Mietittekö muiden mielipiteitä kun värjäätte hiuksia?
Siis esim mitä muut miettii töissä jos vaihdat hiusten väriä?
Kommentit (15)
Joskus mietin et mitäköhän muut ajattelee kun vaihdoin vaaleasta tummaksi ja sit takaisin vaaleaksi.
Täytyy myöntää että mietin. Etten vaikuttaisi epävakaalta.
Mitä mä just luin. On kyllä ongelmat joillain.
En. Pidänmustaa tukkaa vaikka tiedän että 99% ihmisistä olisi sitä mieltä että joku luonnollisempi pehmeämpi väri olisi parempi. Mutta minä tykkään synkästä mustasta, joten tällainen tukkani on.
Olen värjännyt hiuksia teinistä saakka. Nyt kasvatan omaa väriä, tykkään siitä, mutta välillä mietin, että pitäisikö värjätä, etten vaikuta "huolittelemattomalta" tjsp...?
Ihan koko ajan, ei ole mitään tilaa muille ajatuksille.
Puolison mielipide on ainoa joka vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Puolison mielipide on ainoa joka vaikuttaa.
Öööö mitvit XDDDD
Kampaajani on onnistunut löytämään minulle, kokeilujen jälkeen, täydellisen värin. Joten, kyllä, mietin joskus kuinka paljon ihmiset kehuvat väriä ja kuinka se sopii juuri minun ihonväriini ja olemukseen.
On pinnallista joo, mutta mitä sitten.
Mieheni mielipidettä joudun vähän miettimään, jossen halua joutua täyteen selibaattiin. Ja työnantaja myös huomioitava. Jos työpaikka alla ja duuni luonteeltaan sellainen, ettei haittaa niin sitten mitä vaan mieli tekee sinne päähän. Esim. asiakaspalvelussa kuitenkin aina hyvä ottaa huomioon se edustavuus tai ainakin, mitä se pomo miettii.
No en :D