Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halvin keino vähentää liikenteen päästöjä on biodiesel, mutta biodieselin tuki pieneni

Vierailija
20.09.2019 |

Mitä järkeä tässä on?

Sähköautoihin on varaa vain harvoilla, biokaasuautojen muutokset maksavat, mutta jos säädettäisiin sekoitevelvoite niin kuin Ruotsissa, muuttuisivat kaikki dieselautot kerralla ympäristöystävällisiksi ilman että kuluttajan tarvitsee tehdä yhtään mitään. Biodiesel maksaa hiukan enemmän, mutta konvertointitukirahoilla ja sähköautojen latauspisteiden tukirahoilla saisi enemmän vastinetta alentamalla biodieselin verotusta. Dieselautojen vero myös pois.

Kuluttajat eivät konvertoi vanhoja autojaan sankoin joukoin, vaikka valtio sitä tukisikin jollain prosentilla. Siksi muutokset ympäristöystävälliseen liikkumiseen pitää suunnitella helpoiksi ja mielellään ilmaisiksi.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi