Yksi työ, jota arvostan todella paljon...
On myyjän työ. Minä itse henkilökohtaisesti VIHAAN kaupan alaa, kaikkea hem_metin hyllytystä ja yksitoikkoista piippailua ja epäkohteliaita asiakkaita. Aina kun menen kauppaan hyllytyksen aikaan, tunnen itseni maailman onnekkaimmaksi, kun en joudu itse niihin hommiin. Mietin aina, että mikä kumma ihmisiä motivoi. Ei se rahakaan voi olla. Miten jotkut kestävät kaupan alaa? Miksi sinä rakastat kaupan alaa?
Minähän siis opiskelen tällä hetkellä ja tähtään AMKkiin. Uskon päätyväni joihinkin hallinnollisiin töihin, juridiikkaa ja sellaista sitten muutaman vuoden kuluttua. Tällä hetkellä sellainen väliaikainen minun juttuni on kyllä ravintola-ala, vaikka on sekin p#skaa. Kuitenkin työskentelisin ravintolassa tuhat kertaa mieluummin kuin kaupassa edes kahta tuntia. Ensi viikolla minulla onkin ravintolatyön haastattelu.
Kommentit (2)
En tiedä mikä siinä on, mutta kaupan alaa kohtaan minulla on niin vahva viha, etten usko enää ikinä päätyväni palkkatyöhön sellaiseen. No ehkä saattaisin kestää kaksi tuntia kerrallaan, ehkä kahdesti viikossa. En mene takuuseen... Ap
Up