Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan muu alkanut käymään nyt enemmän Stockalla?

Vierailija
18.09.2019 |

Mua surettaa jos Stocka lopetetaan, ja olenkin nyt keskittänyt enempi ostoksia sinne käyden aina ensisijaisesti siellä.
Ja nyt kun olen siellä enemmän käynyt (aikaisemmin kävin vain tarviessani jotain mitä ei muualta saa), olen huomannut sen olevan oikein hyvä tavaratalo - ja huomannut myös tykkääväni paljon enemmän tavaratalossa asioinnista kuin kauppakeskuksessa eri liikkeissä ravaamisesta.
Netistä en osta mitään, en halua tukea nettishoppailua enkä edes pidä siitä, ei pääse asioimaan asiakaspalvelijan kanssa, ei sovittamaan, ei hypistelemään ym. mikä on hyvin tärkeä vaihe ostoprosessissa.

Stockalta löytyy myös paljon esim. sellaista lastenvaatetta, jota ei muissa kaupoissa ole (paitsi siellä nettikaupoissa) ja sisustusosasto on myös kiva, oikeastaan kaikilla osastoilla on kivasti valinnanvaraa eikä hintakaan ole sen korkeampi kuin muuallakaan - paitsi ehkä siellä nettikaupoissa, mutta niissä en tosiaan käy eikä halvin hinta ole minulle kriteeri.

Muita, jotka ovat lisänneet Stockalla käymistä?
Muita, joita todella ärsyttää nettikaupoista shoppailevat ihmiset?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan olen vähentänyt. Yksi syy on siellä soitettava kaamea musiikki. En vaan pysty pitkään pyörimään kaupassa jossa soitetaan geekkiä yms suomalaisista jollotusta.

Vierailija
2/58 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn ehkä kerran vuodessa tai joka toinen vuosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan olen vähentänyt. Yksi syy on siellä soitettava kaamea musiikki. En vaan pysty pitkään pyörimään kaupassa jossa soitetaan geekkiä yms suomalaisista jollotusta.

Mä en ole huomannut tuollaista, käyn siis keskustan ja Itiksen Stockmanneilla eikä mitään muistikuvaa mistään musiikista.

Itiksen Stockalla on aina ihanan rauhallinen tunnelma, se on se syy miksi menen välillä sinne.

Vierailija
4/58 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi sille mitään, että nyt naurattaa.

Miten alas ne voi vajota....

Tilailen välillä niiden verkkokaupasta tuotteita (esim. ne silkkiverhot on edelleen todella hyvät), vaikka asun 500m päässä, inhoan koko paikkaa syvästi, olen mm. saanut verkkokaupasta homeisen päiväpeiton.

Vierailija
5/58 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole huomannut tuollaista, käyn siis keskustan ja Itiksen Stockmanneilla eikä mitään muistikuvaa mistään musiikista.

Itiksen Stockalla on aina ihanan rauhallinen tunnelma, se on se syy miksi menen välillä sinne.

Keskustassa ja Tapiolassa molemmissa samaa musaa. Koittavat ehkä kosiskella ikäryhmää 20v +.

Vierailija
6/58 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockalle on tullut kivoja uusia vaatemerkkejä joiden takia tulee käytyä useammin.

Rodebjer, Toteme, House of Dagmar, Marimekko jne. Ilmeisesti aikovat panostaa vielä lisää naisten muotiin, mielenkiinnolla odottelen mitä tulee.

Vierailija
7/58 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, on tosiaan ikävää, kun tavarataloista ei kannata enää ostaa juuri mitään.

Nettikaupoista ostaessa on tosiaan ikävää, kun ei voi hypistellä, paitsi sitten, kun paketti saapuu.

Sillon voi sitten sovittaakin, vaikka useampaan kertaan. Toisin, kuin esim. siellä tavaratalossa.

Ja voi rauhassa miettiä haluaako sen tilaamansa tuotteen pitää, vai laittaako palautukseen.

Ilman pelkoa, ettei se ole enää siellä Stockalla viikon kuluttua, kun on päättänyt sen sitten harkinnan jälkeen käydä ostamassa.

Totuus nyt kuitenkin taitaa edelleen olla, että jos muualla on sama tuote, kuin Stockalla, niin se on siellä muualla edullisempi. Siis jossain muussa ”kivijalkakaupassa”.

En jaksa ärsyynytyä ihmisten nettikauppaostamisista, ja luulen sun olevan ainoa, joka

on lisännyt rahavirtausta kyseiseen tavarataloon. Trendi tuntuu olevan voimakkaasti juuri päinvastainen.

Vierailija
8/58 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockan hinnoissa ei sinänsä ole valittamista, ihan samaa tasoa kuin missä tahansa kivijalkakaupassa samasta tuotteesta.

Sen sijaan inhoan sitä, etten voi enää mennä ostamaan vaikkapa housuja housuosastolle. Nyt joudun kiertämään koko kerroksen, kun jokaisella merkillä on oma osastonsa. Hyvä ehkä jollekin merkkiuskolliselle, mutta tosi työlästä muille.

Itse asiassa Stockan korjausliikkeet ovat kaikki olleet huonoja. Ainoa pieni parannus oli Herkun myyminen S-ryhmälle. Tätä menoa ei Stockan tulevaisuus näytä hyvältä.

Vierailija
9/58 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stockalle on tullut kivoja uusia vaatemerkkejä joiden takia tulee käytyä useammin.

Rodebjer, Toteme, House of Dagmar, Marimekko jne. Ilmeisesti aikovat panostaa vielä lisää naisten muotiin, mielenkiinnolla odottelen mitä tulee.

Tämän olen itsekin huomannut!

Kyllä Stocka on edelleen Suomessa se, mistä saa monia sellaisia tuotteita joita ei mistään muualta (Suomesta) saa.

Nettikaupoista voi tietysti löytää mitä vaan, mutta sitä voi itse kukin miettiä haluaako tappaa perinteisen kaupan vai ei.

Onko oma kiireisyys ja mahdollisimman halpa hinta oikeasti niin tärkeitä?

Vierailija
10/58 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä Stockmannin epätoivoinen mainoskampanja?

Vierailija
11/58 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, sen takia tässä mainitaan erikseen mm. merkit, joita sieltä löytyy jne.

Vierailija
12/58 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin enemmän, jos olisi lähempänä. Netistä en osta niiltä, kun ei löydy tarvitsemaani (muilta nettikaupoilta löytyy), enkä jaksa kahlata niiden sivuja.

Vierailija
13/58 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaveto muovikassi-keissille?

Vierailija
14/58 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, mä oon oikeasti huolissani perinteisen kaupan tulevaisuudesta, kuluttajien ostokulttuurista ja erityisesti Stockmannin kohtalosta.

Jos minä saisin päättää, ihmiset ostaisivat vain tarpeeseen ja kivijalkakaupoista, tavaratalosta tai kirpparilta.

Oma lehmä tietysti sillä tavalla ojassa, että jos kivijalkakaupat kuolevat, ei ole enää minulle sopivia ostopaikkoja (paitsi ne kirpparit).

Vierailija
15/58 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ole enemmän Guccia ja Filaa? Ne on nyt niitä, mitä ostettaisiin. Eikä mitään erikoisia merkkejä, jotka on muodissa vaan Hesan hipstereille.

Vierailija
16/58 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stockan hinnoissa ei sinänsä ole valittamista, ihan samaa tasoa kuin missä tahansa kivijalkakaupassa samasta tuotteesta.

Sen sijaan inhoan sitä, etten voi enää mennä ostamaan vaikkapa housuja housuosastolle. Nyt joudun kiertämään koko kerroksen, kun jokaisella merkillä on oma osastonsa. Hyvä ehkä jollekin merkkiuskolliselle, mutta tosi työlästä muille.

Itse asiassa Stockan korjausliikkeet ovat kaikki olleet huonoja. Ainoa pieni parannus oli Herkun myyminen S-ryhmälle. Tätä menoa ei Stockan tulevaisuus näytä hyvältä.

Stockalla jossa minä käyn, on myyjiä jotka osaavat etsiä minulle sopivia tuotteita sen perusteella mitä kerron haluavani ja tarvitsevani. Aina ei löydy, mutta yleensä löytyy. Myös pukeutumispalvelu on kätevä.

Vierailija
17/58 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaveto muovikassi-keissille?

Muovikassi-aloituksesta tämä kieltämättä tuli mieleeni.:)

Oma mielipide asiaan olisi, että antaa paperikassi ilmaiseksi ja muovikassit pois myymälöistä kokonaan.

Vierailija
18/58 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ostin Stockan nettikaupasta kaksi teemukia tuossa kesällä. Vuosiin en ole ostanut Stockalta mitään, joten voisi sanoa, että ostokseni ovat lisääntyneet huimasti. Tulevaisuudessa... no ei tule mieleen yhtäkään asiaa, jonka juuri sieltä tarvitsisin. Nuo Arabian mukit olisi ihan varmasti saanut muualtakin.

Sietää mennäkin konkkaan. Tunsin muutama vuosi sitten ohimennen erään Stockan työntekijän. Käytännöt työpaikalla olivat hänen mukaansa vähintäänkin mielenkiintoisia. Ei siis yllätä yhtään, jos konkka on edessä.

Vierailija
19/58 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo pahemmin tullu käytyä, kiitos Turun toriparkkirakennelman.

Vierailija
20/58 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina käynyt stockalla, mua harmitti jo se kun Stockan herkku lopetettiin.

Suurin syyhän Stokkan alamäkeen on Venäjälle sijaitsevat liikkeet, jossa venäläiset ei yllättäen käy. En ymmärrä miksi niitä piti väkisin koittaa ylläpitää, kun asiakaskato oli selvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi