Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotkut luulee että vakuutuksen pitää maksaa kaikki!!!!!!!

Blonde on Blonde
20.09.2019 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9426754d-a64e-498d-96d3-af7621bd4919…

"mehän maksamme vakuutuksesta" LOL

se maksaa 100 e vuodessa ja jos siinä ehtii hajottaa pesukoneen ja 2 puhelinta ja sohvat ja pleikkarin , syy "meillä on 2 lasta jotka hajottaa kaiken" - nuo maksaa pari tonnia korvauksena, oho taas lapsi pudotti puhelin wc pönttöön, no vakuutus korvaa, nyt se pissi pleikkariin, no vakuutus korvaa

tyypillistä narkkien elämää

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sillä vakuutuksella tekee jos ei se korvaa? En minä ainakaan ala huvikseni maksamaan vakuutusyhtiölle.

Vierailija
2/21 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Värjäytyneet nojatuolit" on kyllä erikoisinta mitä vähään aikaan olen kuullut. En olisi itse hakemassa tuosta hyvitystä vakuutusyhtiöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä sillä vakuutuksella tekee jos ei se korvaa? En minä ainakaan ala huvikseni maksamaan vakuutusyhtiölle.

Eiköhän tuossa uutisessa puhuttu epänormaalista tilanteesta. Vakuutus korvaa kyllä, mutta ei tuollainen määrä ole kovin normaalia edes isommalla lapsimäärällä.

Vierailija
4/21 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaikki ajattelis noin niin kohta onkin huvi kaukana niistä vakuutusmaksuista kun nostavat niitä sitä mukaa kun näitä turhasta ulisevia pellejä sikiää.

Vierailija
5/21 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoitu jo kahdessa ketjussa asiaa, ettikää.

Vierailija
6/21 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kaikki ajattelis noin niin kohta onkin huvi kaukana niistä vakuutusmaksuista kun nostavat niitä sitä mukaa kun näitä turhasta ulisevia pellejä sikiää.

Siksi onkin turha ottaa vakuutus kun se ei korvaa. Huonoa rahan tuhlausta maksaa turhasta.

Vierailija
7/21 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentoitu jo kahdessa ketjussa asiaa, ettikää.[/quote Yhtään ketjua en ole nähnyt, vaikka roikun täällä päivittäin.

Vierailija
8/21 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tollasistako asioista jotku hakee korvausta?

Vierailija
9/21 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nyt kärvistellään, mutta siis nuo vakuutukset on sellaisia ihmisiä varten, jotka noudattaa normaalia varovaisuutta ja kasvattaa lapsensakin noudattamaan niitä. Nämä järkyttyjät etc. on ihmisiä, joilla ei ole oikeasti normaalia rotia toiminnassaan ja luulee ostavansa vapauden sen seurauksista pikkurahalla.

Vierailija
10/21 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi onkin turha ottaa vakuutus kun se ei korvaa. Huonoa rahan tuhlausta maksaa turhasta.

Minä taas oon tyytyväinen että noin satasella vuodessa varmistan pääseväni jaloilleni jos vesivahinko, tulipalo, murto tai muu vastaava vakava tilanne sattuu joskus kohdalle. En todellakaan käytä vakuutustani käytännössä arvottomien tai kohtuuhintaisten tavaroiden hajottua/värjäännyttyä, varsinkaan jos tilanteeseen liittyy omaa tai perheenjäsenten huolimattomuutta.

Vierailija
11/21 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat mustalaisia joilla on takana vain elämänkoulu.

Vierailija
12/21 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotivakuutus on sitä varten jos naapuri sammuu sänkyyn rööki kädessä ja sun kämpän irtaimisto lähtee Kuusakoskelle sinä aikana kun asut hotellissa.

Eihän vakuutusta kukaan omille kämmäilyilleen tarvitse.

Vierailija
13/21 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommentoitu jo kahdessa ketjussa asiaa, ettikää.[/quote Yhtään ketjua en ole nähnyt, vaikka roikun täällä päivittäin.

https://www.vauva.fi/keskustelu/3555073/perheenaidin-kotivakuutus-irtis…

Sekä

https://www.vauva.fi/keskustelu/3555941/5-vahinkoa-alle-vuodessa-turva-…

Et näköjään ole vauvan heavy user. Itsellä pakko saada fiksi vähän väliä.

Vierailija
14/21 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.vauva.fi/keskustelu/3555073/perheenaidin-kotivakuutus-irtis…

Sekä

https://www.vauva.fi/keskustelu/3555941/5-vahinkoa-alle-vuodessa-turva-…

Et näköjään ole vauvan heavy user. Itsellä pakko saada fiksi vähän väliä.

Oho! No nyt joku käyttää palstaa paljon! :p Kiitos linkeistä!

Vierailija
15/21 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakuutus onkin hyvää bisnestä. Ihmiset maksaa mutta mitään ei korvata. Näppärä se pikku präntti minkä ansiosta rahat säilyy paremmassa tallessa. Hitto taidankin perustaa vakuutusyhtiön ja rikastua.

Vierailija
16/21 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Siitäpä sitten my safetyä pystyyn!

Et tartte vakuutuskäsittelijöitä vaan pari sataa puhelinmyyjää riittää.

Vierailija
17/21 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saahan ne puhelinmyyjät työkkäristä työkokeilijoina? Ei ole varaa heti alkuun ruveta palkkoja maksamaan ja tuskin on myöhemminkään. Kaikki rahat menee centilleen omiin ja firman kuluihin. Oikeastaan veronpalautusta pitäisi saada jo ennakkoon firman perustamista varten.

Vierailija
18/21 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saahan ne puhelinmyyjät työkkäristä työkokeilijoina? Ei ole varaa heti alkuun ruveta palkkoja maksamaan ja tuskin on myöhemminkään. Kaikki rahat menee centilleen omiin ja firman kuluihin. Oikeastaan veronpalautusta pitäisi saada jo ennakkoon firman perustamista varten.

Saat kyllä.

Sitten vaan spämmäät täällä AV:lla 16h/pv kuinka sun my safety on parempi kuin muut mädättäjäyhtiöt.

Vierailija
19/21 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo!! Vakuutuksia on erilaisia. Itse maksan vakuutuksesta paljon enemmän, jotta se korvaa tarvittaessa myös omia mokailuja. Meillä laajin mahdollinen kotivakuutus, (sikakallis) matkatavaravakuutus ilman omavastuuta jne. Silloin odotan tietenkin, että tarvittaessa myös korvataan mitä luvataan. Tämä on yksinomaan vakuutusyhtiön ongelma, jos joskus vahinkoja sattuukin enemmän. Miksi myydä tuotetta, jos sitä ei saa käyttää. Tietenkin näissäkin on rajoituksia, mutta eroa perusvakuutuksiin on oltava.

Vierailija
20/21 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on todella ärsyttävää että vakuutus pitää ottaa ja maksaa etukäteen. Entä jos mitään vahinkoa ei tapahdu? Sitten on maksanut ihan turhaan. Vahingon jälkeen vakuutus olisi taloudellisesti järkevämpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme