Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia mies joutuu olemaan suhteessa ilman läheisyyttä?

Vierailija
18.09.2019 |

Olen kuullut tämän useamman ihmisen taholta ja nyt haluaisin kuulla syitä tällaiselle. Varmasti sekä miehessä että naisessa on vikaa. Mikä on siis kohdallasi johtanut siihen, ettet enää halua koskettaa miestäsi?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole riittävän sonni.

Vierailija
2/30 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ole riittävän sonni.

No, jätän tämän kommentin omaan arvoonsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli mies käyttäytyy huonosti, niin eipä tee mieli varmaan antaa läheisyyttä. Sama ongelmahan tossa on silloin kumppanillakin, läheisyys puuttuu.

Vierailija
4/30 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteessa ei ole pakko olla ellei se tyydytä. Joutuminen on marttyyrien kitinää ja täysin ansainneet olotilansa.

Vierailija
5/30 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies saa läheisyyttä niin paljon kuin haluaa, ja paljon haluaakin. Molemmat pidämme siitä. 

Voisin kuitenkin heittää ilmoille yhden syyn minkä voisi olettaa liittyvän ilmiöön: jos mies koskettaa vain halutessaan seksiä, nainen ei halua kosketusta silloin kun ei halua seksiä. Tällaisesta olen kuullut puhuttavan.

Vierailija
6/30 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden eksän kanssa ei ollut paljon yhtään läheisyyttä ja seksikin oli sellaista no, vain seksiä. Muiden kanssa olen kyllä tykännyt läheisyydestä ja sitä on ollut paljon, joten kuvittelen, ettei se oikein kiinnostanut miestä itseään. 

Vierailija
7/30 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri toisin päin asia.

Vierailija
8/30 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että läheisyydellä tarkoitetaan tässä nyt seksiä? Koska perus halailut ja suukotteluthan nyt eivät mitään vaadi, niitä voi harrastaa itsekin spontaanisti.

Parisuhteen ongelmien syynä on yleensä kommunikaation puute.

Ei läheisyyden puutetta kannata katsoa ikäänkuin ulkoapäin vaan olla läsnä parisuhteessa ja puhua kumppanin kanssa asiasta. Kaverit ja nettipalstat eivät tiedä mikä sinun parisuhteessasi on vialla.

Useimpiin ongelmiin tepsivät hellyys ja luottamus.

Vierailija
9/30 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin omassa tuttava-ja ystäväpiirissä taustalla on ollut lähespoikkeuksetta, ettei nainen saa mieheltään arvostusta, kunnioitusta tai luottamusta. Ja mies on yksi lapsi perheessä.

Ja tämä ei voi jäädä huomaamatta ulkopuolisilta, vaan ihmettelevät miten kauan tuo nainen jaksaa.

Vierailija
10/30 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen että läheisyydellä tarkoitetaan tässä nyt seksiä? Koska perus halailut ja suukotteluthan nyt eivät mitään vaadi, niitä voi harrastaa itsekin spontaanisti.

Parisuhteen ongelmien syynä on yleensä kommunikaation puute.

Ei läheisyyden puutetta kannata katsoa ikäänkuin ulkoapäin vaan olla läsnä parisuhteessa ja puhua kumppanin kanssa asiasta. Kaverit ja nettipalstat eivät tiedä mikä sinun parisuhteessasi on vialla.

Useimpiin ongelmiin tepsivät hellyys ja luottamus.

AP tarkoittanee joo seksia. Mutta siis itse laheisyyden puute (just noi halailut, suukottelut, jne) voi johtaakin seksittomyyteen. Kuvittelisin ainakin etta jos mies koskisi vaan kun haluaisi seksia, etta siina aika nopeasti halut haviaisi. Kun siita tulisi pakkopullaa. 

Toinen syy on tietysti itsekas seksi miehen puolelta, eli jos seksi on vaan (naisen mielesta) huonoa. Jos mies on kiinnostunut vain omasta nautinnostaan ja menee liian nopeasti asiaan. 

Ja kolmas on tietty yleinen kunnioitus ja toisen huomiointi. Jos nainen tekee kaiken ja miesvauva vaan makaa sohvalla, niin ei sita enaa reporankana jaksa puoliltaoin viela miestakin alkaa passaamaan sangyssa. 

Vierailija
11/30 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän, että aika monessa suhteessa, jossa läheisyys loppuu, on takana miehen kykenemättömyys huomioida puolisonsa jaksamista. Kun se nainen väsyy olemaan miehelle vain kodinkone, niin siinä se suurin syy.  Sanonta happy wife, happy life on kyllä aivan paikkansa pitävä.

Jos se mies jaksaa huomioida sitä naistansa muutenkin kuin seksiä halutessaan ja hoitaa oman osansa arjen pyörityksestä, niin ongelmat on ratkottavissa hyvinkin helposti.

