Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään klo. 15:30 pitäisi olla treffit yhden naisen kanssa. Ei tinderiina, vaan Suomi24-palstalla tavattu. Mitä arvaatte? Tekeekö hän oharit?

Vierailija
20.09.2019 |

Olen saanut sovittua kymmenenkunta treffiä sitä kautta ja kaikki on tehnyt oharit. Pidän puhelimen päällä ja seuraan ketjua samalla kun lähden kävelemään paikan päälle.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän olisin jo panohommissa.

Vierailija
2/40 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijai. Onhan noita muitakin kanavia löytää itelleen semmoinen kumppani joka tulee jopa paikan päälle -.-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaisista sensseistä saa joko pihin tai ei mitään. 

Vierailija
4/40 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan se kivaa vai ei niin kivaa päästä treffeille tyypin kanssa, joka on saanut kymmenet oharit peräjälkeen ennen tuota tapaamista 🤔

Vierailija
5/40 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tehnyt monta oharia Suomi24 naisille. Itsestään lähetellään kuvia 20 kg ja 10 vuotta sitten. Kun näkee tuollaisen naisen livenä tapaamispaikalla häviän ihmisvirtaan ja estän ko. profiilin.

Vierailija
6/40 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen paikalla. Vielä ei näy mitään.

Vierailija
7/40 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko kysyä mitä teet vieläkin tuollaisella sivustolla jossa ei ole tullut yhden yhtäkään mätsiä? Ehkä ne naisetkin ovat jo siirtyneet paremmille saiteille :P

Vierailija
8/40 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vieläkään. Meidän piti olla kahvilassa heti ulkopuolella mutta ketään kuvaukseen sopivaa ei näy missään.

Vierailija
9/40 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita se puhelin pois. Deitti luulee, että chättäilet toisen deitin kanssa, ja kääntyy pois. 

Vierailija
10/40 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sinuna pidättäisi hengitystä

Äkkiseltään laskin että minulla 72% naisista jättää saapumatta paikalle, mikäli treffejä ei ole sovittu naamakkain.

Vierailija
11/40 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Profiilissa ei oo yhtään sitten itse huijattu, tuore kuva jne?

Vierailija
12/40 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon tämäkin. Muija opettelee kellon seuraavaksi kerraksi. Juuri tämän takia en sovi treffejä kun korkeintaan viiden minuutin kävelymatkan päähän kotoa.

Vierailija
13/40 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti hän oli tulossa mutta näki jo etäältä kuinka näpyttelet kännykkää naama norsunveellä.

Vierailija
14/40 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkoon tämäkin. Muija opettelee kellon seuraavaksi kerraksi. Juuri tämän takia en sovi treffejä kun korkeintaan viiden minuutin kävelymatkan päähän kotoa.

Opettele ensi kerraksi siivompaa kielenkäyttöä. Harva nainen pitää siitä jos heitä kutsuu muijaksi ja siksi toisekseen voisit nyt miettiä jotain toista kanavaa uuden seuralaisen hakemiseksi.

Vierailija
15/40 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äkkiseltään laskin että minulla 72% naisista jättää saapumatta paikalle, mikäli treffejä ei ole sovittu naamakkain.

Miksi ne tekee ohareita ylipäätään?

Vierailija
16/40 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne tekee ohareita ylipäätään?

Johan tuo on täälläkin tullut selväksi. Naiset osaavat kilpailuttaa ja vertailla. Varmaan heille on tullut menoa tai sitten ovat saaneet paljon paremman mätsin.

Vierailija
17/40 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitko edes oikeasti kiinnostunut tästä naisesta? Odotitko innoissasi hänen tapaamistaan? Mietitkö, voisiko hän olla se, jonka kanssa haluat sitoutua loppuelämän suhteeseen ja ehkä perustaa perheen?

Vierailija
18/40 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ennen sentään peruttu jollain tekosyyllä jos ei haluttu mennäkään treffeille? Nykytaktiikkako on vaan olla tulematta ja ilmoittamatta mitään?

Vierailija
19/40 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedätkö noin pahasti herneen nenään vajaan 5 minuutin myöhästymisestä, että heti vaan antaa olla?

Vierailija
20/40 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ilmankos tuli ukolle vimmattu kiire, olis ny vaan kertonu saalistavansa nykyään suoli24-lahnoja. Toivottavasti tulis deitti paikalle, ukko saa olla mun puolesta vaikka koko yön pois. 🤭

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme