Mitä tekisitte, jos kaverin kanssa kävisi näin? Kieltäytyy tapaamisesta
Kysyt perjantaina kaverilta alkuillasta, että mentäisiinkö käymään vaikka yhdellä. Kaveri valittelee väsymystä ja sanoo viettävänsä koti-iltaa, joten lähdet itseksesi ja löydätkin kuppilasta tuttuja. Myöhemmin illalla kaverin jota pyysit, tulee parhaan ystävänsä kanssa samaan paikkaan. Mitä tekisit tai mitä sanoisit hänelle?
Kommentit (29)
Kysyitkö työpäivän jälkeen? Ehkä kaveri oli silloin tosi väsynyt ja aikoi oikeasti vain levätä, mutta myöhemmin piristyi. Ja jos paras kaveri on pyytänyt hengailemaan, niin ymmärrettävästi lähtee hänen kanssaan. Ehkä ei jaksanut enempää seuraa, ei voi tietää. Syitä on monia. Ei välttämättä ole kyse siitä, että ei pitäisi sinusta tms.
Mitä helvettiä me tässä jossitellaan? Miten ap siinä jutussa oikeasti sitten kävi?
Vaihtoehto 1. Oli jo sopinut menevänsä toisen kaverinsa kanssa, mutta tiesi, ettei sinulle kelpaa selitykseksi se, että on muuta menoa.
vaihtoehto 2. Jäi mieluummin kotiin, kun lähti sinun kanssasi, mutta kun tarjoutui parempaa seuraa, päättikin lähteä.
Kuten joku jo kirjoitti, jompikumpi teistä on m*lkku, tai ehkä jopa molemmat jollain tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä me tässä jossitellaan? Miten ap siinä jutussa oikeasti sitten kävi?
Siis kaveri huomasi silloin että olen siellä, sanoi vaan jotain että sittenkin jaksoikin lähteä vähän käymään ja selvästi vähän jännitti reaktiotani. Sanoin melko neutraalisti ja hämmentyneenä että aha okei. En tunkenut niiden kanssa istumaan tietenkään ja lähdin toisen porukan kanssa muualle hetken kuluttua. Ap
Oot sille varakaveri. Mulla ihan samanlainen kaveri oli, tosi törkeästi saattoi peruakin koska paras ystävä pyysikin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehto 1. Oli jo sopinut menevänsä toisen kaverinsa kanssa, mutta tiesi, ettei sinulle kelpaa selitykseksi se, että on muuta menoa.
vaihtoehto 2. Jäi mieluummin kotiin, kun lähti sinun kanssasi, mutta kun tarjoutui parempaa seuraa, päättikin lähteä.
Kuten joku jo kirjoitti, jompikumpi teistä on m*lkku, tai ehkä jopa molemmat jollain tavalla.
Ai meinaat että seurani ei kiinnosta, koska olen mulkku. En siitä osaa sanoa.
Olis kyllä kelvannut selitykseksi, mutta ehkä kaveri pelkäsi että loukkaannun. No, sama se kai. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kaveri huomasi silloin että olen siellä, sanoi vaan jotain että sittenkin jaksoikin lähteä vähän käymään ja selvästi vähän jännitti reaktiotani. Sanoin melko neutraalisti ja hämmentyneenä että aha okei. En tunkenut niiden kanssa istumaan tietenkään ja lähdin toisen porukan kanssa muualle hetken kuluttua. Ap
Miten juttu jatkuu? Onko kaverisi ollut sinuun yhteyksissä tai sinä häneen? Miten aiot suhtautua häneen jatkossa?
Luulisin, että joko hän tiesi menevänsä tai sopivansa menon tuon toisen kaverinsa kanssa ja valhe oli hänelle helpointa. Tai sitten päätti vasta myöhemmin lähteä mutta sinä et ole niin tärkeä hänelle, että hän kokisi olevansa sinulle selityksen tai soiton velkaa.
Itse en välitä ihmisistä, jotka lajittelevat ystävänsä. Ekologinen teko on laittaa sellaiset ystävät kierrätykseen, joku voi tarvita sitä mikä on sinulle tarpeeton tai ei enää sovi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten juttu jatkuu? Onko kaverisi ollut sinuun yhteyksissä tai sinä häneen? Miten aiot suhtautua häneen jatkossa?
Luulisin, että joko hän tiesi menevänsä tai sopivansa menon tuon toisen kaverinsa kanssa ja valhe oli hänelle helpointa. Tai sitten päätti vasta myöhemmin lähteä mutta sinä et ole niin tärkeä hänelle, että hän kokisi olevansa sinulle selityksen tai soiton velkaa.
Itse en välitä ihmisistä, jotka lajittelevat ystävänsä. Ekologinen teko on laittaa sellaiset ystävät kierrätykseen, joku voi tarvita sitä mikä on sinulle tarpeeton tai ei enää sovi.
Noin se kyllä taitaa olla, eikä kumpikaan noista vaihtoehdoista kovin hyvä ole. Ollaan välillä nähty tuonkin jälkeen - yleensä hänen aloitteestaan jossain kahdestaan viikolla - mutta tuo viime hetkellä kysely ja ei etukäteen tietäminen alkoi ärsyttää sen verran, että tämäkin asia tuli taas mieleen.
Ap älä jankkaa. Jss