Silmät on sielun peili-kerro sinut hurmanneista silmistä
Millaiset silmät vetoavat sinuun?
Itse olen aina kiinnittänyt miehissä huomiota silmiin, toki kokonaisuus ratkaisee mutta joskus katseeseen vain jää kiinni. Esim. ensirakkauteni kanssa katseet kohtasivat koulussa ja myöhemmin kaupungilla teineinä ja siitä alkoi seurustelu.
Kommentit (33)
Narsistinen kameleontti ja muut kiusattavan/kumppanin etsijät osaavat kyllä näytellä lempeän katseen.
Samat silmät voi kytätä, kontrolloida, arvioida miten tuosta voisi hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa että joku säpsähtää katsettasi? Hyvä vai huono..?
Onko sulla kakan väriset simmut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla kakan väriset simmut?
Ei ole. Itse olen ollut ihastunutkin ruskeasilmäiseen mieheen eikä vähiten silmiin.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että voi olla kumpaa tahansa. Olen kerran säpsähtänyt miehen katsetta ja se oli ehdottomasti positiivista. Tuli sellainen wou-efekti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruskeista silmistä en pidä yhtään. En usko että ikinä voisin rakastua ruskeasilmäiseen ihmiseen, niin pinnalliselta kuin se kuulostaakin . Niihin ei "näe" kunnolla. Onneksi makuja on monia.
En kyllä ole koskaan kuullut, että joku ei pitäisi esim. sinisistä silmistä. Ruskea sen sijaan tuntuu olevan inhokki monella. Johtuisiko siitä, että on maailman yleisin silmien väri, eikä siksi mitenkään "erityinen"? Vaikka onhan niitä monia eri sävyjä. Itselläkin on ruskeat silmät enkä tykkää yhtään. Käytän usein muun värisiä piilareita. Lapsena ajattelin, että nämä on ihan kakan väriset, mutta onneksi olen sentään päässyt tuosta mielikuvasta eroon :D Ja olen kyllä nähnyt myös tosi kauniita ruskeita silmiä, eli ei voi yleistää.
Minä taas olen ollut siinä käsityksessä, että moni nimenomaan pitää ruskeista silmistä. Ainakin moni nainen pitää niistä miehillä. Minustakin ne näyttävät useimmiten tosi kivoilta, olivat sitten vaaleamman tai tummemman ruskeat.
Parisen vuotta sitten upposin silmiin, jotka ovat jäänsiniset, ja joiden katse on leikittelevä ja lumoava. En ole vieläkään päässyt pinnalle.
Silmistä en osaa sanoa yhtään mitään. Ihmisen kasvojen yleisestä vaikutelmasta voi tajuta paljon. Tällä ei ole mitään tekemistä esim. kasvonpiirteiden kanssa. Silmät kuitenkaan eivät ole sielun peili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruskeista silmistä en pidä yhtään. En usko että ikinä voisin rakastua ruskeasilmäiseen ihmiseen, niin pinnalliselta kuin se kuulostaakin . Niihin ei "näe" kunnolla. Onneksi makuja on monia.
En kyllä ole koskaan kuullut, että joku ei pitäisi esim. sinisistä silmistä. Ruskea sen sijaan tuntuu olevan inhokki monella. Johtuisiko siitä, että on maailman yleisin silmien väri, eikä siksi mitenkään "erityinen"? Vaikka onhan niitä monia eri sävyjä. Itselläkin on ruskeat silmät enkä tykkää yhtään. Käytän usein muun värisiä piilareita. Lapsena ajattelin, että nämä on ihan kakan väriset, mutta onneksi olen sentään päässyt tuosta mielikuvasta eroon :D Ja olen kyllä nähnyt myös tosi kauniita ruskeita silmiä, eli ei voi yleistää.
Minä taas olen ollut siinä käsityksessä, että moni nimenomaan pitää ruskeista silmistä. Ainakin moni nainen pitää niistä miehillä. Minustakin ne näyttävät useimmiten tosi kivoilta, olivat sitten vaaleamman tai tummemman ruskeat.
Saattaa johtua siitä, että suomalaisten keskuudessa ruskeasilmäiset ovat vähemmistö. Ne koetaan jotenkin eksoottisina ja jännittävinä. Monissa vanhoissa iskelmissäkin langetaan tummiin silmiin, jotka on kuin etelän yö. Olen myös huomannut, että vanhukset, joiden juuret ovat rajan takana Karjalassa pitävät ruskeita silmiäni todella ihastuttavina. En tiedä miksi.
-Siniset silmät tummalla ihmisellä, sellaiset laguunit, joihin voisi jäädä polskimaan.
-Keltavihreät silmät vaalealla ihmisellä, kuin kissan silmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa johtua siitä, että suomalaisten keskuudessa ruskeasilmäiset ovat vähemmistö. Ne koetaan jotenkin eksoottisina ja jännittävinä. Monissa vanhoissa iskelmissäkin langetaan tummiin silmiin, jotka on kuin etelän yö. Olen myös huomannut, että vanhukset, joiden juuret ovat rajan takana Karjalassa pitävät ruskeita silmiäni todella ihastuttavina. En tiedä miksi.
Minun opiskelukavereinani oli paljon pohjoiskarjalaisia, joista useimmilla oli ruskeat silmät. Olisiko se legendaarinen Shemeikka Laukkur***ä käynyt Raja-Karjalassa ihastuttamassa? :)
Silmistä enää tiedä onko omaväri niinku ei mistään muustakaan.