Ikävä miesystävää, mutten kehtaa ottaa yhteyttä, ettei hän luule liikoja itsestään
Mies soittaa minulle päivittäin, olen ihastunut häneen ja käyn mielelläni hänen luonaan ja hän meillä, olemme usein yötä toistemme kotona.
Olen jotenkin puolustuskannalla ihmisten kanssa ilmeisesti koulukiusaamistaustan takia, pelkään vaikuttavani liian kiinnostuneelta ja siksi tukahdutan tunteeni väkisin ja olen hiljaa, kun tekisi mieli sanoa, että hän on ihana, rakastan häntä ja haluan häntä heti.
Kun pakahdun rakkaudesta, laitan kännykän äänettömälle, enkä vastaa miehelle, ettei hän saisi sellaista kuvaa, että olen riippuvainen hänestä, eikä minulla olisi muuta tekemistä tai seuraa. Menen mieluummin kaverini kanssa ulos. Silti mies on koko ajan mielessä.
Mikä minua oikein vaivaa?
Pelkääkö joku muu täällä näin paljon torjuntaa? Sitä että "jää kiinni" rakastumisesta? Jos se on sittenkin yksipuolista...
Kommentit (6)
Olisko se mullakin niin yhen miehen kanssa, kun se ei paljon viestejä laita eikä kerro ajatuksistaan. Pitää vaan ootella tuleeko tästä mitään. Ajattelen häntä koko ajan, mutten kehtaa pommittaa liikaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisko se mullakin niin yhen miehen kanssa, kun se ei paljon viestejä laita eikä kerro ajatuksistaan. Pitää vaan ootella tuleeko tästä mitään. Ajattelen häntä koko ajan, mutten kehtaa pommittaa liikaakaan.
Rakkaus on herkkää ja rakastunut on epävarma.
Olemme varmaan liian kilteiksi kasvatettuja tyttöjä, jotka eivät luota pätkääkään itseensä. Emme usko että meitä voi kukaan oikeasti rakastaa.
Ole oma itsesi. Jossain vaiheessa, kun luotat, niin jotain muuttuu tekemisessäkin.
Olethan kertonut sen kiusaamistaustan? Se on tärkeä asia tuoda sille toiselle tietoon. Samoin voit kertoa, että koet, että vaikuttaa luottamuksen syntymiseen.
Aikanahan se vaatii. Ihana, että on tuollainen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Ole oma itsesi. Jossain vaiheessa, kun luotat, niin jotain muuttuu tekemisessäkin.
Olethan kertonut sen kiusaamistaustan? Se on tärkeä asia tuoda sille toiselle tietoon. Samoin voit kertoa, että koet, että vaikuttaa luottamuksen syntymiseen.
Aikanahan se vaatii. Ihana, että on tuollainen ihminen.
Kiitos. ♥️
Pelkään että hän alkaa halveksia minua liian heikkona, kun olen sittemmin opetellut olemaan oikea hymytyttö ja mahdollisimman positiivinen.
Monet naiset kieltävät onnen itseltään ja syyttävät siitä sitten miehiä.
En tiedä auttaako terapia, mutta ei siitä varmaan haittaakaan ole.