä että 15 vuotta sitten tehty remontti ei ole myyntivaltti vaan hintaa on pudotettava koska pintojen kunto on välttävä ja ulkonäkö vanhanaikainen.
Kommentit (10)
Kysy muina naisina, että onko kukaan muu maininnut homeen hajusta, kun et omaan nenääsi luota.
Meilläkin tuttavaperhe ihmettelee kun vuoden myynnissä ollutta taloa ei ole käynyt katsomassa kuin kaksi ostajaehdokasta ja hekään eivät olleet kiinnostuneita. Hintapyyntö on aivan utopistinen talon kuntoon nähden mutta kun omistajien mielestä myös nipin napin 2000 luvulla tehty remontti nostaa talon arvoa valtavasti.
Ja toki palkinnon myynnissä myös asuntoja jotka on remontoitu tässä parin vuoden sisään mutta on valittu niin "persoonallisia" materiaaleja ja värejä että joutuisit maksamaan siitä remontista asunkin hinnassa ja silti laittamaan kaiken uusiksi. Helpompi ostaa suoraan halvalla joku peruskuntoinen asunto ja remontoida se. Tulee paljon halvemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kysy muina naisina, että onko kukaan muu maininnut homeen hajusta, kun et omaan nenääsi luota.
Onko pakko olla ilkeä?
Mun talo on kylppäriä, vessaa ja keittiötä lukuunottamatta 30-luvun asussa ja voin kertoa että se nostaa hintaa kun ei ole pilattu remonteilla.
En voi ymmärtää, miksi joku tekee aloituksen toisen asunnon kunnosta!
Jos et ole koskaan itse tehnyt täysremonttia ymmärtämättä miten sitä jaksaa kyllä kehua, vaikka aika olisikin kulunut.
Olemme tehneet kolme täysremonttia kolmeen asuntoon, eri kokoisia asuntoja, ja voin sanoa, että kyllä niitä muistelee.
Sen tajuan, että asunnot kuluvat ajan kanssa ja pintoja täytyy uusia, mutta sen jokainen remppataitoinen tajuaa muutenkin.
Olen vaan hiljaa, äläkä sano mitään. Se herättäisi ihan samanlaisia tunteita kuin jos menisit työkaverisi olohuoneen matolle kakalle.
Vierailija kirjoitti:
Tai siitä että ottaako Sinccis aht,teriin tänäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai siitä että ottaako Sinccis aht,teriin tänäänkin.
No sen nyt ymmärtää jotenkuten.
Riippuu toki miten sen remontin on toteuttanut. Jos remontti on tehty 15 vuoden takaisilla trendeillä niin aivan varmasti on vanhanaikaista. Remonttia voi tehdä myös tyylillä, tietty myös kuinka hyvin sitä kotiaan hoitaa.
Näitä täysremontoituja on myynnissä paljon.
Niinhän ne ovat, nippa nappa tämän vuosituhannen puolella. Kaikki täytyy uusia kuitenkin.