IKEA-ravintola oli pettymys :( en oikeasti ymmärrä miksi sitä hehkutetaan...
En ymmärrä ihmisiä, jotka tuntuvat hehkuttavan IKEAn ravintolapuolta. Sitä mainostetaan edullisena ja hyvänä ruokapaikkana, mutta ateriat siellä alkavat olemaan jo 7-10 euron luokkaa eli samalla hinnalla saa muualta. Pöydät ja lattiat aika likaisia, todella isot jonot, ruoka on monessa määrin IKEAn eineksiä, eli hyvin vähän paikan päällä tehdään. Kaiken lisäksi ruokaillessa joutuu kuuntelemaan mainoksia. Ja paikka on kaukana keskustasta. Ikävä kokemus :(
Kommentit (41)
Hehkutetaan? En ole ikinä kuullutkaan. Perus arkiruoan mättöpaikka jossa käy lähinnä lapsiperheitä, että äiti saa kerrankin edes vähän lomaa jokapäiväisestä ruoanlaitosta.
Gourmet-elämyksiäkö menit sieltä hakemaan? Eiköhän se useimmille ole vain helppoa vatsantäytettä ostosten lomassa. Eivätkä ne perinteiset lihapullat nyt missään hinnan kiroissa ainakaan ole.
Ei kai sinne mitään ihanaa kulinarista kokemusta kukaan lähde etsimään. Se on tavarataivas, jossa saa syömäkelpoista vatsan täytettä tarvittaessa.
Hehkutetaan 😂😂😂
Mistä muualta saa aterian tuohon hintaan, Prismastako?
Vierailija kirjoitti:
Gourmet-elämyksiäkö menit sieltä hakemaan? Eiköhän se useimmille ole vain helppoa vatsantäytettä ostosten lomassa. Eivätkä ne perinteiset lihapullat nyt missään hinnan kiroissa ainakaan ole.
Eikö ne ole 6 euron luokassa? Eli aika kallis esim neljälle maksaa jo 24 euroa. Sitä paitsi otin itse melkein 10 euron ruuan. Hirveän kallista kun ottaa huomioon jonot ja likaiset ruokapaikat. :( ap
Itseasiassa siellä ei tehdä mitään varsinaisesti paikan päällä. Pl. lämmitys tietenkin.
Ne puhalillit maksaa 6e/annos. Ja on oikeasti kunnon annos, minusta kyllä halpa ja hyvänmakuinen. Muut ruuat ei ole kummoisia paitsi se katkarapuleipä, Se on parempi kuin monessa Köpiksen kalliissa smörrebröd-paikassa.
Ei kai sitä kukaan hehkuta paitsi halpuuden vuoksi?
Ai, minä olen myös kuullut hehkutusta nimenomaan Ikean ruoista. Tiedän useita henkilöitä, jotka menevät ikeaan vartavasten syömään. Ehkä tämä on joku kansaa jakava asia :D
Ja olen samaa mieltä aloittajan kanssa! Oli suuri pettymys. Remoulade-kastiketta tungetaan kaikkialle ja se on poikkeuksellisen pahaa. Lihapullissa on luunsiruja seassa. Ruoka on kuivaa. Ruokasali on hirveä halli jossa lapset kirkuu ja aikuiset nalkuttaa toisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun se ei ole halpa. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se ravintolaksi kumminkin aika halpa. Ei 6 eurolla mistään saa ruoka-annosta, muuta kuin jonkun kebabpizzerian roskaruoka-annoksen. Useimmiten lounaat yms. tuontyyppiset menee siinä 10 euron hintaluokissa / annos.
Eihän sinne mennäkkään ruuan takia. Syöminen siellä on sivuseikka.
Täällä ruotsissa laittavat joulun alla joulupöydän, se on kantsinut käydä syömässä.
Jos on hortoillut ympäri kauppaa tuntikausia niin eiköhän ihan mikä tahansa maistu hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro meille, mistä sinä saat halvemmalla parempaa lounasta kuin Ikean lihapullat?
Rekkamiesten mättölöiden noutopöytälounaatkin on 8 euroa, keittolounaan (hernekeiton) saa varmaan jossain 6 eurolla.
Aterian hinta nousee samaan tapaan kuin Ikean kalusteet, että miten pajon huonekaluihin halutaan lisäkomponentteja sitä enemmän maksetaan. Ihan loogista. Ikean annokseen joutuu ostamaan salaatin ja juomat erikseen pl vesi. Eipä se loppu hinta poikkea vastaavista lounaspaikoista muuallakaan.
Sekaiset pöydät ovat asiakkaiden jäljiltä. Siinä asiassa jokainen katsokoon peiliin. Ruuhka-aikaan esim. viikonloppuisin voi vain ihmetellä ovatko ihmiset kotonaan samanlaisia sikoja. Henkilökunta ei juokse hiplaamassa pöytiä joka hetki. Hyvät pöytätavat siis kunniaan! Julkisellakin paikalla!
En ole kuullut kenenkään hehkuttavan Ikean ruokia. Siellä käydään syömässä muutakin kuin hampurilaisia, joten pottumuussi ja lihapullat ovat aivan hyvä vaihtoehto hesemäkkäriburgerkingeille.
Vierailija kirjoitti:
Jos on hortoillut ympäri kauppaa tuntikausia niin eiköhän ihan mikä tahansa maistu hyvältä.
Näin se on. Sama, jos ruokis viivästyy pari tuntia töiden takia, niin kaikki on hyvää. Vaikka olisi lounaana höyrytettyjä käpyjä.
Ap taitaa nyt verrata ruuan hintaa siihen, kuinka paljon vastaavan annoksen valmistaminen maksaisi kotona. Ja huom. Ikeasta löytyy monia ruokia jo alle 5 eurolla, kuten kasvispyörykät tai fish&chips. Oma vika jos menee ostamaan naudan ulkofileepihvin ja maksaa siitä sen kympin.
Vierailija kirjoitti:
Ai, minä olen myös kuullut hehkutusta nimenomaan Ikean ruoista. Tiedän useita henkilöitä, jotka menevät ikeaan vartavasten syömään. Ehkä tämä on joku kansaa jakava asia :D
Ja olen samaa mieltä aloittajan kanssa! Oli suuri pettymys. Remoulade-kastiketta tungetaan kaikkialle ja se on poikkeuksellisen pahaa. Lihapullissa on luunsiruja seassa. Ruoka on kuivaa. Ruokasali on hirveä halli jossa lapset kirkuu ja aikuiset nalkuttaa toisilleen.
Annoksen saa pyydettäessä ilman soosia, tai pyytää vähän ja niin ettei mene muun ruoan päälle
Aha.