Tänään klo. 15:30 pitäisi olla treffit yhden naisen kanssa. Ei tinderiina, vaan Suomi24-palstalla tavattu. Mitä arvaatte? Tekeekö hän oharit?
Olen saanut sovittua kymmenenkunta treffiä sitä kautta ja kaikki on tehnyt oharit. Pidän puhelimen päällä ja seuraan ketjua samalla kun lähden kävelemään paikan päälle.
Kommentit (40)
Koska käytät sanaa Tinderiina kyllä tekee oharit. Näkee kiiluvat misogynistin silmäsi ja juoksee pois ennen kuin huomaat hänet.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti hän oli tulossa mutta näki jo etäältä kuinka näpyttelet kännykkää naama norsunveellä.
Selitys on se, että ap on niin törkeän kuv ottava ilmestys, että ne muijat häipyy vähin äänin. Niin minäkin teen, jos naama ei miellytä.
Katso peiliin, sieltä löytyy syy. Kuka sinua jaksaa katsoa eden tunnin vertaa. Ei kukaan.
Ja vissiin reinot jalassa puserosillasi siellä seisoit sen viisiminuuttisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olkoon tämäkin. Muija opettelee kellon seuraavaksi kerraksi. Juuri tämän takia en sovi treffejä kun korkeintaan viiden minuutin kävelymatkan päähän kotoa.
Olitko edes oikeasti kiinnostunut tästä naisesta? Odotitko innoissasi hänen tapaamistaan? Mietitkö, voisiko hän olla se, jonka kanssa haluat sitoutua loppuelämän suhteeseen ja ehkä perustaa perheen?
Ai, nyt sekin pitää tietää ennen treffejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olkoon tämäkin. Muija opettelee kellon seuraavaksi kerraksi. Juuri tämän takia en sovi treffejä kun korkeintaan viiden minuutin kävelymatkan päähän kotoa.
Ensin ilmainen seuranhaku ja sitten kävelymatkan päähän kotoa treffit. Jotenkin tuntuu, ettet ole paljoa valmis suhteeseen satsaamaan.
Peräkammarinpojan perjantaitreffit! 😂
Mikäli kuulut näihin meidän vakituisiin palstalla päivystäviin miehiin niin olisi todella kiva jos viitsisitte joskus lukaista niitä teille annettuja ohjeita miten voisitte jopa päästä naisten kanssa kosketuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin ilmainen seuranhaku ja sitten kävelymatkan päähän kotoa treffit. Jotenkin tuntuu, ettet ole paljoa valmis suhteeseen satsaamaan.
No mitä luulet? Sovitaanko treffit yli puolentoista kilometrin päähän kotoa jos kolme tapausta neljästä päättyy ohareihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olitko edes oikeasti kiinnostunut tästä naisesta? Odotitko innoissasi hänen tapaamistaan? Mietitkö, voisiko hän olla se, jonka kanssa haluat sitoutua loppuelämän suhteeseen ja ehkä perustaa perheen?
Eipä sinun tarvitse, kun ei niitä treffejä edes tule. Kunhan käyt kävelyllä.
Mielenkiintoista että suomi24 naiset tekee ohareita. En törmännyt kertakaan sellaisiin naisiin kun olin viimeksi siellä (parivuotta sitten). Ja sieltä edellisen kumppani kokelaan sain.
Match kautta tuli ohari naisia vastaan 90% varmuudella (aivan surkea palvelukin).
Nyt taas sinkkuna ja ainoastaa OkCupid. Alusta parempi mutta.... Ei vielä ole tarvinnut miettiä treffeille menoa.
Tinderin jätän muille käyttäjille. Ei sovi niin pinnallinen touhu minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä luulet? Sovitaanko treffit yli puolentoista kilometrin päähän kotoa jos kolme tapausta neljästä päättyy ohareihin?
Kuule, mä oon mennyt yhdeksi kokonaiseksi viikonlopuksi tyystin eri maahan nähdäkseni linjan päässä olleen deittini. Tosin yövyin hotellilla ja näimme normaalisti jossain ulkona tai kahvilassa.
Jos jollekulle ylipäätään tulee mieleen kirjoittaa tänne ennen kuin on treffeille menossa, niin ei ansaitse mitään treffejä. Sellainen on luuseri.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista että suomi24 naiset tekee ohareita. En törmännyt kertakaan sellaisiin naisiin kun olin viimeksi siellä (parivuotta sitten). Ja sieltä edellisen kumppani kokelaan sain.
Match kautta tuli ohari naisia vastaan 90% varmuudella (aivan surkea palvelukin).
Nyt taas sinkkuna ja ainoastaa OkCupid. Alusta parempi mutta.... Ei vielä ole tarvinnut miettiä treffeille menoa.
Ystäväni suositteli Eliittikumppaneita, en ole vielä jaksanut perehtyä.
Täällä kun näitä nettideittejä herjataan ni kerronpa kuinka just tänään rakkaan kans muisteltiin.ja naurettiin meidän ekaa tapaamista. Oltiin sovittu, että tulee mun luo. Ja koska mä en uskonu, että tulis, vaan olin varma ohareista ja nukahdin. Eipä.ehtiny paljon panikoida etukäteen :)
Tuli kuitenkin. Ja loppu on ❤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä netin ihmeellinen maailma tiesi kertoa niin näyttää sitäkin kautta tulleen melko monelle deitin sijaan erittäin iso lasku. Voithan toki kokeilla, ei siinä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eliittin vilkaisin edeltävällä kerralla. Ei ollut mitään muuta eliittiä kuin rahastus. En voi itse ainakaan suositella. Ide on ollut hyvä mutta toteutus ei ollut onnistunut. Siis ennen vanhaan mainostivat oikeasti että siellä olisi eliittejä. Nyt on kaukana eliitit siitä palvelusta.
Sitten palvelu josta kannattaa pysyä todella kaukana on be2.
Badoo saattaisi olla testaamisen arvoinen mutta epäilen kyllä käyttäjämääriä täällä suomessa. (joten ei vielä testaukseen).
Helpointa olisi matkustaa johonkin Euroopan maahan ja kokeilla siellä onneaan Tinderin avulla. Muistaakseni yksi (mies?) täällä olikin jo kokeillut tuota huomaten merkittävän suosion, koska oli eri maalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään tarvitse, mutta itse en ole koskaan lähtenyt miestä tapaamaan ilman, että olen ollut hänestä vahvasti kiinnostunut. Jos asenne on kyyninen eikä deittikumppani oikeastaan edes kiinnosta, niin miksi tuhlata kummankaan aikaa? Minusta vaikuttaa siltä, että tauko nettideittailusta tekisi hyvää.