Vierailija
12/30 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies saa läheisyyttä niin paljon kuin haluaa, ja paljon haluaakin. Molemmat pidämme siitä. 

Voisin kuitenkin heittää ilmoille yhden syyn minkä voisi olettaa liittyvän ilmiöön: jos mies koskettaa vain halutessaan seksiä, nainen ei halua kosketusta silloin kun ei halua seksiä. Tällaisesta olen kuullut puhuttavan.

Nainen haluaa hellyyttä ihan defaultina paitsi silloin kun erikseen sanoo että ei halua hellyyttä. Seksin haluaminen on monimutkaisempi homma eikä liity suoraan hellyyteen. Mutta joo, tuo että koskettaa rakastaan vain silloin kun haluaa seksiä johtaa seksin vähenemiseen tai loppumiseen.

Vierailija
13/30 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis tosiaan niin, että kaikki vika on aina miehessä?

Entä jos nainen sattuu olemana vana itsekäs tyyppi, joka ei halua huomioida rakastaan?

Vierailija
14/30 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos nainen sattuu olemana vana itsekäs tyyppi, joka ei halua huomioida rakastaan?

Näitäkin varmasti on, mutta jos tällaisen kanssa on pitkässä suhteessa, niin jälleen on kyllä syy siinä peilissä valitettavasti. 

Vierailija
15/30 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossahan ei tiedetty, miten mies itse toimii. Nykyisen mieheni kanssa ollaan aina sylikkäin sohvalla tai sängyllä, halataan joka päivä, kosketellaan. Eksän kanssa ei niin tehty, eikä se ollut minusta kiinni se homma minun mielestäni, mutta ei tullut koskettua häntä paljoakaan, koska yleinen ilmapiiri ei ollut kovin kosketteleva. Seksiäkin halusin hänen kanssaan oikeasti vain seksin vuoksi, en varsinaisesti juuri häntä. 

Vierailija
16/30 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se mies jaksaa huomioida sitä naistansa muutenkin kuin seksiä halutessaan ja hoitaa oman osansa arjen pyörityksestä, niin ongelmat on ratkottavissa hyvinkin helposti.

...kun olisikin "ratkottavissa hyvinkin helposti"... Eikö siis sinusta voi käydä niin, että puolison libido vain heikkenee ilman sen kummempaa suhteeseen, tai no siihen toiseen puolisoon, liittyvää syytä?

Vierailija
17/30 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitäkin varmasti on, mutta jos tällaisen kanssa on pitkässä suhteessa, niin jälleen on kyllä syy siinä peilissä valitettavasti. 

No, jos alussa ei ollut näin... Sitten tuli lapset, yhteinen perhe ja niin edelleen... Eroamista on helppo ehdottaa keskustelupalstalla, muttajos  suhteessa muuten ole välttämättä isompaa vikaa, niin vaikea siitä on lähteä. Sosiaalinen painekin vaikuttaa, harva mies haluaa olla ympäristön silmissä se itsekäs k...pää, joka jätti perheen ilman syytä.

Vierailija
18/30 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan tavannut naista joka olisi sitonut itsensä parisuhteeseen miehen kanssa jolle ei halua antaa hellyyttä. Jos hän ei anna hellyyttä on taustalla aina tähän asti ollut jokin muu syy, jonka ratkaisemalla ratkeavat itsestään myös läheisyysongelmat. Nainen joka ei halua seksiä on pahassa hellyysvajeessa, pelokas, väsynyt tai stressaantunut. Monesti useampaa kerralla. Eli ensiavuksi halailua, pussailua, lusikointia jne. Sitten kunnon unet. Sitten sen selvittäminen painaako häntä jokin asia ja jos, niin jutelkaa asiasta. Sen jälkeen vaikka kylpy, lasi viiniä tai jalkahieronta, että stressi laukeaa. Ja seksi alkaa taas kiinnostamaan.

Vierailija
19/30 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti ei voi hyvin. Hänellä on kauheasti taakkaa historiasta ja syö tosi epäterveellisesti ja on lihava ja tuntee itsensä epäseksikkääksi. Äiti ja isä eivät ole olleet koskaan oikein onnellisia, koska äiti on mitä on. Isällä tietysti omiakin ongelmia. Väittäisin kuitenkin, ettei se vika ole aina siinä miehessä.

Vierailija
20/30 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on sama. Mies saa niin paljon kun haluaa ja haluaa ja minä haluan yhtälailla. Mies osaa myös lukea tilanteen milloin riittää pelkkä hyvänä pito ja pari suukkoa, jotka ei juuri sillä kertaa johda seksiin ja se saa minut haluamaan häntä aina vaan enemmän. Olen hänelle paljon muutakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan