Onko palstalla muita naisia, jotka tykkää kun mies on pienikokoinen?
Olen itse lievästi ylipainoinen nainen ja pidän siitä että mies on minua pienempi, mielellään samanpituinen tai vähän lyhyempi, korkeintaan pari senttiä pidempi ja painoa mieluiten n. 10-15kg vähemmän kuin itselläni.
Olenkin tällä hetkellä parisuhteessa itseni pituisen ja n.15kg kevyemmän miehen kanssa ja tykkään todellakin hänen rasvattomasta ja vahvasta kropastaan. Hänellä on myös aivan älyttömän hyvä, pieni, kiinteä pylly💋 En ikimaailmassa vaihtaisi häntä isoon äijänkörilääseen, sellaiset eivät sytytä minua pätkääkään. Olen kyllä onnekkaassa asemassa, että miesmakuni on tällainen, sillä yleisesti ottaen naiset pitävät pitkistä/isokokoisemmista miehistä.
Onko paikalla muita naisia, joita viehättää pienikokoinen mies isokokoista enemmän? Olisi mielenkiintoista tietää miten mielipiteet/maut jakautuu palstan naisten kesken ☺
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuuko aloittajan mieltymys kenties ylipainon tuomasta heikosta itsetunnosta? Tämähän on ihan yleistä että esim ylipainoiset, niin miehet kuin naiset, viihtyvät paremmin vähemmän kauneusihanteita vastaavan kanssa. Ei tarvi yhtä paljon hävetä itseään tai pelätä että kumppani lähtee jonkun muun mukaan. Pieni mieshän on esimerkki vähemmän ihanteita vastaavasta.
Tuttu tilanne itselle, kun olin ylipainoinen, etsin vähemmän täydellisiä naisia, joko ylipainoisa tai muuten vähemmän kauniita. Oli paremmat mahikset päästä tutustumaan ja oli rennompi olo heidän seurassaan kun kumpikaan emme vastanneet ihanteita. Lopulta kuitenkin ryhdistäydyin ja itsekurin avulla laihdutin normaalipainoiseksi, nyt viihdyn enemmän kauneusihanteita vastaavien naisten kanssa. Olen siis pitkä ja lihaksikas, ylipainoa vaan oli vähän ennen.
Minun mieltymykset pysyneet samoina vuosien varrella, oma paino sen sijaan ei vaan on vaihdellut 52-82 kg välillä.
Paino tietty vain osa ihanteista, itsetuntoon voi vaikuttaa moni muukin osa ulkonäössä, esim pienet rinnat.
Tässä elämänvaiheessa sillä ei ole kovin paljon merkitystä enää.
Pääasia on, että miehellä on isot aivot.
Ex oli pitkä köriläs. Hän oli myös kömpelö, mikä ärsytti minua suunnattomasti. Ei hallinnut vartalonsa ääriviivoja kovin hyvin. Meillä tulikin riitaa, kun hän kömpelyyttään rikkoi jotain esineitä.
Pienemmän miehen voisi kuvitella olevan ketterämpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuuko aloittajan mieltymys kenties ylipainon tuomasta heikosta itsetunnosta? Tämähän on ihan yleistä että esim ylipainoiset, niin miehet kuin naiset, viihtyvät paremmin vähemmän kauneusihanteita vastaavan kanssa. Ei tarvi yhtä paljon hävetä itseään tai pelätä että kumppani lähtee jonkun muun mukaan. Pieni mieshän on esimerkki vähemmän ihanteita vastaavasta.
Tuttu tilanne itselle, kun olin ylipainoinen, etsin vähemmän täydellisiä naisia, joko ylipainoisa tai muuten vähemmän kauniita. Oli paremmat mahikset päästä tutustumaan ja oli rennompi olo heidän seurassaan kun kumpikaan emme vastanneet ihanteita. Lopulta kuitenkin ryhdistäydyin ja itsekurin avulla laihdutin normaalipainoiseksi, nyt viihdyn enemmän kauneusihanteita vastaavien naisten kanssa. Olen siis pitkä ja lihaksikas, ylipainoa vaan oli vähän ennen.
En usko, itselläni on aina ollut tämä mieltymys hoikkiin miehiin ja olen aina ollut hoikka. Tuskin makuni muuttuisi vaikka lihoisin.
T. N 166/54
Et siis tiedä miten ylipaino vaikuttaa itsetuntoon. Ihan mahdollistahan se olisi että jos lihot ja miesten kiinnostus lopahtaa, alkaisi pikkuhiljaa ylipainoisetkin miehet kiinnostamaan.
Ja tässähän nyt ei suoraan puhuttu hoikista, vaan pienistä miehistä, lyhyt jne. Voihan hoikallakin naisella olla esim pienet rinnat tai iso nenä joka vaikuttaa itsetuntoon, ja siksi lyhyet miehet kiinnostaa koska eivät vastaa ihanteita.
Tai sitten naisten ihanteena ei olekaan mikään ylipainoinen mörssäri, toisin kuin yleisesti luullaan?
Tykkään kans joukosta ja lyhyenpuoleisista miehistä. Sellainen poikamaisuus on viehättävää. Itse olen hyvin keskimittanen ja painoinen nuori nainen (165cm & 50kg) Isoista ja lihavista köriläistä en voisi mitenkään innostua, olen joskus yrittänyt.
Siis ei joukosta vaan hoikista :D t. Edellinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, itselläni on aina ollut tämä mieltymys hoikkiin miehiin ja olen aina ollut hoikka. Tuskin makuni muuttuisi vaikka lihoisin.
T. N 166/54
Et siis tiedä miten ylipaino vaikuttaa itsetuntoon. Ihan mahdollistahan se olisi että jos lihot ja miesten kiinnostus lopahtaa, alkaisi pikkuhiljaa ylipainoisetkin miehet kiinnostamaan.
Ja tässähän nyt ei suoraan puhuttu hoikista, vaan pienistä miehistä, lyhyt jne. Voihan hoikallakin naisella olla esim pienet rinnat tai iso nenä joka vaikuttaa itsetuntoon, ja siksi lyhyet miehet kiinnostaa koska eivät vastaa ihanteita.
Mitä enemmän mies vastaa miesten itse kuvittelemia ihanteita, sitä kusipäisempi mies yleensä on. Ihan siitä syystä katselen mielummin niitä, joilla on sydän paikalkaan ja jalat maassa.
Vierailija kirjoitti:
Ex oli pitkä köriläs. Hän oli myös kömpelö, mikä ärsytti minua suunnattomasti. Ei hallinnut vartalonsa ääriviivoja kovin hyvin. Meillä tulikin riitaa, kun hän kömpelyyttään rikkoi jotain esineitä.
Pienemmän miehen voisi kuvitella olevan ketterämpi.
Hyi tämä kömpelyys on juuri pahinta. Tuli myös mieleen AP:n kommentti pienestä pepusta. Teiniaikojen eksälläni oli jättimäinen perse. Ja hänellä oli tapana tanssiessaan heiluttaa sitä todella typerän ja hiukan naisellisen näköisesti. Oksensin juuri hiukan suuhuni tästä muistikuvasta. (Ei mennä tässä sitten tarkemmin hänen hygieniaansa sillä alueella missä ei myöskään ollut kehuttava) Jäänyt siis traumoja ja vastaisuudessa pitäydyn tiukasti pienipeppuisissa miehissä...
Mua kanssa usein viehättää tosi paljon pienet miehet! Tapailen tällä hetkellä yhtä, jolla on mun silmään ihan täydellinen kroppa. Pituutta pikkasen vaille 170 cm varmaan, ja ihanasti erottuvat lihakset käsivarsissa, mutta kapeat käsivarret, ja ihana kiinteä pieni peppu, ihana jäntevä ja ketterä olemus, kauniit kasvot ja ihanat, pitkät hiukset. Ihan täydellinen paketti.
Pidän kuitenkin myös erilaisista miehistä, eli tää ei oo mun ainoa mieltymys, vaikka voimakas onkin. Kyllä mulle kelpaa myös isommat miehet, ei haittaa jos on vähän mahaa tai jos mies on pitkä. Sellanen parrakas vähän mahakas nallekarhumainen heviäijä, oih, tai joku laiha hujoppi pitkähiuksinen muusikkotyyppi. Oi että maailmassa on paljon silmäniloa miehistä. Mutta ne lihaksikkaat, jykeväleukaiset mallimiestyypit taas ei sytytä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienemmän miehen voisi kuvitella olevan ketterämpi.Hyi tämä kömpelyys on juuri pahinta. Tuli myös mieleen AP:n kommentti pienestä pepusta. Teiniaikojen eksälläni oli jättimäinen perse. Ja hänellä oli tapana tanssiessaan heiluttaa sitä todella typerän ja hiukan naisellisen näköisesti. Oksensin juuri hiukan suuhuni tästä muistikuvasta. (Ei mennä tässä sitten tarkemmin hänen hygieniaansa sillä alueella missä ei myöskään ollut kehuttava) Jäänyt siis traumoja ja vastaisuudessa pitäydyn tiukasti pienipeppuisissa miehissä...
No hyi!! Kiitos vaan mielikuvasta :D