Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epäsopiva suhde. Nyt mies vihelsi pelin poikki.

Vierailija
19.09.2019 |

Mulla oli ehkä joidenkin normien mielestä epäsopiva suhde yhteen mieheen. Olemme aikuisia molemmat, mutta muuta en oikein voi sanoa. Seksiä ei ole ollut, mutta flirttiä ym.viesteilyä kylläkin. Olemme nähneet viimeiset 4kk aika tiiviisti.

Nyt mies sanoi ettei halua enää jatkaa eikä olla edes kaveri. Syynä monen asian summa, minä en kuulema ole tehnyt mitään väärää.
Pelkää ihmisten puheita, juoruja, ym.
Joudun häntä kuitenkin tapaamaan pakosti jatkossakin säännöllisesti.
Itse haluaisin olla kaverillisissa väleissä.

Onko mitään mitä voin tehdä?

Vai voinko vain kunnioittaa hänen tahtoaan ja olla kuin ei mitään kun tavataan... ei enää viestejä, kuulumisia, puheluja, tapaamisia muualla. Vain silloin kun on pakko yhteen asiaan liittyen.

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa mitä voit tehdä on kunnioittaa miehen toivetta ja jatkaa elämääsi ilman tuota ihmissuhdetta. Sori, mutta näin se on. Itse tuhlasin kolme vuotta elämästäni roikkumalla miehessä, jota ei kiinnostanut.

TÄMÄ!

Vierailija
22/76 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksei ap:n säätö halua olla edes kaveri?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen puolesta ei voi päättää.

Jos toinen ei pysty olemaan pelkkä kaveri ja kaikki muu on mahdotonta, niin... Harmi mutta voi voi.

Vierailija
24/76 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on mies. Arvelisin.

Vierailija
25/76 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap on mies. Arvelisin.

Ministerismies. Mahdollisesti.

Vierailija
26/76 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies ei voi olla kaveri? Miksi asiasta piti tehdä numero eikä vaan antanut suhteen laantua... onko ihastunut sinuun ja varattu (eli ei muuten pysty jatkamaan omassa parisuhteessaan?), onko näissä perää...?

Vierailija
27/76 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli se on sun personal trainer, terapeutti, tai jopa pomo joka pelkää #MeToo juttuja.

Miksi helvetissä paskot sinne missä syöt? Älä rupea suhteeseen ihmisten kanssa joiden kanssa elät, eli ei kuntosalin ihmisien kanssa, ei työpaikan ihmisten, ei vakkari ruokapaikan ihmisten kanssa, ei naapureiden kanssa. Jne.

Helpotat elämääsi.

Ei se ole niin helppoa.

T. Toinen jolla säätöä erään ammattilaisen kanssa...

Vierailija
28/76 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan tuossa selkeä ongelma. Mies ei halua olla tekemisissä koska pelkää ulkopuolisten mielipiteitä (? Miksi?!) ja nainen haluaa jatkaa ystävyyttä...

Eikä ole ongelmaa.

Jos kumpi tahansa ei halua jatkaa suhdetta/ystävyyttä tms niin sitten se on ohi.

Täällä palstalla jopa lapsenlapsi-isovanhempi suhde voidaan laittaa poikki koska toinen (tai kolmas, eli se yksi aikuinen siinä välissä!) ei halua!

Vierailija
29/76 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ne on varattuja? Ope-oppilas? Lääkäri-potilas? Esimies-alainen?

Mä ajattelin että joku 40-50 vuotias nainen ja 18 vuotias "mies".

Mä ajattelin että mies - mies

Ja toinen pelkää että onkin homo?

Vierailija
30/76 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin neuvoja, että mitä voin tehdä?

Ap

Missä asiassa?

Voit vaikka lähteä Gretan kanssa ilmastomarssille näillä tiedoilla...

Vierailija
31/76 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä ollut jo useita muita suhteita työpaikalla ja nyt ei enää kehtaa, kun niistä ei ole aiemminkaan tullut mitään?

Vierailija
32/76 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä ollut jo useita muita suhteita työpaikalla ja nyt ei enää kehtaa, kun niistä ei ole aiemminkaan tullut mitään?

Kenellä?

Vierailija
33/76 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on sanonut, että ei halua olla tekemisissä. Parhaiten kunnioitat hänen toiveitaan jättämällä hänet rauhaan.

Vierailija
34/76 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään miten tilanteen voisi pelastaa?

Vierailija
35/76 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksei ap:n säätö halua olla edes kaveri?

Miehellä on vakavampi suhde.

Jos uusi suhde kysyisi neuvoa että mitä tehdä kun mies jatkaa toisen naisen tapailemista vaikka miehen mukaan ei ole eikä aio seksiä. Mitäpä av-mammat vastailisi 😂

Vierailija
36/76 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä väliä tässä sillä olisi? Vaikka molemmat olis varattuja. Kaveri on kaveri, ei muuta.

Vierailija
37/76 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ap, joka muuten siis on nainen.

Ok, lisätietoja kaipaatte...

No siis suhteemme oli kaverisuhde höystettynä flirtillä. Nyt mies haluaa olla yhteydessä vain erääseen välttämättömään asiaan liittyen, sanotaan sen nyt olevan vaikka jomman kumman työ.

Väittää, ettei ole ollut kuin kaverillisia tunteita mukana, kun sitä häneltä kysyin...

Miksi sitten vetää pelin poikki eikä halua enää nähdä/viestiä/soitella kaverina?

Tunnen olevani jotenkin ”jätetty” vaikka suhdetta ei varsinaisesti ollutkaan. Olen miettinyt omaa käytöståni väsymiseen asti ja pohtinut mitä tein väärin. Miehen edessä olen ollut vahva ja kertonut ymmärtäväni ja toki hyväksyväni tilanteen (onko vaihtoehtoa...eipä taida olla jos fiksusti haluaa tämän taputella...).

Itseäni häiritsee vallan älyttömästi, tuntuu kuin olisin luopunut sielunkumppanistani, enkä voi käsittää etten voi koskaan enää kertoa hänelle asioita joille aiemmin nauroimme ja joista saimme hyvät keskustelut.

Ap

Vierailija
38/76 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua mikä on tämä nykyajan pakko pysyä ystävinä tai kavereina säädön, tapailun, seurustelun tai what ever (=ap:n keissi) jälkeen.

Ei mulla ainakaan introverttina riitä kiinnostus sellaiseen. Siis että viestittelisin ja pitäisin yhteyttä sen jälkeen kun jokin juttu on päättynyt.

Vierailija
39/76 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ koska ei halua menettää tärkeää ihmistä? Koska ajattelee, jos joskus tulisikin jotain?

Vierailija
40/76 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ koska ei halua menettää tärkeää ihmistä? Koska ajattelee, jos joskus tulisikin jotain?

No tuohan on typerää roikkumista. Varsinkin jos elättelee vielä toiveita enemmästä.