Onko siinä mielestäsi jotakin noloa tai hävettävää, jos selvästi ikääntynyt (40+ siis) nainen osoittaa avoimesti haluavansa seksiä?
Mitä mieltä? Onko jo rupsahtaneen näköisellä naisella oikeus ilmaista seksihaluja, vai onko se vain säälittävää?
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi elämän kevät! Minä olen tuollainen selvästi ikääntynyt 40+ nainen ja ei hävetä eikä nolota.
Ehkä sinulla ei ikääntymisen merkit näy vielä? Tai sitten sinulla vain muuten on parempi itsetunto? Oletko miten kokenut? Montako kumppania on ollut siis? Ap
No enpä ole tarkkaan laskenut mutta n. 30 olen ollut sängyssä. Ja itsetunnossa ei ongelmia.
Jos olisit vain yhden kanssa ollut niin uskotko että itsetuntosi olisi yhtä hyvä? Ap
Vaikea sanoa, en osaa kuvitella sellaista tilannetta. Toki olin 20 vuotta naimisissa mutta eron jälkeen on ollut kyllä vientiä, sekä oman ikäisten että nuorempien keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Senioriseksi on ällöä. Vain nuoret hottikset alle 25v. saa ilmaista kiinnostuksensa minulle.
Terveisin poika 39v.
Sinänsä olen samaa mieltä että mulle saa osoittaa vaan 18-22 vuotiaat pojat, niitä riittää aina kun ovat niin epätoivokiimassa, voi vaan poimia sopivat:D
N4025
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Senioriseksi on ällöä. Vain nuoret hottikset alle 25v. saa ilmaista kiinnostuksensa minulle.
Terveisin poika 39v.
Sinänsä olen samaa mieltä että mulle saa osoittaa vaan 18-22 vuotiaat pojat, niitä riittää aina kun ovat niin epätoivokiimassa, voi vaan poimia sopivat:D
N4025
Siis n40 :D
40+ nainen ei ole tosiaankaan ikääntynyt. Eikä rupsahtanutkaan yleensä. Seksi kuuluu kaikenikäisille.
Vierailija kirjoitti:
-olen vahva rohkea itsenäinen nainen, ei kiitos
Sinulle siis sellainen heikko, pelokas ja riippuvainen nainen? Uskispiireistä voisi löytyä sinulle sopiva, suurella todennäköisyydellä neitsytkin (kuten varmaan itsekin olet).
Päivn toinen (huono) vitsi. Miten nuo ominaisuudet muka liittyvät uskovaisiin? Olen uskovainen, enkä heikko, pelokas tai riippuvainen millään tavalla. Päinvastoin, olen itsenäinen, ehkä liiankin.
Enkä kyllä neitsytkään, ei sen puoleen.
Voit käyttää sanan ikääntymisen sijaan kypsempi nainen. Voit nähdä peilistä rupsahtaneen rumiluksen tai täyteläisen namupalan. Valitse!
Siinä, missä joku henkisesti märkäkorvapoika läähättää parikymppisten perään löytyy myös henkisesti aikuisia, ja fiksuja miehiä. Miehilläkin on aivot, usko pois, ja erilaisia makumieltyksiä. Kannattaa uskoa sekin, että miehet oikeasti ajattelevat ja tuntevat ja osaavat tehdä päätöksiä, vaikka ei olisikaan aina täysin vakuuttunut niistä taidoista. Näin ollen joka päivä vastaasi kävelee ihan minkä ikäinen mies tahansa, jonka silmissä olet haluttava. Se, että sinä olet sitä mieltä että pitäisi kävellä jo hitaasti hautuumaalle päin ja lopettaa kokemasta mitään on valintasi. Muussa tapauksessa elä nainen, elä! Halua seksiä! Näytä se! Tässä maailmassa on niin paljon muiden hyväksyntää hakevia mielenkiinnottomia pösilöitä, että on hyvä jos haluat olla se joka olet.
Mukava vastaus 49 - paitsi juurikin täyteläinen en ole verrattuna nuoriin... ap
Miten kukaan 40-vuotias voi kokea itsensä ikääntyneeksi?
Olen huomannut että monet lapsensa nuorena hankkineet ovat aivan ikäloppuja 45-vuotiaana , siis henkisesti, kun toinen 45-v voi olla elämänsä kunnossa, pienen lapsen vanhempi ja kiitää työuralla aktiivisesti.
Eli, ap. Ratkaisu tähän sinun ongelmaasi ei ole naamassa tai rypyissä vaan korvien välissä. Sulta puuttuu elämästä se sun oma juttu, sun intohimo, jonka toteuttaminen antaa sulle itsetuntoa ja hyvän fiiliksen. Liity juoksukouluun tai kokeile aikuisratsastuksen kursseja, aloita nyrkkeily tai ammuntaharrastus.. sinulta puuttuu mielekäs sisältö elämästä ja siksi luulet että olet rupsahtanut!
Googlaa much jagger dance video.. äijä on yli 70. Ja millä lailla vetää! Nyt häntä pystyyn ❤️😊 ja rypyt, ne kuuluu elämään. Meillä on tämä elämä ja tämä keho ja se kuluu ja siihen tulee jälkiä. Se on luonnollista. KÄYTÄ sun kehoa äläkä suhtaudu siihen kuin rappeutuvat museoesineeseen!
Nuoret luulee että seksi loppuu 40-vuotiaana, moni huonoitsetuntoinen ajatelee sitä ulkonäkökysymyksenä! Sorry, siitä iästä vasta alkaakin ne parhaat nautinnot. Miksi käytät aikaasi moisen murehtimiseen, ap? :)
Olen 50. Ei minun tarvitse osoittaa mitään haluja. Minua kohtaan osoitetaan haluja baarissa ja ruokakaupassa ja kahviossa ja ihan missä vaan. Ihmettelen, että olen himoittu 25-75 vuotiaille ja sukupuoleen katsomatta. Onko muilla samanlaista? Mistä tämä johtuu?
Vierailija kirjoitti:
Miten kukaan 40-vuotias voi kokea itsensä ikääntyneeksi?
Olen huomannut että monet lapsensa nuorena hankkineet ovat aivan ikäloppuja 45-vuotiaana , siis henkisesti, kun toinen 45-v voi olla elämänsä kunnossa, pienen lapsen vanhempi ja kiitää työuralla aktiivisesti.
Eli, ap. Ratkaisu tähän sinun ongelmaasi ei ole naamassa tai rypyissä vaan korvien välissä. Sulta puuttuu elämästä se sun oma juttu, sun intohimo, jonka toteuttaminen antaa sulle itsetuntoa ja hyvän fiiliksen. Liity juoksukouluun tai kokeile aikuisratsastuksen kursseja, aloita nyrkkeily tai ammuntaharrastus.. sinulta puuttuu mielekäs sisältö elämästä ja siksi luulet että olet rupsahtanut!
Googlaa much jagger dance video.. äijä on yli 70. Ja millä lailla vetää! Nyt häntä pystyyn ❤️😊 ja rypyt, ne kuuluu elämään. Meillä on tämä elämä ja tämä keho ja se kuluu ja siihen tulee jälkiä. Se on luonnollista. KÄYTÄ sun kehoa äläkä suhtaudu siihen kuin rappeutuvat museoesineeseen!
Ei tässä ruuhkavuosissa ole aikaa eikä jaksamista minkään uuden oman harrastuksen aloittamiselle. Työ ja perhe vie kaikki resurssit eikä niistäkään meinaa suoriutua tarpeeksi hyvin. Ap
Niin enkä hankkinut lapsia nuorena, nuorempi ei edes kouluikäinen vielä. Oikeastaan koen itseni myös vanhaksi päiväkoti-ikäisen äitinä. Ap
Sitä paitsi jos naama ihan oikeasti näyttää vanhalta, niin miten siitä muka voi olla piittaamatta? Ehkä jos kuvittelisin olevani 50, olisin sinut tämän naaman kanssa ja jopa tyytyväinen itseeni koska samoissa mitoissa olen kuin parikymppisenä, bmi 19. Ap
Riippuu missä, kenelle ja miten. Jos humalassa baarissa puristelemalla paikalle osuneen 2-kymppisen perää, niin on.
Jos taas selvinpäin tekee seksuaalisen aloitteen noin ikäiselleen, niin ei.
Vierailija kirjoitti:
Naisasialuuseri jaksaa. On niin köyhä elämä ja tarinat vähissä tällä tyypillä. Harmi, että jotkut ottavat tosissaan ton syrjäytyneen keski-ikäisen äijän jutut.
Kirjoitteleeko naisasialuuseri nykyään täällä? Sehän kirjoitteli vuonna miekka ja kivi suomi24:n sinkuissa.
Pari viikkoa sitten vikittelin aika estottomasti erästä söpöä miestä, vaikka 40 vuotta olenkin ja vieläpä vähän pulleakin (painoindekso lähempänä 30 kuin 20). Jossain vaiheessa vasta havahduin, että minkä ikäinen mies mahtaa olla, ja vähän alkoi nolottaa, jos hän onkin joku 25v. Oli sentään jo 38v. Tosin ei ole paljoa aikaa kun eräs 25v nuorukainen yritti iskeä minua...
Lauantaina täytän 43 enkä koe ollenkaan olevani rupsahtanut taikka selvästi ikääntynyt.
Lapsen sain sinä vuonna kun täytin 40, ehkä se pitää nuorena? En koe olevani vanhus taikka ikääntynyt, joitain naururyppyjä silmäkulmissa, mutta se kertoo että on ollut hauskaa. Olen normaalipainoinen, en lihava. En ole ikinä tykännyt auringonotosta, ehkä se pitää ihon hyvänä? Seksikkäänäkin pidän itseäni, ja mieskin tykkää.
Joten ikä on vain numero.