Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia mies joutuu olemaan suhteessa ilman läheisyyttä?

Vierailija
18.09.2019 |

Olen kuullut tämän useamman ihmisen taholta ja nyt haluaisin kuulla syitä tällaiselle. Varmasti sekä miehessä että naisessa on vikaa. Mikä on siis kohdallasi johtanut siihen, ettet enää halua koskettaa miestäsi?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies saa läheisyyttä niin paljon kuin haluaa, ja paljon haluaakin. Molemmat pidämme siitä. 

Voisin kuitenkin heittää ilmoille yhden syyn minkä voisi olettaa liittyvän ilmiöön: jos mies koskettaa vain halutessaan seksiä, nainen ei halua kosketusta silloin kun ei halua seksiä. Tällaisesta olen kuullut puhuttavan.

Tämä on niin totta. Meillä mies tekee just noin. Kun haluaa seksiä niin aloittaa esileikin päivä-pari päivää aiemmin. Saan suukkoja ja hipelöidään. Sitten se seksi ja siihen loppuu hellyys. Taas ollaan ilman seksiä ja hellyyttä kuukausi tai pari. Pahimmillaan 10kk. Voin sanoa, että silloin ne hellyydenosoitukset todella vit**ttaa. Kun tietää, että niiden taustalla on vaan se seksi. 

Meillä siis mies pihtaa hellyyttä, en minä. Tosin itsekin olen lopettanut hellyyden, koska se on yksipuolista. Enkä jaksa kerjätä sitä. Ollaan sitten ilman.

Vierailija
22/30 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siis tosiaan niin, että kaikki vika on aina miehessä?

Entä jos nainen sattuu olemana vana itsekäs tyyppi, joka ei halua huomioida rakastaan?

Näitäkin varmasti on, mutta jos tällaisen kanssa on pitkässä suhteessa, niin jälleen on kyllä syy siinä peilissä valitettavasti. 

No, jos alussa ei ollut näin... Sitten tuli lapset, yhteinen perhe ja niin edelleen... Eroamista on helppo ehdottaa keskustelupalstalla, muttajos  suhteessa muuten ole välttämättä isompaa vikaa, niin vaikea siitä on lähteä. Sosiaalinen painekin vaikuttaa, harva mies haluaa olla ympäristön silmissä se itsekäs k...pää, joka jätti perheen ilman syytä.

Niin , alussa ei ollut lapsia, eikä muutakaan rumbaa. Hoitiko mies oman osuutensa arjen pyörityksestä, vai kaatuiko kaikki naisen niskaan ? Kukaan nainen ei jaksa huolehtia miehestään, jos kaikki muu kaadetaan hänen niskaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi sydämmellä miehet, kuinka moni hoitaa arjen tasapuolisesti vaimonsa kanssa ? Huolehtii yhdessä kodinhoidosta ja lasten asioista ja kuskaamisista ? kaupassakäynneistä ynnä muusta ? Ja antaa vaimolleen myös niitä hengähdytaukoja arjesta ? Kuinka moni näin tekevä jää oikeasti ilman hellyyttä ja läheisyyttä ? 

Vierailija
24/30 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siis tosiaan niin, että kaikki vika on aina miehessä?

Entä jos nainen sattuu olemana vana itsekäs tyyppi, joka ei halua huomioida rakastaan?

Näitäkin varmasti on, mutta jos tällaisen kanssa on pitkässä suhteessa, niin jälleen on kyllä syy siinä peilissä valitettavasti. 

No, jos alussa ei ollut näin... Sitten tuli lapset, yhteinen perhe ja niin edelleen... Eroamista on helppo ehdottaa keskustelupalstalla, muttajos  suhteessa muuten ole välttämättä isompaa vikaa, niin vaikea siitä on lähteä. Sosiaalinen painekin vaikuttaa, harva mies haluaa olla ympäristön silmissä se itsekäs k...pää, joka jätti perheen ilman syytä.

Niin , alussa ei ollut lapsia, eikä muutakaan rumbaa. Hoitiko mies oman osuutensa arjen pyörityksestä, vai kaatuiko kaikki naisen niskaan ? Kukaan nainen ei jaksa huolehtia miehestään, jos kaikki muu kaadetaan hänen niskaansa.

Hoiti ja hoitaa oikeastaan enemmänkin. Tämän myös nainen myöntää.

Mutta huomaatko, että vaikka lähdettiin siitä olettamuksesta, ettei tälläistä kotitöiden epäsuhtaa ole (vika miehessä) ja silti ainoana ratkaisumallina on kotitöiden epäsuhta.

