Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pari kertaa löytynyt täältä ihanaa seksiseuraa

Vierailija
18.09.2019 |

Satumaista tuuria vai sattumaa, mutta olen pari kertaa löytänyt näiden keskustelujen kautta ihanaa seksiseuraa. Ja olen vielä mies. Jos ei olisi omalle kohdalle sattunut, niin en uskoisi. :D

Onkohan kolmas kerta vielä mahdollinen?

M33

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö, kaikkea sitä epätoivoiset yrittääkin :D:D

Mene maksullisiin, ongelmasi ratkeaa sillä.

Vierailija
2/19 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisen panettelua. :D

Kuten sanoin, en uskoisi itsekään jos en olisi itse kokenut.

Kolmanteen kertaan en tosin enää usko itsekään. ;) Mutta joskus yllättävästäkin paikasta voi löytää seuraa, kun tuuri on kohdillaan. :)

-Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on myös kokemusta. Ei kuitenkaan ap:n kanssa.

Vierailija
4/19 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä???? Täällä en ole nähnyt kenenkään yhteystietoja, joten ainoa mahdollisuus on selvittää IP-osoitteen kautta, mistä osoitteesta tänne on kirjoitettu.

Eli ap on Vauva.fi-sivuston henkilökuntaa tai töissä palvelimen omistavassa datakeskuksessa.

Vierailija
5/19 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut pari kertaa seuraa täältä

T: m

Vierailija
6/19 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä kaikki runkkarit saavat helposti virtuaaliseuraa kuten AP:n tai nakkenakuttajan. Mielikuvitus peliin ja AP lykkii sua anaaliin tai mihin vaan haluat. Ja sitten vaan vaihdatte. Kättä.

Vierailija
7/19 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä on silloin tällöin näkynyt jonkun meiliosoite ja jopa puhelinnumero. Äkkiä se poistuu. Liekö sääntöjen vastaista vai joku ilmiantaa. Saattaa ihminen itsekin ilmiantaa oman viestinsä, jottei yhteystiedot roiku täällä. Joskus olen nähnyt ihmisten antavan chattinikkinsä tms. Vaikea uskoa, että kukaan laittaisi oman, oikean puhelinnumeronsa näkyviin tänne. Anonyymin säpon taas, no miksi ei.

Vierailija
8/19 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmanteen kertaan en tosin enää usko itsekään. ;) Mutta joskus yllättävästäkin paikasta voi löytää seuraa, kun tuuri on kohdillaan. :)

-Ap

Nimimerkkisi tarkoittaa, että juttu on fantasia tai trolli. Eipä täältä naista kukaan saa.

Vierailija
9/19 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut pari kertaa seuraa täältä

T: m

Haluaisin kumppanin täältä tai trffipalstalta. Olis ihan kypän juttu jos sais, onko sellaisia???????M

Vierailija
10/19 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai täältä jotkut oikeasti etsii/löytää seksiseuraa?

Olenkin ihmetellyt, miksi miehet tulevat tyrkyttämään itseään heti kun kerron täällä mieltymyksistäni tai valitan seksin puutetta tms.

Ajattelin, et ne on jotain vähän yksinkertaisia tyyppejä, mut voihan se olla et tää on joillekin oikeesti joku senssipalsta.

Itse vain keskustelen täällä seksistä, ei tulisi mieleenkään alkaa vaihtamaan yhteystietoja miehen kanssa josta en edes tiedä miltä hän näyttää.

Vierailija
11/19 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole koskaan etsinyt. Joskus löytää, vaikkei ole hakemassa, eikä ole tarkoitus niissä merkeissä tavata.

Kyllähän täällä epätoivoiset heti tulee kerjuulle, jos nainen valittaa puutetta tms.

Ei tulisi mieleen antaa mitään yhteystietoja täällä.

Olen kuitenkin tavannut kaksi miestä tätä kautta. Kukapa uskoisi? En siis ap:tä. Mutta kaksi miestä voisi kertoa vastaavan tositarinan.

Toista aion tavata uudestaankin. Jäi vähän asiat kesken. ;)

Vierailija
12/19 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että tämä osio ei oo treffipalsta. Haluaisin naisen vierelleni, mutta tämmöisestä paikasta ei varmaankaan saa pitkäaikaista seuraa. edellinen liitto kesti 32 vuotta. Mistä tämmöinen käpy saa naissuraa ei välttämättä seksiseuraa, olen vm 1965, olisko jollain tietoo asiasta? voisitteko auttaa asiallisesti vastaamalla. Kiitos

Vierailija
13/19 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks nuori nainen sanoi pitävänsä vanhemmista miehistä. Rupesin flirttailemaan ja nainen syttyi, minulta meni pupu pöksyyn, selitin asiani, meillä on 14 vuotta ikäeroa en pidä järkevänä. Onneksi tämä nainen sanoi noinhan se on. Tänäpäivänä olemme ystäviä, ja kumpakaan ei kadu. Että tämmönen tarina.

Vierailija
14/19 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks nuori nainen sanoi pitävänsä vanhemmista miehistä. Rupesin flirttailemaan ja nainen syttyi, minulta meni pupu pöksyyn, selitin asiani, meillä on 14 vuotta ikäeroa en pidä järkevänä. Onneksi tämä nainen sanoi noinhan se on. Tänäpäivänä olemme ystäviä, ja kumpakaan ei kadu. Että tämmönen tarina.

Ai jaa. Mun naisystävä on melkein 30v nuorempi. Ei ehkä järkevää, mutta voin vakuuttaa että olen todella tyytyväinen.

Vierailija
15/19 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

No en ole koskaan etsinyt. Joskus löytää, vaikkei ole hakemassa, eikä ole tarkoitus niissä merkeissä tavata.

Kyllähän täällä epätoivoiset heti tulee kerjuulle, jos nainen valittaa puutetta tms.

Ei tulisi mieleen antaa mitään yhteystietoja täällä.

Olen kuitenkin tavannut kaksi miestä tätä kautta. Kukapa uskoisi? En siis ap:tä. Mutta kaksi miestä voisi kertoa vastaavan tositarinan.

Toista aion tavata uudestaankin. Jäi vähän asiat kesken. ;)

Saatan muuten olla toinen noista miehistä :)

Vierailija
16/19 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää oo trffipalsta. Hyviä aiheita kyl on.

Vierailija
17/19 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa. Mun naisystävä on melkein 30v nuorempi. Ei ehkä järkevää, mutta voin vakuuttaa että olen todella tyytyväinen.

Haluan samanlaisen!

Vierailija
18/19 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin sanoa että paskat. Täähän on laskuoppia, jos viidestäkymmenestä vähennetään kolmekymmentä, mitä jää? teini. Minä en ainakaan sotkeudu niin nuoriin, ja pilata nuorentytön elämä. Uskoisin että tyttö katuisi lopunikää, älkää olko tyhmiä.

Vierailija
19/19 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tää oo trffipalsta. Hyviä aiheita kyl on.

Kaikki aiheet miesten haukkumista ja arvostelua 80%... Tosi hyvät aiheet femakkojen ja kitisiöiden näkökulmasta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi