Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko siinä mielestäsi jotakin noloa tai hävettävää, jos selvästi ikääntynyt (40+ siis) nainen osoittaa avoimesti haluavansa seksiä?

Vierailija
18.09.2019 |

Mitä mieltä? Onko jo rupsahtaneen näköisellä naisella oikeus ilmaista seksihaluja, vai onko se vain säälittävää?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kuitenkin käyttäisit aikaasi itsetuntosi kehittämiseen ja sitten vasta palaisit asiaan?

Ei mikään itsetunto kompensoi ikääntymisen merkkejä jotka ovat kaikkien nähtävissä. Tarkoitukseni on selvittää, miten ikääntyneen näköiseen naiseen yleisesti suhtaudutaan seksuaalisesti. Ap

Et voi kysyä "yleisesti" tuolla lailla. Toki on olemassa kauneusihanteita joihin kuuluu hyväkuntoinen vartalo ja säännölliset piirteet, joita yleensä löytyy enemmän nuorilta ihmisiltä kuin vanhoilta, mutta harva 60v normaalijärkinen mies kuolaa kakskymppisiä lastensa ikäisiä naisia.

- Esimerkiksi 10v pojat suhtautuvat ikäisiinsä tyttöihin seksuaalisesti: yrittävät vilkuilla kun tytöt juoksevat suihkuun tms.

- 15v poika voi pitää 25v opettajaansa ihan auttamattoman vanhana kurppana, vaikka 19v hieman vanhempi tyttö onkin kaunis ja mieleen

- 30v mies voi katsella nuoria aikuisia naisia ja pitää heitä seksikkäinä.

- Vanha 80v mies voi pitää ikäistään viriiliä naista hyvinkin seksikkäänä

Vierailija
22/60 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllähän se tiedetään, että miehet valitsisivat aina ennemmin nuoren jos vain olisi mahdollista

Riippumatta siitä onko tämä trollailua vai itsesäälissä kieriskelyä, niin höpö höpö.

M44

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai selvästi ikääntynyt +40 v. Hehe hee kaikkea sitä lukeekin. Minä olen tuollainen +40 v . Mulla on pieni vauvakin joten todistettavasti on jonkinlaista seksielämää.

Vierailija
24/60 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi elämän kevät! Minä olen tuollainen selvästi ikääntynyt 40+ nainen ja ei hävetä eikä nolota.

Ehkä sinulla ei ikääntymisen merkit näy vielä? Tai sitten sinulla vain muuten on parempi itsetunto? Oletko miten kokenut? Montako kumppania on ollut siis? Ap

No enpä ole tarkkaan laskenut mutta n. 30 olen ollut sängyssä. Ja itsetunnossa ei ongelmia.

Vierailija
25/60 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niin hyvässä kunnossa, että saisin sänkyyni aika lailla kenet vaan (puhutaan vapaista miehistä nyt kuitenkin). Naamaltani olen ihan ikäiseni näköinen, mutta suurin osa naisista ei ole kropaltaan tällaisessa kuosissa koskaan elämänsä aikana. Suosittelen sullekin. Treeni on halpa keino nostaa itseluottamusta.

Vierailija
26/60 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hurja! Mä olen 65 v ja ilmaisen todella usein halukkuuttani. Samoin 66 v kumppanini. Kummallakin ikä näkyy vartalossa ja sehän juuri sytyttää. Ikä ja kokemus ja varmuus kulkevat käsikädessä. Hellyyttävää nähdä elämän merkit omassa rakkaassa.

Kokemusta ei tavallaan juurikaan ole, jos on maannut vain aviopuolisonsa kanssa?

Mutta ihana vastaus muuten.

Ap

Kokemusta siitä, mitä minä itse haluan, sitä on kertynyt. Ja kumppani on takuulla 45 vuodessa oppinut, mistä pidän ja mistä en. Minäkin tiedän hänen jokaisen ryppynsä ja asiat, joista hän syttyy. Uutta voi kokeilla yhdessä, ei siihen uutta kumppania tarvita. Kaikkea leikkisää on tehtykin, roolivaatteita ja välineitä on piilossa lastenlapsilta "leikkikomerossa".  Opettele tuntemaan ensin itsesi, se on tärkein seksioppi. Ja aivot on tärkein sukupuolielin, sen vanhenemista ei niin vain huomatakaan päältä. Tuntuu, että haet nyt vain hyväksyntää miehiltä (tai naisilta, et kertonut kumpaa etsit) ja pönkitystä pelkälle ulkonäölle. Yritä rakastaa itseäsi ensin.

Vierailija
27/60 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoittaa avoimesti, siis missä torilla aluat revittellä haaroväliäsi?

Vai mitä tarkoitit, avaa!

Vierailija
28/60 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ainakaan hirvitä eikä tuota myötähäpeää, jos 40+ -ikäinen nainen ilmentää seksuaalisuuttaan. Tai minkään ikäinen. Aina voi mieskin sanoa kiitos ei, jos ei sillä kerralla maita.

Päin vastoin, yläpeukkua kaikille naisille, jotka kerrankin elämässään haluavat ja uskaltavat näyttää sen. Kyllä se oikea ikääntyminenkin joskus koittaa, joten antaa mennä vaan, niin kauan kuin sokeri suussa sulaa.

Vierailija
29/60 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en koe olevani selväsi ikääntynyt vaikka kohta 50v olenkin. Ja kyllä osoitan aviomiehelleni avoimesti haluavani seksiä.

Ihan en ymmärtänyt kysymystäsi, kenelle kaikille haluaisit seksuaalisuutasi osoittaa?

Vierailija
30/60 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi elämän kevät! Minä olen tuollainen selvästi ikääntynyt 40+ nainen ja ei hävetä eikä nolota.

Ehkä sinulla ei ikääntymisen merkit näy vielä? Tai sitten sinulla vain muuten on parempi itsetunto? Oletko miten kokenut? Montako kumppania on ollut siis? Ap

No enpä ole tarkkaan laskenut mutta n. 30 olen ollut sängyssä. Ja itsetunnossa ei ongelmia.

Jos olisit vain yhden kanssa ollut niin uskotko että itsetuntosi olisi yhtä hyvä? Ap

Vierailija
31/60 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kuitenkin käyttäisit aikaasi itsetuntosi kehittämiseen ja sitten vasta palaisit asiaan?

Ei mikään itsetunto kompensoi ikääntymisen merkkejä jotka ovat kaikkien nähtävissä. Tarkoitukseni on selvittää, miten ikääntyneen näköiseen naiseen yleisesti suhtaudutaan seksuaalisesti. Ap

No pöh sun huonon itsetuntosi kanssasi! Ikääntyminen on ensinnäkin täysin normaalia, kaikki me sitä tehdään. Ja toisekseen, ei tämänikäinen yleensä ole mikään kehäraakki todellakaan vielä, nuoremmatkin katselee. 

Itsetunto todellakin kompensoi. Vai meinaatko saada kaadettua petiisi jonkun 25-veen? Sitä en suosittele monestakaan syystä.

Vierailija
32/60 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit vain yhden kanssa ollut niin uskotko että itsetuntosi olisi yhtä hyvä? Ap

Voi herttileijaa! Eihän se määrä vaan laatu! Ei kukaan kerää sänkykavereita enää, jos löytää sen hyvän, johon rakastuu oikeasti.  Se riittää. Osoittaa vain huonoa itsetuntoa, jos pitää aina vaan yrittää uutta saalista. Säälittävää.

Vierailija
33/60 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole mitään hävettävää, päin vastoin. Minulle sopii kyllä, että nainen ilmaisee kiinnostuksensa. Ei tietysti missa vain ja miten vain

Vierailija
34/60 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisasialuuseri jaksaa. On niin köyhä elämä ja tarinat vähissä tällä tyypillä. Harmi, että jotkut ottavat tosissaan ton syrjäytyneen keski-ikäisen äijän jutut.

Vierailija
35/60 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyvät ikääntymisen merkit naamassa vaikuttavat itsetuntooni siten ettei oikein tunnu luontevalta kuvitella enää olevansa seksikäs millään tavalla kun kyllähän se tiedetään, että miehet valitsisivat aina ennemmin nuoren jos vain olisi mahdollista, siitä tulee se säälittävä olo että mitä edes yrittää mitään, parempi vain vetäytyä taka-alalle. Ap

Pätee ihan sama kuin miehiinkin. Voi olla haluja ja se on jees. Ja nelikymppinen ei toisaalta ole "ikääntynyt" ainakaan tän päälle neljäkymppisen miehen mielestä. Ihan ihme ajatus. 

Jos pitää itsestään huolta niin sitten löytää helpommin seuraa halujensa toteuttamiseen. Eikä ole sukupuolikysymys sekään, säälittäviä reppanoita on molemmissa osapuolissa. Miehissä varmaan enemmän. 

Vierailija
36/60 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osoittaa avoimesti, siis missä torilla aluat revittellä haaroväliäsi?

Vai mitä tarkoitit, avaa!

Jotain muuta kuin reisiäsi tosiaan, tää alkoi just kiinnostamaan! 

Vierailija
37/60 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi kysyä "yleisesti" tuolla lailla. Toki on olemassa kauneusihanteita joihin kuuluu hyväkuntoinen vartalo ja säännölliset piirteet, joita yleensä löytyy enemmän nuorilta ihmisiltä kuin vanhoilta, mutta harva 60v normaalijärkinen mies kuolaa kakskymppisiä lastensa ikäisiä naisia.

- Esimerkiksi 10v pojat suhtautuvat ikäisiinsä tyttöihin seksuaalisesti: yrittävät vilkuilla kun tytöt juoksevat suihkuun tms.
- 15v poika voi pitää 25v opettajaansa ihan auttamattoman vanhana kurppana, vaikka 19v hieman vanhempi tyttö onkin kaunis ja mieleen

- 30v mies voi katsella nuoria aikuisia naisia ja pitää heitä seksikkäinä.

- Vanha 80v mies voi pitää ikäistään viriiliä naista hyvinkin seksikkäänä

Omasta kokemuksesta - 15-vuotiaana voi pitää kaikkia hyvännäköisiä naisia seksuaalisina ikään katsomatta. 

Vierailija
38/60 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
39/60 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole todellakaan noloa! Kunhan pysytään edes suunnilleen samassa ikäluokassa. Ja se halun ilmoitus on jotenkin sivistynyttä.

Vierailija
40/60 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole iästä kiinni tekeekö sen naurettavasti tai hävettävästi.

Olen 54 ja edelleen tekee mieli. En ole koskaan vonkunut seksiä enkä tee niin nykyäänkään. Jos vielä kohtaan tyypin joka kiinnostuu niin näkee sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän