Epäsopiva suhde. Nyt mies vihelsi pelin poikki.
Mulla oli ehkä joidenkin normien mielestä epäsopiva suhde yhteen mieheen. Olemme aikuisia molemmat, mutta muuta en oikein voi sanoa. Seksiä ei ole ollut, mutta flirttiä ym.viesteilyä kylläkin. Olemme nähneet viimeiset 4kk aika tiiviisti.
Nyt mies sanoi ettei halua enää jatkaa eikä olla edes kaveri. Syynä monen asian summa, minä en kuulema ole tehnyt mitään väärää.
Pelkää ihmisten puheita, juoruja, ym.
Joudun häntä kuitenkin tapaamaan pakosti jatkossakin säännöllisesti.
Itse haluaisin olla kaverillisissa väleissä.
Onko mitään mitä voin tehdä?
Vai voinko vain kunnioittaa hänen tahtoaan ja olla kuin ei mitään kun tavataan... ei enää viestejä, kuulumisia, puheluja, tapaamisia muualla. Vain silloin kun on pakko yhteen asiaan liittyen.
Kommentit (76)
Må myös taivun uskomaan että miehellä on tunteita liikaa? Mitä ap itse olet mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Mä taas luulen, että miehellä on tunteita ap:ta kohtaan, mutta ehkä pelkää duuniasemansa (?) puolesta ja on naimisissa myös tai varattu. Eikä siksi halua/uskalla olla kaveri, koska pelkää niitä puheita...
Jos tilanne olisi se, että mies olisi varattu, tai pelkäisi työasemansa puolesta, niin miksi hän olisi alunperinkään alkanut viestittelemään ja näkemään vapaa-ajalla aloittajan kanssa? Kai hän olisi niitä puheita osannut pelätä heti alussa? Ja jos hänellä olisi tunteita ap:ta kohtaan, niin yhteydenpito luultavasti jatkuisi, mutta hyvin salassa.
Nyt seuraa rankkaa yleistämistä ja kärjistämistä, mutta hyvin harva mies ajattelee kuin nainen ("emme voi olla ystäviä, koska tunteeni ovat liian voimakkaat"). Jos mies on jostain naisesta kiinnostunut, niin hän ottaa sen mitä haluaa ja kärsii mahdolliset seuraukset jälkikäteen.
^ tai sitten se vaan lipsui siihen ja mies kelasi jälkeenpäin mitä tässä on meneillään...
Mulla meinaan kävi just noin. Mies oli muhun nähden kiusallisessa asemassa ja rupesi sitten kelailemaan et ei helvetti, ei pysty tai jengi alkaa puhua...veti liinat kiinni ja välit poikki.
T. Ohis
Okei; sä ap olet varattu, mies on varattu, ja seon sun pomo tai lääkäri? Osasinko oikein?
Nyt se on huomannut että sillä on noussut tunteet pintaan eikä flirtti enää riitä / se häiritsee työntekoa tai sun hoitoa jos olet sen potilas... se ei halua rikkoa sun suhdetta (tai ei usko että voi sua saada, jos olet varattu?) eikä omaansa ja ainoa vaihtoehto on ottaa pakkia takavasemmalle???
Mä haluaisin kuulla MIESTEN mielipiteitä tästä?!
T. Se sama ohis kun yllä, liippaa niin läheltä lomaa
Suomen kielellä "epäsopiva" on sopimaton. Lisää tämä sanavarastoosi, niin siinä on jo 201 sanaa!
^ lillukanvarsia, ei liity asiaan!
Mä myös luulen että mieheltä tunteet menneet yli ja nyt hädissään sammuttaa tulipalon ennen kuin roihahtaa kunnolla.