Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä asiassa olette puolisosi kanssa täydet vastakohdat?

Vierailija
19.09.2019 |

Meillä minä ainakin olen mahdoton kömpelys, tavarat lipsahtelevat käsistä, kokatessa roiskahtelee, syödessä tippuu ruokaa vaatteille. Mieheni taas en ole IKINÄ nähnyt tiputtavan vahingossa mitään käsistään enkä ruokaa päälleen. Hän kykenee vaikka syömään spagettiannoksen tai kerroshampurilaisen juhlavaatteet päällä hieman ennen kuin pitää lähteä tärkeään tilaisuuteen, eikä mitään vaaraa. On aivan absurdi ajatuskin, että itse kokeilisin samaa 😅

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/13 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on aina todella ajoissa kaikkialla. Eläinlääkärissä puolta tuntia ennen, sukulaislapsen rippikirkkolla olimme tuntia ennen aloitusta toiselta paikkakunnalta haetut appivanhemmat kyydissä, töissä on jo ennen seitsemää vaikka puoli kahdeksalta alkaa työaika...

Minä olen paikalla tasan silloin kuin aika on tai myöhässä, on suoranainen ihme jos olen olen vartin etuajassa jossakin.

Hän nukahtaa välittömästi ja herää helposti, lyhyidenkin yöunien jälkeen. En nukahda melatoniinillakaan kovin helposti, vaan kun nukahdan ei minua herätä kellokaan.

Vierailija
4/13 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen meistä on aamunvirkku, toinen ei. 

Vierailija
5/13 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella monessa asiassa, mainitsen joitakin:

Minä aamuvirkku (heräsin tänäänkin n. 5.30), mies yökyöpeli (meni nukkumaan 03.30 aikoihin). Arkenakin käytämme liukumia täysin eri suuntiin.

Mies rakastaa laskettelua, minusta laskettelu on suunnilleen kauheinta, mitä olen tehnyt.

Minä olen etuajassa, mies myöhässä.

Mies liioittelee mielellään osaamistaan ja asemaansa, minun on vaikea kertoa menestyksestäni (harjoittelen sitä).

Teen monta asiaa yhtä aikaa, mies keskittyy aina vain yhteen, eikä huomaa mitään ympärillään.

Vierailija
6/13 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siinä, että minä tykkään tehdä asiat ajoissa ja mies viime tingassa.

Vierailija
7/13 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yhteensopivat sukupuolielimet, ei lainkaan samanlaiset.

Vierailija
8/13 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen täysin absolutisti, miehelle liemi maistuu.

Mutta siitä huolimatta rakastan häntä, ei ole koskaan pahapäinen tuiskeessakaan.

Vierailija
9/13 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen välillä mellkoinen suorittaja. Teen asiat, en jahkaile ja pidän tiukasti kiinni omista rutiineista, enkä haluaisi yllättävien asioiden tai väsymyksen tai minkään muunkaan vaikuttavan tekemisiini. Mies on taas rennompi. Häntä ei haittaa, vaikka pyykit olisi puhtaana korissa odottamassa päivän tai kaksi jos aikas viikkaamiselle ei meinaa löytyä.

Onneksi tämä ei aiheuta riitoja ollenkaan. Mies saa minut välillä rentoutumaan ja löysämään, ja minä puolestani miehen välillä ripeämmäksi

Vierailija
10/13 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Suunnitelmallisuus. Mies tekee asiat lennosta eikä suunnittele esimerkiksi viikonlopun ohjelmaa etukäteen. Itse tykkään että tulevaisuuteen on suunnitelmia, tosin niitä voi aina muuttaa jos tarve.

-Ruokailu. Miehelle ei ole koskaan väliä mitä syödään ja missä syödään. Kaikki ruoka kelpaa. Itse en halua esimerkiksi syödä koskaan mikropizzaa päivälliseksi ja olen muutenkin tarkka ruuan laadusta.

-Käytännön osaaminen. Mies osaa tyypilliset ”miesten työt” viimeisen päälle. Osaa korjata mitä vaan, ymmärtää niin laitteiden tekniikan, Wifi-verkkojen kun autojen moottorien päälle. Itse olen aivan avuton jos pitäisi jotain korjata tai vaikka vaihtaa auton renkaat. En vaan tajua mistään tekniikasta mitään.

Vierailija
11/13 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen impulsiivinen, jopa levoton luonne. Mies rauhallisuuden ja tyyneyden perikuva. On kyllä ajoissa jokapaikassa ja ennakoi jne, mutta ei " hötkyile" ikinä. Tykkään kun on näin, saan vähän tasapainoa elämään.

Vierailija
12/13 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pitkäpinnainen ja siedän paljon (liikaa). Mies on räjähtelevää sorttia, todella lyhytpinnainen.

Vierailija
13/13 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuoli. Puolisolla täysin vastakkainen!