Vierailija
25/30 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsi sydämmellä miehet, kuinka moni hoitaa arjen tasapuolisesti vaimonsa kanssa ? Huolehtii yhdessä kodinhoidosta ja lasten asioista ja kuskaamisista ? kaupassakäynneistä ynnä muusta ? Ja antaa vaimolleen myös niitä hengähdytaukoja arjesta ? Kuinka moni näin tekevä jää oikeasti ilman hellyyttä ja läheisyyttä ? 

Minä. Tai no, hellyyttä ja läheisyyttä on toki lähes päivittäin, kun hieron tai muuten hellin vaimoani. Varsinaisesti rakastelua meillä on toki, mutta ehkä 3-5 kertaa vuodessa (luit oikein), joten en voi sanoa, etteikö sitä olisi. Toisaalta minusta tuo on sen verran harvoin, ettei ole oikeastaan merkitystä sillä, kuinka usein sitä on.

Joku voisi kysyä, miksi olen vaimoni kanssa. Rakastan häntä ja uskon olevani kuitenkin onnellisempi näin, vaikka tuo asia hieman vaivaakin.

Vierailija
26/30 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisilla olis yhtä paljon seksihormonia (=testosteroni) ja saisi yhtä helposti ja vaivatta orgasmin joka kerta, niin haluttomuusongelmia ei olisi. Biologia on siis perisyy. Muut syyt tulevat sitten nykymaailman menosta...

Vierailija
27/30 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naisilla olis yhtä paljon seksihormonia (=testosteroni) ja saisi yhtä helposti ja vaivatta orgasmin joka kerta, niin haluttomuusongelmia ei olisi. Biologia on siis perisyy. Muut syyt tulevat sitten nykymaailman menosta...

Oliko nyt siis kyse seksistä vai läheisyydestä?

Miehet, jos haluatte seksiä, ottakaa nainen, joka on horoskoopiltaan skorpioni. On kyllä vaativa tapaus noin muuten, mutta seksiä pitäisi riittää, kunhan pidätte laadun omalta puoleltanne riittävän korkeana. 

Vierailija
28/30 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on haluttomuutta on harvemmin 15 vuoden suhteessani, mutta silloin kun on niin taustalla on aina jokin muu syy kuin se että en haluaisi seksiä mieheni kanssa. Mieheni on fiksu ja tajuaa että muut asiat hoidetaan ensin, sitten vasta hyvillä mielin seksiä. Ehkä hän on oppinut vuosien mittaan että mitä läheisemmäksi tunnen itseni hänen kanssaan, sitä enemmän harrastamme seksiä. Rauhallinen juttelutuokio tekee ihmeitä.  Hellyyttä meillä on riittänyt, joka päivä.

Se on minulle aina ollut seksin edellytys. Halut ovat olemattomat jos koskettaminen rajoittuu seksiin tai sen haluamiseen.

Vierailija
29/30 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain yhden orgasmin helposti joka kerta? Saan helposti 5-6, ei vaadi mieheltäni edes paljoa vaivaa. Hän tykkää orgasmieni katselusta. Tämä taas kiihottaa minua lisää. Minulla ei koskaan ole ollut tässä asiassa ongelmia, ja nyt kun on ollut jo pitkään taitava hellä mies jolle olen opettanut millaisesta kosketuksesta pidän, seksi on helppoa ja hauskaa molemmille. Ja ei-yllättävästi, sitä myös on usein. Siskojeni puheista olen ymmärtänyt että ovat myös samantyyppisiä. Mitäköhän biologia sanoisi tästä?

Vierailija
30/30 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on haluttomuutta on harvemmin 15 vuoden suhteessani, mutta silloin kun on niin taustalla on aina jokin muu syy kuin se että en haluaisi seksiä mieheni kanssa. Mieheni on fiksu ja tajuaa että muut asiat hoidetaan ensin, sitten vasta hyvillä mielin seksiä. Ehkä hän on oppinut vuosien mittaan että mitä läheisemmäksi tunnen itseni hänen kanssaan, sitä enemmän harrastamme seksiä. Rauhallinen juttelutuokio tekee ihmeitä.  Hellyyttä meillä on riittänyt, joka päivä.

Se on minulle aina ollut seksin edellytys. Halut ovat olemattomat jos koskettaminen rajoittuu seksiin tai sen haluamiseen.

Tämä täälläkin on tärkein pointti. Minulla on ainoastaan yksi syy, milloin haluni ovat kadonneet ja se on se, jos mies esimerkiksi flirttailee muille naisille. En ole järin mustasukkainen, mutta haluni vain katoavat ja järkeilemällä en saa niitä takaisin vaikka yrittäisin sanoa itselleni ettei asia ollut kovin vakava. En vain voi haluta, jos koen että mies haluaa jonkun muun. Kehoni hyväksyy asian ja hoitaa sen yksinkertaisesti kylmettämällä tunteet miestä kohtaan. Vasta kun tunnen taas läheisyyttä, halut palaavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan