Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epäsopiva suhde. Nyt mies vihelsi pelin poikki.

Vierailija
19.09.2019 |

Mulla oli ehkä joidenkin normien mielestä epäsopiva suhde yhteen mieheen. Olemme aikuisia molemmat, mutta muuta en oikein voi sanoa. Seksiä ei ole ollut, mutta flirttiä ym.viesteilyä kylläkin. Olemme nähneet viimeiset 4kk aika tiiviisti.

Nyt mies sanoi ettei halua enää jatkaa eikä olla edes kaveri. Syynä monen asian summa, minä en kuulema ole tehnyt mitään väärää.
Pelkää ihmisten puheita, juoruja, ym.
Joudun häntä kuitenkin tapaamaan pakosti jatkossakin säännöllisesti.
Itse haluaisin olla kaverillisissa väleissä.

Onko mitään mitä voin tehdä?

Vai voinko vain kunnioittaa hänen tahtoaan ja olla kuin ei mitään kun tavataan... ei enää viestejä, kuulumisia, puheluja, tapaamisia muualla. Vain silloin kun on pakko yhteen asiaan liittyen.

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

..niin, eli mies on varattu ja huomannut että sinulla on tunteitä peliss,ä hänellä ei ja ei halua enää jatkaa flirttiä, vaimo ehkä nähnyt viestit ja pistänyt miehen lopettamaan epäasiallisen viestinnän? 

Vierailija
42/76 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei halua sinua. Piste. Syitä hän ei ole velvollinen sinulle selittämään.

Kunnioita hänen tunteitaan, ja selvittele omat tunteesi ihan itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ap, joka muuten siis on nainen.

Ok, lisätietoja kaipaatte...

No siis suhteemme oli kaverisuhde höystettynä flirtillä. Nyt mies haluaa olla yhteydessä vain erääseen välttämättömään asiaan liittyen, sanotaan sen nyt olevan vaikka jomman kumman työ.

Väittää, ettei ole ollut kuin kaverillisia tunteita mukana, kun sitä häneltä kysyin...

Miksi sitten vetää pelin poikki eikä halua enää nähdä/viestiä/soitella kaverina?

Tunnen olevani jotenkin ”jätetty” vaikka suhdetta ei varsinaisesti ollutkaan. Olen miettinyt omaa käytöståni väsymiseen asti ja pohtinut mitä tein väärin. Miehen edessä olen ollut vahva ja kertonut ymmärtäväni ja toki hyväksyväni tilanteen (onko vaihtoehtoa...eipä taida olla jos fiksusti haluaa tämän taputella...).

Itseäni häiritsee vallan älyttömästi, tuntuu kuin olisin luopunut sielunkumppanistani, enkä voi käsittää etten voi koskaan enää kertoa hänelle asioita joille aiemmin nauroimme ja joista saimme hyvät keskustelut.

Ap

Miestä varmaan ahdistaa, että olet ihastunut häneen ja siksi olet tulkinnut flirtiksi asioita, jotka hän on tarkoittanut täysin kaverillisessa mielessä? Siksi ei halua enää olla missään tekemisissä, koska luette selvästi toisianne väärin.

Vierailija
44/76 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lisää:

Sanoin myös itse miehelle, etten ole ihastunut.

Eikä hän sellaista voi mielestäni mistään päätellä... paitsi ehkä flirtistä mutta se oli molemminpuolista hauskanpitoa enkä usko että siitä kumpikaan osapuoli sen enempiä pohti.

Mistä mies olisi voinut ahdistua? Olen tuota itsekin pohtinut, voiko ahdistus olla tähän syynä..? Vai se, että miehellä sekoittuu liikaa tunteita tähän eikä pysty olemaan ”vain kaveri”?

Ap

Vierailija
45/76 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap lisää:

Eikä hän sellaista voi mielestäni mistään päätellä... paitsi ehkä flirtistä mutta se oli molemminpuolista hauskanpitoa enkä usko että siitä kumpikaan osapuoli sen enempiä pohti.

Mistä mies olisi voinut ahdistua? Olen tuota itsekin pohtinut, voiko ahdistus olla tähän syynä..? Vai se, että miehellä sekoittuu liikaa tunteita tähän eikä pysty olemaan ”vain kaveri”?

Ap

Jos miehellä olisi romanttisia tunteita sinua kohtaan, miksi hän ei olisi vienyt suhdettanne kaveruutta syvemmälle? Olettehan jo pelkällä ystävyydellä ylittäneet sen jonkun rajan, olitte sitten työkavereita, harrastusporukkaa, tai oppilas-opettaja.

Vierailija
46/76 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ap, joka muuten siis on nainen.

Ok, lisätietoja kaipaatte...

No siis suhteemme oli kaverisuhde höystettynä flirtillä. Nyt mies haluaa olla yhteydessä vain erääseen välttämättömään asiaan liittyen, sanotaan sen nyt olevan vaikka jomman kumman työ.

Väittää, ettei ole ollut kuin kaverillisia tunteita mukana, kun sitä häneltä kysyin...

Miksi sitten vetää pelin poikki eikä halua enää nähdä/viestiä/soitella kaverina?

Tunnen olevani jotenkin ”jätetty” vaikka suhdetta ei varsinaisesti ollutkaan. Olen miettinyt omaa käytöståni väsymiseen asti ja pohtinut mitä tein väärin. Miehen edessä olen ollut vahva ja kertonut ymmärtäväni ja toki hyväksyväni tilanteen (onko vaihtoehtoa...eipä taida olla jos fiksusti haluaa tämän taputella...).

Itseäni häiritsee vallan älyttömästi, tuntuu kuin olisin luopunut sielunkumppanistani, enkä voi käsittää etten voi koskaan enää kertoa hänelle asioita joille aiemmin nauroimme ja joista saimme hyvät keskustelut.

Ap

Mies ei ole kiinnostunut sinusta romanttisesti eikä seksuaalisesti ja/tai hän on varattu. Hän on kohteliaisuudesta vastannut flirttiin tai ehkä hänellä on flirttaileva kommunikaatiotyyli.

Hän on selkeästi ilmaissut että haluaa sinun jättävän hänet rauhaan. Kunnioita sitä ja pidä etäisyys. Et varmaan halua a hdistella ketään? Selvitä omia tunteitasi ystävien tai terapeutin kanssa.

Vierailija
47/76 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap lisää:

Ap

Jos miehellä olisi romanttisia tunteita sinua kohtaan, miksi hän ei olisi vienyt suhdettanne kaveruutta syvemmälle? Olettehan jo pelkällä ystävyydellä ylittäneet sen jonkun rajan, olitte sitten työkavereita, harrastusporukkaa, tai oppilas-opettaja.

Jos mies on varattu? Tai asemansa vuoksi tämä ei käy? Kyllä minun mielestäni kuulostaa nimenomaan siltä että mies yrittää tukahduttaa kielletyt tunteensa ap:ta kohtaan.

Vierailija
48/76 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä jätät kertomatta on varmasti syy. Mikset btw voi kertoa anonyymisti palstalla mikä suhteessanne on ongelmallista?

Onko kyseessä varattu mies ja pelkäät että saat vaan haukut jos kerrot täällä että mies on varattu? Jos näin on, niin syy miksi mies ei halua olla kanssasi tekemisissä on täysin ilmeinen. Ei halua hajottaa parisuhdettaan/avioliittoaan ihastuksen takia, ja pelkää että jos jatkatte yhteydenpitoa hän ajautuu pettämään. Sinuna antaisin olla.

Jos taas kyse on esimerkiksi ikäerosta niin mies voi tosiaan pelätä mitä muut ajattelisivat. Uskon että moni ikäerosuhde on kaatunut tähän pelkoon, että tuomitsevatko muut. Sinänsä surullista, kun omaa elämää täällä eletään ja loppujen lopuksi harva jaksaa käyttää aikaansa toisten elämän jatkuvaan paheksuntaan. Jos kyse on jostain tällaisesta asiasta niin voit toki yrittää avartaa miehen ajatusmaailmaa kertomalla hänelle että ikäeropareja on muitakin, ja että mitä sitten jos joku katsoisi pahasti, jos olette kuitenkin muuten onnellisia. Mutta jos syy on tämänkaltainen niin mikset voi kertoa sitä täällä palstalla, eihän kukaan sinua tästä tunnista?

Vierailija
49/76 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt, mitä sinun pitäisi tehdä. Vastaus on, että ei sinun pidä tehdä yhtään mitään. Tiedän, se on tosi vaikeaa antaa vain olla.

Vierailija
50/76 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No heitetään villisti:

-ap naimisissa

-on ikäeroa

-mies varattu

-on asemassa jossa suhde ei sopivaa

Silti: miksei voi olla kaveri? Miksi välit pitää jäädyttää?

Vierailija
51/76 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
52/76 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No heitetään villisti:

-ap naimisissa

-on ikäeroa

-mies varattu

Miksi pitäisi olla kaveri? Mikä pakkomielle se on?

Ihmisiä tulee elämään ja aika harva siinä pysyy pidempään.

Vierailija
53/76 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei vaan halua tuhlata elämäänsä, kun on havainnut , ettei tunne mitään vetoa sinuun. Se on loppu...

Vierailija
54/76 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se mies rauhaan. Etsi uusia kuvioita. Se tarinasi on loppu.

Vierailija
55/76 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No heitetään villisti:

-ap naimisissa

-on ikäeroa

-mies varattu

Jospa ap on tulkinnut tilanteen väärin. Ehkä mies on kokenut koko ajan ap:n lähinnä rasittavaksi ja yrittää nyt päästä eroon tämän jatkuvista lähentymisyrityksistä.

Vierailija
56/76 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan palkatulla alitustekijällä on ulkomaalaistaustainen miesystävä.

Vierailija
57/76 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin sanoit, että suhde on epäsopiva. Se lienee syy miksi mies haluaa lopettaa, ennenkuin suhde menee liian pitkälle. Hän on nyt teistä kahdesta järjen ääni. Sitä kannattaa yrittää kuunnella, vaikka itse haluaisit mennä tunteen vietävänä.

Älä rupea tivaamaan mieheltä syytä ja lopeta spekulaatio. Tunteistaan hän en tietenkään kerro sinulle, oli niitä tai ei,  koska haluaa lopettaa jutun.

On mahdollista, että saat hänen päätöksensä muuttumaan joksikin aikaa ripustautumalla, vetoamalla tunteisiin ja käyttämällä hyväksesi seksiä (flirttiä, vetovoimaa), mutta menetät samalla hänen kunnioituksena, ja lopulta myös itsekunnioituksesi.

Käsittele asiaa omien ystäviesi kanssa, voit itkeä, vollottaa ja jossitella. Mutta kunnioita miehen päätöstä ja suhteelle stoppi. Kiität vielä itseäsi.

Vierailija
58/76 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on vaan käyttänyt ap:ta työn puolesta projektiin. Siksi on ajatellut tällä flirttusektorilla toimia. Ap ei halua tajuta tätä. Lisäksi miehellä ei ole tarpeeksi tunteita ap:ta kohtaan. Ap:na väistyisin pikkuhiljaa takavasemmalle ja lopettaisin haaveilun miehestä romanttisessa mielessä ja siirtyisin seuraavaan.

Vierailija
59/76 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni lopetti viestittelyn erään naisen kanssa. Alkoi ensin näyttää viestejä mulle kun koki että ne meni jotenkin liian läheiseen suuntaan. Ja sitten jossain vaiheessa sanoi naiselle että haluaa jatkossa viestiä vain asiaasioissa.

Kai hän itse koki sen jotenkin sopimattomaksi kun on suhteessa.

Vierailija
60/76 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas luulen, että miehellä on tunteita ap:ta kohtaan, mutta ehkä pelkää duuniasemansa (?) puolesta ja on naimisissa myös tai varattu. Eikä siksi halua/uskalla olla kaveri, koska pelkää niitä puheita...